[UL] Leiden: Inleiding Burgerlijk Recht
#136: Auteur: ergo sum
Geplaatst: vr 26 aug 2005 0:50
Anke schreef: | Ik heb een brief ontvangen met dat ALS je het gehaald hebt, je welkom bent op de propedeuse-uitreiking 7 september. Dus niet dat ik het gehaald had. Ik neem aan dat het een standaard brief was voor alle studenten. Heb jij die niet gehad?? |
Dus als je het niet gehaald hebt mag je niet al je vriendjes en vriendinnetjes die het wel gehaald hebben komen feliciteren tijdens hun feestelijke P uitreiking ...
|
#137: Auteur: tikSimone
Geplaatst: vr 26 aug 2005 7:49
O, ik dacht juist dat we allemaal uitgenodigd waren:
MiriamvL schreef: | Dusseh, tot 7 september bij de P-uitreiking!! |
|
#138: Auteur: Anke
Geplaatst: vr 26 aug 2005 9:47
Je hoeft je iig niet aan te melden voor de P-uitreikeng, maar wel belangrijk is dat je je legitimatiebewijs meeneemt! Dat stond namelijk nog in die brief..
|
#139: Auteur: speez
Geplaatst: vr 26 aug 2005 12:15
is dit nog een officieele aangelegenheid of is het gewoon papiertje ophalen klaar?
|
#140: Auteur: ergo sum
Geplaatst: vr 26 aug 2005 15:38
Ze zullen er vast wel een showtje van maken.
Het is tenslotte feest.
|
#141: Auteur: MiriamvL
Geplaatst: vr 26 aug 2005 17:04
tikSimone schreef: | O, ik dacht juist dat we allemaal uitgenodigd waren:
MiriamvL schreef: | Dusseh, tot 7 september bij de P-uitreiking!! |
 |
Ik ben ook heel benieuwd of dat allemaal goed gaat, best lullig als je komt en ze dan vergeten zijn jouw p-bulletje uit te printen
|
#142: Auteur: ergo sum
Geplaatst: vr 26 aug 2005 17:06
De inkt was op ...
|
#143: Auteur: tikSimone
Geplaatst: vr 26 aug 2005 19:03
MiriamvL schreef: | Ik ben ook heel benieuwd of dat allemaal goed gaat, best lullig als je komt en ze dan vergeten zijn jouw p-bulletje uit te printen  |
Béétje secretaresse neemt natuurlijk voorzorgsmaatregelen en stopt wat zelfgemaakte certificaatjes in de tas, collega!
|
|