[UL]Geschiedenis van het Europees Publiekrecht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#16:  Auteur: Madison BerichtGeplaatst: za 04 jul 2009 23:32
    —
Nou, als ik eerlijk moet zijn: nee. Ik had drie dagen achter elkaar een tentamen en dit tentamen is wel in het gedrang geraakt. Het algemeen deel (hoorcollegestof): daar heb ik wel redelijk wat aan gedaan. Maar voor de werkgroepen eerlijk gezegd niet. Was pas laat begonnen (een dag van tevoren Embarassed). Maar ik vond de stof gewoon niet zo heel moeilijk en ook leuk, vandaar dat ik het waarschijnlijk snel in me opnam.
Maar kortom heb ik aan dit vak niet zo heel veel hoeven te doen.

#17:  Auteur: Cytherea BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 0:20
    —
Heb je bijvoorbeeld de reader gelezen? Persoonlijk vind ik dat niet om door te komen.

#18:  Auteur: Madison BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 13:52
    —
Ja, die heb ik wel gelezen, samen met de sheets, om de vragen achterin de reader te kunnen beantwoorden.

#19:  Auteur: Cytherea BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2009 17:36
    —
Heeft iemand oude tentamens? Rolling Eyes Bijvoorbeeld die van vorige keer? Via blackboard wordt niks verstrekt de joho houdt niks bij..

En als iemand toevallig de antwoorden van de vragen achter uit de reader heeft.. Embarassed Ik ben nu bij week 3 en het gaat me steeds meer tegenstaan..

#20:  Auteur: lamaris BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2009 17:48
    —
Cytherea schreef:
Heeft iemand oude tentamens? Rolling Eyes Bijvoorbeeld die van vorige keer? Via blackboard wordt niks verstrekt de joho houdt niks bij..

En als iemand toevallig de antwoorden van de vragen achter uit de reader heeft.. Embarassed Ik ben nu bij week 3 en het gaat me steeds meer tegenstaan..

Op Blackboard staat wel degelijk het tentamen van 4 juni 2009!
Ik heb helaas de antwoorden niet, maar ik heb wel een tip: op silverslagen.nl kun je de hoor- en werkcollegeverslagen gratis downloaden (variant publiekrecht+ staats- en strafrecht).

#21:  Auteur: Cytherea BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2009 17:51
    —
lamaris schreef:

Ik heb helaas de antwoorden niet, maar ik heb wel een tip: op silverslagen.nl kun je de hoor- en werkcollegeverslagen gratis downloaden (variant publiekrecht+ staats- en strafrecht).

Daar heb ik dan blijkbaar overheen gekeken. Laughing
Via de SIL had ik al de hc en wg verslagen gedownload. Maar bedankt voor de tip..

#22:  Auteur: lamaris BerichtGeplaatst: di 28 jul 2009 22:22
    —
Cytherea schreef:
lamaris schreef:

Via de SIL had ik al de hc en wg verslagen gedownload. Maar bedankt voor de tip..

Ik hou me ook aanbevolen voor de antwoorden. Vind de stof taai en het beklijft nauwelijks. Jammer dat er geen modelantwoorden van de tentamens op Blackboard staan, ik heb nu geen idee hoe uitgebreid een antwoord moet/mag zijn. Het is een Godswonder dat Madison een 9 kan halen met het eenmalig doornemen van de stof, chapeau!

#23:  Auteur: Symposion BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 11:18
    —
lamaris schreef:
Cytherea schreef:
lamaris schreef:

Ik hou me ook aanbevolen voor de antwoorden. Vind de stof taai en het beklijft nauwelijks. Jammer dat er geen modelantwoorden van de tentamens op Blackboard staan, ik heb nu geen idee hoe uitgebreid een antwoord moet/mag zijn. Het is een Godswonder dat Madison een 9 kan halen met het eenmalig doornemen van de stof, chapeau!

Laatst aangepast door Symposion op za 12 sep 2009 23:22, in totaal 2 keer bewerkt

#24:  Auteur: John Locke BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 12:12
    —
Als ik het tentamen van 4-6 zo bekijk, lijkt het me dat de antwoorden best goed te doen, maar het moet wel in je interesse liggen idd. Lijkt me een erg leuk vak!

#25:  Auteur: Cytherea BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 13:57
    —
@ Symposion

Dankjewel! Very Happy

#26:  Auteur: John Locke BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 21:57
    —
oeps Embarassed dacht ff dat grotius nog tentamens had, maar was alleen privaatrecht

#27:  Auteur: Cytherea BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 22:00
    —
John Locke schreef:
oeps Embarassed dacht ff dat grotius nog tentamens had, maar was alleen privaatrecht

Helaas... Crying or Very sad

#28:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2009 14:26
    —
heeft de joho ook niks dan?

#29:  Auteur: Cytherea BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2009 19:09
    —
Patricia20 schreef:
heeft de joho ook niks dan?

Helaas niet. Sad

#30:  Auteur: lamaris BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2009 15:40
    —
Zo, net tentamen gemaakt. Ik heb er 1,5 uur gezeten. Vooral de vragen voor het Strafrechtgedeelte vond ik erg goed te doen.

Het was niet bepaald druk in de zaal, ik heb het nog nooit zo rustig gezien.
Zal wel aan het weer liggen, al kan ik me niet voorstellen dat iemand daar een derdejaarsvak voor laat schieten zodat je niet verder kan met de Master! Een andere verklaring is natuurlijk dat men het massaal gehaald heeft bij de eerste tentamengelegenheid...

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 6

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl