Bommelding Leiden Centraal
#1: Bommelding Leiden Centraal Auteur: Thomas
Geplaatst: ma 29 nov 2004 12:57
Hierdoor heb ik gvd m'n hoorcollege gemist
|
#2: Auteur: MiriamvL
Geplaatst: ma 29 nov 2004 13:14
Station Leiden ontruimd na melding verdachte koffer
Uitgegeven: 29 november 2004 10:00
Laatst gewijzigd: 29 november 2004 10:58
LEIDEN - Het treinstation Leiden Centraal is maandagmorgen bijna een uur ontruimd geweest. Rond half tien kwam bij de politie een melding binnen dat er een verdachte koffer op een van de sporen zou liggen. Daarop ontruimde de politie het station voor onderzoek. Vanaf half tien was er geen treinverkeer mogelijk van en naar Leiden.
Om half elf meldde de politie dat op het station geen verdachte koffer is gevonden. "Voor de zekerheid is ook gezocht op de stations Voorschoten en Leiden Lammenschans, maar ook daar is niets verdachts gevonden", aldus een politiewoordvoerder. Het is nog onduidelijk hoe laat het treinverkeer weer op gang komt.
En het ging echt nergens over
|
#3: Auteur: Juul
Geplaatst: ma 29 nov 2004 14:12
gelukkig was ik gister al naar Rotterdam gegaan, met de auto!
|
#4: Re: Bommelding Leiden Centraal Auteur: Okidoki
Geplaatst: ma 29 nov 2004 21:23
Thomas schreef: | Hierdoor heb ik gvd m'n hoorcollege gemist  |
Ik heb mijn hoorcollege wel eens gemist door een lekkerding maar nog nooit door een bommelding. Niet te lang neerslachtig zijn hoor. Er komen nog veel meer hoorcolleges.
|
#5: Auteur: marcel
Geplaatst: wo 01 dec 2004 15:50
probeer eens 2 uur vast te zitten in een trein boven de rijn door een bommelding....
|
#6: Auteur: MrWhite
Geplaatst: za 04 dec 2004 16:46
Quote: | Om half elf meldde de politie dat op het station geen verdachte koffer is gevonden. |
Hadden ze op zijn minst toch wel een verdachte koffer mogen vinden.
Jammer dat ze (bijna) nooit vermelden of de daders van zulke "grapjes" wel eens worden opgepakt.
|
|