Is nederland een rechtsstaat
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Staatsrecht

#16:  Auteur: Firestarter BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015 11:16
    —
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Christelijke naastenliefde is een contradictio in terminis.
Al eeuwenlang excelleren Christenen in: moord, marteling, plundering en slavernij. Er is niet zoiets als rechtvaardigheid in een Christelijke Staat en in een Joodse of Islamitische Staat is het al bijna even erg.
Er is geen scheiding in Nederland tussen kerk, politiek en rechtspraak. Met de bezetting van Nederland door de Verenigde Satan vanaf 1945 zijn onrechtvaardige Christenen nog invloedrijker geworden (in de VS was in 2012 nog 73% Christen).
Waarom Christenen altijd maar weer afgrijselijke misdaden plegen uit naam van god, blijft moeilijk te beantwoorden, al is het maar omdat deze ontwikkeling - tot de gruwel waarin we nu overleven – al eeuwen aan de gang is.
Ik neem dus maar mijn toevlucht tot filosofische mijmeringen over de tijd van Jezus Christus. Er is nauwelijks iets met zekerheid vast te stellen, zelfs niet of Jezus überhaupt geleefd heeft. Het Nieuwe Testament is pas vele jaren na de dood van Jezus verzonnen en de schrijvers hebben hun fantasie de vrije loop gelaten.

2000 jaar geleden woonde in het gebied dat Israël genoemd wordt Joden, die bezet werden door het Romeinse leger. De Joden en Romeinen hadden een vergelijkbaar idee over staatsrecht: scheiding in diverse sociale klassen (waarbij de status door de familie bepaald wordt), slavernij en plundering; als iemand zich daar tegen verzette: zwaard, kruis of leeuwen.
Jezus Christus kwam meer in opstand tegen de Joodse religie dan tegen het Romeinse leger, waarbij onduidelijk is of hij dit deed om zelf geen slaaf te worden of dat hij alle Joodse slaven wilde bevrijden. Uit het Nieuwe Testament blijkt dat zijn strategieën waren: schijnheiligheid en goocheltrucs om zijn volgelingen te imponeren. Je kunt niet al te veel verwachten van een profeet, die zegt dat zijn volgelingen nederig moeten zijn, maar zelf de zoon van god wil zijn.
Ronduit bizar is dat in de Bijbel, zowel de Tenach (als het Oude Testament) als de boodschap van Jezus Christus (in het Nieuwe Testament) het woord van god genoemd worden. Wat Jezus predikte ging immers lijnrecht tegen de Tenach in. Je kunt dus onmogelijk geloven dat zowel het Oude als het Nieuwe Testament het woord van god is.

De slechtheid van Joden, Christenen en Moslims blijkt ook uit hun gebeden, met een opbouw als: “Goede God, geef me/ons a.u.b. van alles en nog wat en ik zal U de rest van mijn leven volledig aanbidden”. Iemand die zo bidt, verkoopt zijn ziel aan de duivel uit hebzucht.
Zo zijn Tenach, Bijbel en Koran geschreven door satansgebroed.

Ook interessant is de advocateneed (overigens moet iedere ambtenaar een eed afleggen): "Ik zweer (beloof) getrouwheid aan de Koning, gehoorzaamheid aan de Grondwet, eerbied voor de rechterlijke autoriteiten, en dat ik geen zaak zal aanraden of verdedigen, die ik in gemoede niet gelove rechtvaardig te zijn". Zo zweert de advocaat dus - behalve trouw aan koning en grondwet - geen zaak te verdedigen, die in strijd is met zijn geloofsovertuiging.
Er is helemaal niemand, die niet discrimineert, zo is een “verbod op discriminatie” net zoiets als een “verbod op liegen”.

#17:  Auteur: Thomas-87 BerichtGeplaatst: do 21 mei 2015 13:17
    —
Binnenkort wordt ons dus bekend gemaakt dat er buitenaardse wezens komen om onze planeet te slopen. Wij krijgen de snelheid van het licht en ik heb wapens tegen hun heb uitgevonden. Dan maken al die religies niet zoveel meer uit en moeten we beter samenwerken.



Rechtenforum.nl -> Staatsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl