Koninklijke Marechaussee Antecedentenonderzoek
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

#1: Koninklijke Marechaussee Antecedentenonderzoek Auteur: erenemre1992 BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012 13:46
    —
Hallo allemaal.

Na een lange selectieprocedure heb ik eindelijk vorige week mijn contract ondertekend bij de koninklijke marechaussee voor de functie marechaussee beveiliger.
Tijdens de korps gesprek en daarvoor heb ik aangegeven dat ik 2 keer in aanmerking was gekomen met de justitie ( kinderrechter ) en ben veroordeeld voor beide keren een taakstraf.
Dat was in 2007 ( 15 jaar ) & 2008 ( 16 jaar ). De officiers zeiden tijdens het korps gesprek dat het niet een groot probleem moest zijn aangezien de leeftijd en hoelang geleden het was. ''jeugdzondes''
En sinds vorige week is mijn antecedenten onderzoek aangevraagd bij de veiligheidsonderzoek de militaire inlichtingen- en veiligheidsdienst. en maak me alsnog heel erg druk..
Ik heb vorig jaar in 2011 ook een antecedenten onderzoek gehad voor me opleiding beveiliging (grijzepas), en daar heb ik een goedkeuring gekregen van de recherche bureau politie Gelderland.
nu ben ik 20,5 jaar. De uitspraken waren 4 en 5 jaar geleden.

Ik hoop op een antwoord tegemoet

Bedankt.

#2:  Auteur: erenemre1992 BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012 13:51
    —
mijn excuses voor dubbele post

#3:  Auteur: hilde12 BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012 14:02
    —
Helaas kunnen wij je ook niets hierover zeggen.
Het enige wat je kunt doen is afwachten en hopen op een goede afloop.

Succes !



Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl