Nederlandse bierbrouwers beboet
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

#1: Nederlandse bierbrouwers beboet Auteur: de Webmeester BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2007 16:05
    —
  • Gaat bier-drinkend-Nederland nu ook om deze reden meer Hertog Jan drinken?
  • Meewerken aan onderzoek werkt ook op Europees niveau?
  • Te veel betaald voor een biertje. Dat doet pijn...?

Lees verder:

#2:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2007 22:44
    —
Om je vragen ook puntsgewijze te beantwoorden Smile

- Ik denk niet dat Nederland om deze reden meer Hertog Jan gaat drinken. Het biermerk waar je voor kiest is immers vooral een kwestie van smaak (of je moet écht geen geld hebben, en voor Euroshopper o.i.d. gaan). 'k Denk niet dat Nederland zo betrokken/verontwaardigd is dat men massaal overgaat op een ander biermerk. En bovendien: wie weet worden de grote brouwers wel geloofd, die beweren dat zij er écht niets vanaf wisten...

- Meewerken aan het onderzoek, "doorslaggevende informatie verstrekken", werkt kennelijk ook op Europees niveau. Gezien de hoogte van de boetes van de andere brouwerijen vind ik het belachelijk dat InBev *helemaal* geen boete hoeft te betalen. Een lagere boete, oké, maar dit lijkt mij buitenproportioneel. Of InBev moet een zeer geringe bijdrage hebben geleverd in het kartel, maar dat die bijdrage zó gering was dat het dit verschil rechtvaardigt lijkt me onwaarschijnlijk.

- Tot slot: te veel betalen doet altijd pijn, en bij studenten zeker als het gaat om bier Wink .

Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl