Voltijd studeren op iets wat latere leeftijd
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#1: Voltijd studeren op iets wat latere leeftijd Auteur: Monic BerichtGeplaatst: do 16 jun 2011 11:53
    —
Hallo, ik ben 38 en start als alles meezit (propedeuse HBO-rechten juli '11) in september aan de universiteit Utrecht Rechtsgeleerdheid (voltijd). Zijn er wellicht leeftijd genoten die ook op deze wijze rechtsgeleerdheid (voltijd) studeren??

#2:  Auteur: hilde12 BerichtGeplaatst: do 16 jun 2011 19:34
    —
Niet voltijd, wel deeltijd, met 3 kids en een fulltime time baan.

#3:  Auteur: John Locke BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2011 19:48
    —
Ik zie het probleem even niet zo....

#4: Re: Voltijd studeren op iets wat latere leeftijd Auteur: BartL BerichtGeplaatst: ma 20 jun 2011 16:04
    —
Monic schreef:
Hallo, ik ben 38 en start als alles meezit (propedeuse HBO-rechten juli '11) in september aan de universiteit Utrecht Rechtsgeleerdheid (voltijd). Zijn er wellicht leeftijd genoten die ook op deze wijze rechtsgeleerdheid (voltijd) studeren??


Ja, maar wel alleen de master. Het is haalbaar naast een fulltime baan maar je moet behoorlijk wat ruimte vrijmaken in je avonden en weekenden Wink

#5:  Auteur: Monic BerichtGeplaatst: do 04 aug 2011 16:43
    —
Bedankt voor jullie reacties....

Ik werk als jr. Bedrijfsjurist voor 16 uur per week. Ik heb zelf wel het idee dat het gaat lukken, maar ben erg benieuwd of er meer mensen op wat latere leeftijd voltijd gaan studeren.....

#6:  Auteur: Monic BerichtGeplaatst: do 04 aug 2011 16:46
    —
hilde12 schreef:
Niet voltijd, wel deeltijd, met 3 kids en een fulltime time baan.


Knap hoor deeltijd met fulltime baan. Ik werk maar 16 uur dus daar zal het niet echt aan liggen.
Succes

#7: Re: Voltijd studeren op iets wat latere leeftijd Auteur: Monic BerichtGeplaatst: do 04 aug 2011 16:47
    —
BartL schreef:
Monic schreef:
Hallo, ik ben 38 en start als alles meezit (propedeuse HBO-rechten juli '11) in september aan de universiteit Utrecht Rechtsgeleerdheid (voltijd). Zijn er wellicht leeftijd genoten die ook op deze wijze rechtsgeleerdheid (voltijd) studeren??


Ja, maar wel alleen de master. Het is haalbaar naast een fulltime baan maar je moet behoorlijk wat ruimte vrijmaken in je avonden en weekenden Wink


Ik werk maar 16 uur per week dus dat moet volgens mij wel haalbaar zijn....

#8:  Auteur: Monic BerichtGeplaatst: do 04 aug 2011 16:50
    —
John Locke schreef:
Ik zie het probleem even niet zo....


Er ook zeker geen probleem, ik ben alleen benieuwd of er meer mensen op latere leeftijd nog voltijd gaan studeren?....

#9:  Auteur: hilde12 BerichtGeplaatst: do 04 aug 2011 18:47
    —
Monic schreef:
John Locke schreef:
Ik zie het probleem even niet zo....


Er ook zeker geen probleem, ik ben alleen benieuwd of er meer mensen op latere leeftijd nog voltijd gaan studeren?....


En ik was 43 toen ik afstudeerde Wink

#10: latere leeftijd studie Auteur: Beau-mm BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 5:51
    —
Hi Monic,

Ik begin aan het traject strafrecht, eerst deeltijd, maar het liefst zou ik dit fulltime gaan doen.
Ben nu aan het kijken of dit haalbaar is.

Ik ben benieuwd hoe jij dit doet en wat de consequenties zijn.

Grt Beau Smile



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl