RAIO 2011
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#31:  Auteur: Huppeldepup BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2010 13:45
    —
Volgens de laatste brief zouden we eind augustus een uitnodiging krijgen. Iemand al iets bij de post aangetroffen?

#32:  Auteur: vanesa BerichtGeplaatst: do 09 sep 2010 14:52
    —
Hey huppeldepup,

Ontving zojuist een mailtje (in antwoord op mijn email) dat de standplaatsen nog niet bekend zijn... Voor zover het enige "geruststelling" biedt; voor januari 2011 verwachten ze wel dat het bekend is..

#33:  Auteur: Anne85 BerichtGeplaatst: za 11 sep 2010 16:02
    —
Hoi allemaal,

ook ik ben aangenomen voor de opleiding van april 2011. Ik had inderdaad ook een brief gehad dat ik eind augustus een uitnodiging zou krijgen voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Nu ben ik afgelopen week hierover gebeld en is er voor november een afspraak gemaakt.

Ik heb tevens gevraagd of de opleiding inmiddels vol zat. Ik kreeg te horen dat de opleiding vol zit en we naar verwachting krijgen in oktober middels een brief onze standplaats te horen. Nog even afwachten dus.

#34:  Auteur: Huppeldepup BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010 13:55
    —
Ik heb zelf een gesprek eind oktober. Mij is ook verteld dat de groep vol zit en dat de plaatsingscommissie eind september of begin oktober zal beslissen over de plaatsing en dat we daarvan direct bericht zullen krijgen. Ben erg benieuwd...

Dat de plaatsing pas voor januari bekend zou worden vond ik niet echt geruststellend dus. Hopen dat dat slechts een veilige marge was en niet meer.

#35:  Auteur: pietsje BerichtGeplaatst: di 14 sep 2010 11:14
    —
Wat vreselijk om zo lang in spanning gehouden te worden. Ik hoop op een goede uitkomst voor jullie. Inmiddels heb ik eindelijk mijn sollicitatie op de bus gedaan, en mijn analytische test gehaald. Jullie hadden gelijk! Niets om bang voor te zijn, als je je maar goed voorbereidt. Ik heb zelfs op alle punten ruimschoots aan de norm voldaan. Op naar de volgende ronde.. Veel dank voor jullie tips en ik duim voor jullie!

#36:  Auteur: MartijnA BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010 12:29
    —
...

Laatst aangepast door MartijnA op vr 15 feb 2013 10:48, in totaal 1 keer bewerkt

#37:  Auteur: vanesa BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010 13:17
    —
Hi allen,

@ Pietsje & Anne; gefeliciteerd!

@ de rest; succes met het gesprek en ik lees graag of jullie naar wens geplaatst zijn.

Mijn gesprek zal later dit jaar plaatsvinden omdat ik nog steeds aan het reizen ben, maar zodra de plaatsingsbesluiten zijn genomen krijg ik daarvan wel bericht. Eind september/begin oktober klinkt in elk geval een heel stuk beter dan januari. Ook ik ben erg benieuwd!

#38:  Auteur: Irene24 BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 9:06
    —
De nieuwe ronde begint in oktober, maar weet iemand wanneer deze precies begint? Welke datum?

#39:  Auteur: Hanke BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 8:46
    —
Gisteren de plaatsingsbrief ontvangen, jullie ook neem ik aan?
Niet mijn eerste keuze, maar toch best tevreden - gelukkig niet iets onmogelijks in een uithoek van het land!

#40:  Auteur: Huppeldepup BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 10:59
    —
Heb de langverwachte plaatsingsbrief gisteren ook ontvangen. Ben er erg blij mee, 1ste keuze!

#41:  Auteur: BE28 BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 11:01
    —
..........

Laatst aangepast door BE28 op ma 18 okt 2010 11:57, in totaal 2 keer bewerkt

#42:  Auteur: vanesa BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 17:18
    —
Nou, ik ben ook super blij; eerste keus!

@ BE28; wat vervelend voor je. Ik hoop dat je met iemand kunt ruilen.
@ Hanke en Huppeldepup; gefeliciteerd!

#43: Analytische test! Auteur: Jimke Eyck BerichtGeplaatst: zo 17 okt 2010 18:48
    —
Wat leuk om al die enthousiaste reacties te lezen van mensen die aangenomen zijn. Ik kan alleen nog maar hopen dat het bij mij ooit zover komt.

Ik ben me nu aan het voorbereiden voor de analystische test as. dinsdag en wil graag nog even de bevestiging van iemand die de test vrij recent heeft gedaan dat je niet hoeft te rekenen. Ik heb me namelijk geconcentreerd op de rest (syllogismen, analogieen etc.) en heb wel een probleem als ik straks toch opeens moet gaan rekenen.

Alvast bedankt!

[/code][/list]

#44:  Auteur: Huppeldepup BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2010 9:29
    —
Ik heb niet hoeven rekenen. En voor zover ik weet anderen ook niet. Succes!!

#45: Voorgesprek Auteur: Jimke Eyck BerichtGeplaatst: wo 20 okt 2010 15:54
    —
Kan iemand aangeven wat het voorgesprek ongeveer inhoudt en hoe ik me hier het beste op voor kan bereiden? Lees hier wat verschillende dingen over namelijk ..



Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 4

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl