Juridische kalender
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#46:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 13:12
    —
Wel leuk die advertenties van Plussus... maar nu ben ik weer blut... Mad Laughing

#47:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 19:30
    —
Aaaaa ... ben je blut? Wel zielig, als je niks meer te drinken hebt kan je nog wel een kopje koffie met een koekje of zo bij ons komen halen hoor. Binnen is het warm, we laten je toch niet in de kou staan (al is het weer er toch nog niet naar).

Maar wel aardig dat je de laatste centjes bij ons bent gaan uitgeven ... en voedsel voor de geest is ook wat waard. Laughing

#48:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 19:34
    —
Quote:
en voedsel voor de geest is ook wat waard.

Erasmus zei het al... Very Happy
Desiderius Erasmus schreef:
When I get a little money I buy books; and if any is left I buy food and clothes.

#49:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 19:51
    —
Offtopic, maar doet me denken aan:
George Best schreef:
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

#50:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 21:01
    —
Tja, ik wilde perse Inleiding Nederlands-Antilliaans staats- en bestuursrecht hebben... toen dacht ik ach... laat ik dan ook maar van die leuke aanbiedingen gebruik maken... Wink

Ik ben nou eenmaal een sucker voor boeken Wink

#51:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2006 9:51
    —
Plussus schreef:
Tjaaaa .... bij Jongbloed kan je ze nu online voor € 15 bestellen ... speciaal voor studenten! Scheelt je mooi weer € 2.50 ... Wink

"We zijn zo weer terug bij u na de boodschappen" Puh wink

#52:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2006 9:59
    —
tikSimone schreef:
Quote:
en voedsel voor de geest is ook wat waard.

Erasmus zei het al... Very Happy
Desiderius Erasmus schreef:
When I get a little money I buy books; and if any is left I buy food and clothes.

of:
Your library is your paradise.
Desiderius Erasmus

#53:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2006 10:12
    —
Als ergens een voordelige aanbieding te vinden is dan ben ik ook van de partij, met alle financiële gevolgen van dien Razz.

Ik vreet als het even kan ook boeken, en baal dat een aantal titels niet meer bij Jongbloed te krijgen zijn. Verder kan ik van de betreffende titels op de site van Jongbloed niet zo snel het ISBN vinden wat elders zoeken weer betrekkelijk moeilijk maakt.

Help Wink .

Verder wil ik de kalender eerst zien voor ik deze koop. Ik heb namelijk zeer veel kalenders en vraag me af wat ik ermee aan moet Confused.

Gwen

#54:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2006 10:16
    —
Gwenny schreef:
Verder wil ik de kalender eerst zien voor ik deze koop. Ik heb namelijk zeer veel kalenders en vraag me af wat ik ermee aan moet Confused.

Zou je eens langs moeten gaan bij Jongbloed dan. Krijg je van Plussus ook een kopje koffie met koekje Yesss

#55:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 17:55
    —
MiriamvL schreef:
Tja, ik wilde perse Inleiding Nederlands-Antilliaans staats- en bestuursrecht hebben... toen dacht ik ach... laat ik dan ook maar van die leuke aanbiedingen gebruik maken... Wink

Ik ben nou eenmaal een sucker voor boeken Wink

Ondertussen ben ik minder blut want het geld voor Inl. N-A staats- en bestuursrecht gaan mijn papa en mama naar mij toe sturen Very Happy (Plussus, geen nieuwe aanbiedingen tot oktober!! Wink )

#56:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 19:43
    —
Aaaa ... was ik net met een team aan het breinstormen om leuke nieuwe dingen te bedenken.

#57:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 20:02
    —
Prima, hartstikke leuk, als je ze maar laat liggen tot 1 oktober... anders heb ik deze maand alleen nog maar droog brood te eten Wink Very Happy

#58:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 23:25
    —
Cursus zelfbeheersing? Puh wink
Hmm...dat kost ook weer geld d'oh!Smile

#59:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 7:49
    —
Nee hoor

#60:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 10:38
    —
tikSimone schreef:
Nee hoor

Dancing Good