Help is zoek een leveringsakte???
#1: Help is zoek een leveringsakte??? Auteur: lucie
Geplaatst: di 09 nov 2004 22:09
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hiero maar ik zie dat hier heel veel handige dingen te vinden zijn! Maar ik heb al meteen een vraag! Ik ben opzoek naar een notariele leveringsakte! We moeten deze opstellen voor goederenrecht en ik heb al uren gezocht op internet maar vaak kom je bij notarissen terecht en daar moet je voor betalen .
Kan iemand mij helpen? Misschien door een link door te geven of ff een voorbeeld te mailen?
Bedankt allemaal en groetjes van lucie
|
#2: Auteur: Edith
Geplaatst: di 09 nov 2004 22:12
ik denk dat je dit topic dan moet verplaatsen naar civielrecht
|
#3: Auteur: de Webmeester
Geplaatst: di 09 nov 2004 22:15
Edith schreef: | ik denk dat je dit topic dan moet verplaatsen naar civielrecht  |
done
Helaas kan ik je niet helpen, Lucie.
|
#4: Auteur: lucie
Geplaatst: di 09 nov 2004 22:21
hihi zoals ik net al zei ik ben hier nieuw en ik heb maar ergens op gedrukt Maar ik heb nu door hoe het zit!
|
#5: Auteur: MterHeide
Geplaatst: wo 10 nov 2004 0:13
#6: Auteur: ergo sum
Geplaatst: wo 10 nov 2004 0:57
Hoi lucie,
Duik de rechtenbieb van de RU (voorheen KUN) even in. Daar moeten boeken staan met voorbeeld aktes.
|
#7: Bellen Auteur: Wekkel
Geplaatst: wo 10 nov 2004 13:06
Je kan de KNB eens bellen. Die hebben standaardmodellen waarvan ze er wellicht eentje willen mailen. Een andere weg is domweg het Kadaster bezoeken en een willekeurige akte van levering van een woonhuis in de omgeving opvragen. De meeste akten van een woonhuis lijken erg op elkaar en zijn prima bruikbaar (vaak naar NVM model). Enige nadeel is dat je die moet overtikken
|
#8: Auteur: lucie
Geplaatst: wo 10 nov 2004 21:02
hey mterheide
Bedankt voor je tip maar op die sites ben ik ook al geweest en daar moet je helaas veeeeeeel voor betalen.... maar bedankt voor de moeite
|
#9: Auteur: lucie
Geplaatst: wo 10 nov 2004 21:04
hey ergosum en wekkel bedankt voor de tips. Ja ik hoopte dat iemadn mij er een kon sturen zodat ik hem zelf makkelijk kan bewerken scheelt me veel tijd, maar helaas dat zit er niet in dus het wordt overtypen... Tenzij er natuurlijk nu nog iemand optijd komt.. Heb nog een paar dagen dus ik ga nog even verder hopen! Bedankt allemaal
|
#10: Auteur: Okidoki
Geplaatst: wo 10 nov 2004 22:27
lucie schreef: | Ja ik hoopte dat iemadn mij er een kon sturen zodat ik hem zelf makkelijk kan bewerken scheelt me veel tijd, maar helaas dat zit er niet in dus het wordt overtypen... Tenzij er natuurlijk nu nog iemand optijd komt.. Heb nog een paar dagen dus ik ga nog even verder hopen! Bedankt allemaal |
Tja, je moet wat voor een educatie overhebben.
|
#11: Auteur: marcel
Geplaatst: wo 10 nov 2004 23:05
hihi idd lucie btje actie graag! dan worden die lessen goederenrecht misschien nog wat !
|
#12: Auteur: MterHeide
Geplaatst: do 11 nov 2004 0:19
lucie schreef: | hey mterheide
Bedankt voor je tip maar op die sites ben ik ook al geweest en daar moet je helaas veeeeeeel voor betalen.... maar bedankt voor de moeite |
Als je met name op de tweede gewoon doet alsof je het formulier invult, kan je in ieder geval zien welke velden er in ieder geval op zullen staan.
De eerste geeft ook alleen maar onderdelen weer van een dergelijke akte.
|
#13: Auteur: Flash
Geplaatst: do 11 nov 2004 1:40
Wanneer heb je hem nodig? Ik kan er maandag eentje mailen naar je! Dus laat maar even weten of je het dan nog op tijd red!!
|
#14: Auteur: lucie
Geplaatst: do 11 nov 2004 16:26
Hey wesley,
Dat zou helemaal top zijn! Ik heb je ook een mail gestuurd! Super bedankt voor de moeite!
Groetjes lucienne
|
#15: Auteur: Flash
Geplaatst: do 11 nov 2004 19:08
Ik had de mail gelezen inderdaad!! Maandag kan je een voorbeeld van een leveringsakte tegemoet zien!!!
|
|