Verkeerde prijs webshop
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#1: Verkeerde prijs webshop Auteur: Sexcalibur BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 16:07
    —
Hallo allemaal,

Ik heb al veel info op internet opgezocht over mijn vraag, maar kan niet echt goede antwoorden vinden en ik denk dat dit de beste plek hiervoor is.

Een aantal dagen geleden had mijn vrouw voor vaderdag wat verzamelkaarten besteld. Ze wist dat ik die graag wilde hebben en voor vaderdag mocht ik iets van rond de 50 euro uitkiezen.

De kaarten (zoiets als pokemon) komen normaal gesproken in een pakje waar een stuk of 12 kaarten in zitten voor 4 euro. Mijn vrouw was naar een webshop gegaan en zag ze daar staan. Nu had blijkbaar de webwinkel de prijzen omgedraaid. De grote dozen waar 36 pakjes in zitten waren nu 4 euro ipv 120 euro en de kleine pakjes waren 120 euro ipv 4 euro. Maar weet mijn vrouw veel, die heeft daar nauwelijks verstand van en dacht dat het wel goed zou zijn. Er stond ook nog eens op het plaatje Nieuw! AFGEPRIJSD! op, dus weet niet of dat uit maakt

Mijn vrouw had 11 pakjes besteld wat neerkwam op iets minder dan 50 euro incl. verzendkosten. (dat werden dan uiteraard opeens 11 dozen met pakjes), ze had met ideal betaald en alles was in orde. Dus ook geen reden voor mijn vrouw om aan de aankoop te twijfelen.

Nu is het pakket bezorgd, maar er zijn alleen 11 kleine pakjes bezorgd. Kan ik nog aanspraak doen op de grote dozen?

#2:  Auteur: Alfatrion BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 18:10
    —
Nee, zoek gerust op het Otto arrest. Uw vrouw had moeten vermoeden dat er iets niet klopte. Maar begrijp ik u correct dat uw vrouw 11 dozen had besteld en 11 pakjes geleverd kreeg? In dat geval zou u onder de koop uit kunnen.

#3:  Auteur: Sexcalibur BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 18:24
    —
Die pakjes wilde ik sowieso wel hebben, dus ik hoef niet echt onder de verkoop uit, wilde alleen weten of ik nog beroep op de grote dozen kon hebben, maar bedankt voor het antwoord!

#4:  Auteur: Alfatrion BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 20:31
    —
Je kan natuurlijk wel in overleg treden met de winkel. Misschien dat ze je dan nog iets toeschuiven. Ze zijn het niet verplicht, maar het zou natuurlijk wel een leuk gebaar zijn als ze je een extra pakje toezenden.



Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl