Tentamens
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

#31:  Auteur: Thomas BerichtGeplaatst: do 09 dec 2004 12:04
    —
MiriamvL schreef:
Overigens moet je jezelf gewoon een leuke prijs voorhouden, als je deze twee vakken haalt ben je de eerste week van april een weekje vrij Very Happy
Wat voor mij inhoud dat ik een weekje in de zon mag gaan liggen en me lekker door papa en mama laat verzorgen Very Happy


bofkont! Ik heb vandaag een dagje sabbatical. daarna is het weekend, dus ook sabbatical en dan word er na het weekend weer wat gedaan Very Happy

#32:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: do 09 dec 2004 12:18
    —
Thomas schreef:
MiriamvL schreef:
Overigens moet je jezelf gewoon een leuke prijs voorhouden, als je deze twee vakken haalt ben je de eerste week van april een weekje vrij Very Happy
Wat voor mij inhoud dat ik een weekje in de zon mag gaan liggen en me lekker door papa en mama laat verzorgen Very Happy


bofkont! Ik heb vandaag een dagje sabbatical. daarna is het weekend, dus ook sabbatical en dan word er na het weekend weer wat gedaan Very Happy


Verdiend hoor! Ik moet er hard voor werken...

#33:  Auteur: Thomas BerichtGeplaatst: do 09 dec 2004 17:46
    —
MiriamvL schreef:
Thomas schreef:
MiriamvL schreef:
Overigens moet je jezelf gewoon een leuke prijs voorhouden, als je deze twee vakken haalt ben je de eerste week van april een weekje vrij Very Happy
Wat voor mij inhoud dat ik een weekje in de zon mag gaan liggen en me lekker door papa en mama laat verzorgen Very Happy


bofkont! Ik heb vandaag een dagje sabbatical. daarna is het weekend, dus ook sabbatical en dan word er na het weekend weer wat gedaan Very Happy


Verdiend hoor! Ik moet er hard voor werken...


vertel mij wat Love it

#34:  Auteur: Arjanne BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2004 7:35
    —
Vandaag tentamen Beginselen Strafrecht, erg benieuwd of al mijn harde leerwerk Rolling Eyes genoeg zal blijken te zijn. Natuurlijk heb ik minder gedaan dan ik had willen doen, aangezien zelfdiscipline niet tot mijn beste eigenschappen behoord Wink

#35:  Auteur: unknown BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 16:20
    —
Arjanne schreef:
Vandaag tentamen Beginselen Strafrecht, erg benieuwd of al mijn harde leerwerk Rolling Eyes genoeg zal blijken te zijn. Natuurlijk heb ik minder gedaan dan ik had willen doen, aangezien zelfdiscipline niet tot mijn beste eigenschappen behoord Wink


Eey arjanne!
Jij haalt het vast wel...... Inleiding heb je ook gehaald!



Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 3

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl