Bush en Kerry lid van Skull&bones wat te denken
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

#16:  Auteur: Juul BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2004 16:38
    —
ik zou corps in jouw post graag vervangen door studentenvereniging. Ik denk dat corps of andere vereniging weinig uitmaakt.

#17:  Auteur: Machiel BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2004 17:46
    —
mr. crowley schreef:
Minerva is dit jaar 190 jaar oud.

Ik bedoel maar, toen bestonden de VS nog maar nèt Wink

#18:  Auteur: Kafka BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2004 23:58
    —
@Juul Nee, een corporale vereniging heeft toch nog een streepje voor op een "normale" vereniging.
Binnen corporale verenigingen is er sprake van een soort "ouwe jongens krentenbrood" benadering die algemeen bekend en erkend is door corpsleden onderling.

#19:  Auteur: BG BerichtGeplaatst: do 08 apr 2004 1:23
    —
Hihi als je een echte corporale vereniging bent natuurlijk

#20:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: do 08 apr 2004 10:36
    —
@ Kafka: volgens mij bij 'gewone' cq niet-corporale verenigingen ook wel, hoor?!

#21: Waar gaat dit over Auteur: Morpheus BerichtGeplaatst: za 10 apr 2004 1:49
    —
Ach, het lijkt mij een opgeblazen verhaal over wat er in studentenclubjes zoals disputen gebeurd. Helemaal in Amerika, waar in de (erg slechte) film de skulls op dit onderwerp wordt ingegaan houden mensen gewoon van de zogenaamde "conspiracy theory" net zoals gewone studentenverenigingen of disputen zal dit skulls and bones genootschap de ontwikkeling van de leden vooropstellen. Het is dan ook vanzelfsprekend dat er uiteindelijk verschillende politieke ideen uit voortvloeien. Deze discussie is daarom allereerst niet juridisch en daarnaast niet bepaald academisch te noemen. Het mag immers van academische juristen verwacht worden dat zij door populistisch politiek geneuzel heen kijken.

Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl