HELP
#1: HELP Auteur: jojo49
Geplaatst: za 18 aug 2007 20:12
Beste Leden.
Het volgende.
Ooit een proef pakket aangevraagd op site www.gratis.nl.en betaald 2,95.Toen laten weten per brief geen capsules meer te willen ontvangen.Geen reactie.Zij hebben mij 2x een pakje gestuurt .Ongevraagd lag dat in mijn brievenbus.Deze heb ik gelijk retour verzonden.Nu kreeg ik een brief van een inkasso bureau Universum.Of ik even voor 25 Augustus 97,21 wil betalen.Saldo openstaande rekening 34,90.
Aanmaankosten 10,00.
incasso en bureau kosten 52,00.Ik heb nooit ergens een handtekening onder gezet.Netjes de 2 pakjes retour gestuurt.Ik ga niet betalen voor iets wat ik heb teruggestuurd.Zij dreigen nu met een gerechtelijke procedure.Help wat kan ik doen.
|
#2: Auteur: tikSimone
Geplaatst: za 18 aug 2007 20:31
Heet de afzender soms Naturpost?
Welke aanbieding heb je aangeklikt? Dan kunnen we even kijken wat dat klikken precies heeft betekend, welke voorwaarden er bij horen. Hoe lang zit er tussen het ontvangen van je "gratis" pakketje en je brief dat je geen capsues meer wilde ontvangen?
|
#3: Auteur: jojo49
Geplaatst: za 18 aug 2007 20:56
Inderdaad.Naturpost heet dat bedrijf.In februari capsules ontvagen .2 maanden later weer een pakje in brievenbus, retour gestuurt en brief geschreven. (Ik heb geen verplichting tot afname en kan op elk moment opzeggen zonder opgaaf van rede.
Voorwaarden Naturpost.
|
#4: Auteur: annemiekewp
Geplaatst: za 18 aug 2007 22:35
#5: Auteur: tikSimone
Geplaatst: za 18 aug 2007 23:26
Jojo, als je gaat mailen, neem dan alleen het emailadres dat op de website van Naturpost staat. In een van de laatste berichten in het topic waar Annemieke naar verwijst wordt een ander adres genoemd, maar gebruik het officiële adres.
|
#6: Auteur: annemiekewp
Geplaatst: vr 23 nov 2007 9:11
#7: Auteur: tikSimone
Geplaatst: za 24 nov 2007 11:58
Het recht zal zegevieren
|
|