Boete betaald, geweigerd door CJIB en nu voor komen?
#16: Auteur: sabri
Geplaatst: wo 11 nov 2009 13:23
dubbeltje...
Laatst aangepast door sabri op wo 11 nov 2009 14:01, in totaal 1 keer bewerkt
|
#17: Auteur: sabri
Geplaatst: wo 11 nov 2009 13:24
Patricia30 schreef: | Ik beweer ook niet dat ik de OvJ zelf aan de telefoon had. Had het telefoonnummer van die afdeling wat op de brief vermeld stond. Het zal vast gewoon een medewerkster zijn geweest.
Ik heb al voorgesteld om nog per brief uit te leggen wat er is gebeurd en dat ik graag gewoon wil betalen, maar kreeg van haar als antwoord dat dit geen zin zou hebben.
Blijkbaar willen ze de overtreder tegenwoordig graag ontmoeten... |
Precies, en vanwege die "firewall" lijkt het me verstandig om "tot het uiterste" te gaan in je bereidwilligheid, wie weet gaat er dan nog wat extra's af omdat je toch weer een halve dag vrij moet nemen....
|
#18: Auteur: Patricia30
Geplaatst: wo 11 nov 2009 14:17
Daar heb je een punt. Ik ga toch maar in de pen klimmen, dan heb ik in ieder geval mijn uiterste best gedaan om te voorkomen dat het voor de rechter zou verschijnen (die vast belangrijkere dingen te doen heeft dan mijn bekeuring )
Als de boete maar niet hoger wordt, dan ben ik al blij! Maar gezien de eerdere opmerkingen van first time offender heb ik daar wel een klein beetje vertrouwen in.
|
#19: Auteur: Patricia30
Geplaatst: vr 04 mrt 2011 15:06
was dit stukje alweer vergeten
Ik ben afgelopen zomer dus naar de rechtbank geweest. Kreeg 50 euro in mindering omdat ik alle moeite had gedaan het anders op te lossen
Bedankt voor jullie tips!!!
Groetjes Patricia
|
#20: Auteur: Jet
Geplaatst: vr 04 mrt 2011 19:00
€ 270,00 minus € 50,00 voor de moeite?
|
#21: Auteur: Patricia30
Geplaatst: wo 16 mrt 2011 12:10
De rechter vond dat ik er alles aan had gedaan om er samen met de offcier uit te komen. De officier had hier volgens hem aan mee moeten werken. Plus het feit dat ik uberhaupt op was komen dagen. Daarom vond hij dat mijn boete met 50 euro omlaag mocht.
Was het natuurlijk nog steeds een hoop geld, maar dan had ik maar niet te hard moeten rijden
|
#22: Auteur: hilde12
Geplaatst: wo 16 mrt 2011 12:59
Heeft het te laat betalen je dus toch nog een mazzeltje opgeleverd
|
|