Uitspraak Rechter niet in het Vonnis
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

#1: Uitspraak Rechter niet in het Vonnis Auteur: Sophia1967 BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 11:33
    —
3 februari is de man die mij een jaar lang het leven zuur maakte veroordeeld door de rechter. Rotterdam.

Ik ben bij de uitspraak aanwezig geweest en heb exact gehoord wat de rechter hem oplegde.

100 uur taakstraf.
580,= euro schadevergoeding wat hij mij zou moeten betalen.
En twee weken voorwaardelijke gevangenis straf met een proeftijd van twee jaar.

Toen ik uiteindelijk een brief kreek van het OM bleek dat enkel die 100 uur taakstraf in het vonnis terecht is gekomen.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de rest blijkbaar als sneeuw voor de zon verdwenen is. Waarom heeft hij geluk..en ik wederom pech. Waarom moet ik mij nogmaals slachtoffer voelen.

Is dit procedurefout?

er is toch een griffier aanwezig bij deze uitspraak??

Wie kan mij wat helderheid geven in deze zaak. Slachtofferhulp is het ook aan het uitzoeken..maar ik hoor al weken niets meer.

Ik ben persoonlijk erg teleurgesteld in de rechtsgang.

#2:  Auteur: paulustmr BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 9:08
    —
Ik ben geen jurist maar het lijkt mij dat U als belanghebbende (mogelijk via een advocaat) een afschrift van het proces verbaal van de zitting bij de grieffie van de rechtbank kunt opvragen. Daarin kunt U lezen welk vonnis de rechtbank ter zitting heeft opgelegd. Mocht er een verschil zijn dan kunt U de rechter verzoeken om een correctie.



Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl