Scriptieonderwerp gezocht!!!
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#1: Scriptieonderwerp gezocht!!! Auteur: Angel1978 BerichtGeplaatst: do 14 nov 2013 14:04
    —
Ik volg de studie HBO rechten. Als minor heb ik het vak Mediation gevolgd. Ik ben verder parttime werkzaam bij een deurwaarderskantoor.
Ik moet gaan beginnen aan mijn scriptie, maar kan maar niet een goed omschreven onderwerp vinden. Wie kan me helpen?
Ik zou het liefst iets doen in de trant van de deurwaarder en mediation. Wie o wie kan me helpen?

#2: Re: Scriptieonderwerp gezocht!!! Auteur: Eidhof BerichtGeplaatst: do 14 nov 2013 15:58
    —
Angel1978 schreef:
Ik volg de studie HBO rechten. Als minor heb ik het vak Mediation gevolgd. Ik ben verder parttime werkzaam bij een deurwaarderskantoor.
Ik moet gaan beginnen aan mijn scriptie, maar kan maar niet een goed omschreven onderwerp vinden. Wie kan me helpen?
Ik zou het liefst iets doen in de trant van de deurwaarder en mediation. Wie o wie kan me helpen?


Dit lijkt mij een leuk onderwerp om op af te studeren, lekker actueel: http://www.nieuws.nl/economie/20131114/Notarissen-wantrouwen-HEMA-dienst --> De wenselijkheid van deze nieuwe dienst.

Een afstudeeronderwerp dat correlatie heeft met je werkzaamheden bij een deurwaarderskantoor moet niet lastig te vinden zijn. Vraag even bij je werkgever of hij/zij zaken heeft waar zijn/haar kantoor vaak last van heeft en/of tegenaan loopt.

Daarnaast kun je wellicht iets gaan doen met betrekking tot het personen- en familierecht. Mediation, de richting van jouw minor, wordt veel toegepast binnen dit rechtsgebied.

Succes alvast!



Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl