tegenstrijdig belang scriptie HBO
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Ondernemingsrecht

#1: tegenstrijdig belang scriptie HBO Auteur: H-B-O-STUDY BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 16:11
    —
Allen,

Graag het volgende.

Ik ben opzoek naar frisse ideeėn van eenieder! Omtrent het schrijven van mijn HBO-scriptie inzake het tegenstrijdig belang. (nieuw recht, oud recht, overgangsrecht)

Voor mijn opdrachtgever wil ik graag in kaart brengen hoe het tegenstrijdig belang zoveel mogelijk kan worden weggeschreven in zoveel mogelijke situaties. Aangezien nog altijd onduidelijk is wat de consequenties kunnen zijn, mocht het “fout“ gaan...

Nu wil ik graag voor het praktijkgedeelte de jurisprudentie erbij betrekken. Om mijn uiteindelijk antwoord te kunnen onderbouwen.

Alleen loop ik nu tegen het feit aan dat ik niet (meer) precies weet hoe ik de jurisprudentie ga verwerken in mijn scriptie. Op zo“n wijze dat het een werkelijke bijdrage levert.

Scripties omtrent dit onderwerp zijn er op WO genoeg te vinden, HBO echter niet. Vandaar dat ik jullie verzoek, mochten jullie er voor open staan, mij een kleine stap in de goede richting te duwen. Zoals jullie merken, valt het praktijkgedeelte mij nu zwaar.

Waarvoor mijn grote dank.



Rechtenforum.nl -> Ondernemingsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl