SNELLE ROUTE EN UNI GEZOCHT
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#1: SNELLE ROUTE EN UNI GEZOCHT Auteur: MaXtoMasteR BerichtGeplaatst: vr 05 sep 2008 16:17
    —
Ben op zoek naar een snelle route
-in het bezit van een HBO -mw diploma b.j 1988
-diverse aanvullende opleidingen, niet juridisch
-assurantie B opleiding
-en meer dan 14 jaar kantoor ervaring met bestuursrecht, ook rechtbank ervaring, namens klanten spreken, pleitnota' s, beroep en bezwaarschriften, etc.
-management opleiding HBO niveau

Zoals de informatie mij nu ter ore komt dien ik eerst een bachelor te halen en daarna de master.

Of trachten in een schakel programma te komen om daarna de master te doen.

De informatie die ik per uni krijg is per zelfde uni vaak wisselend van aard, dus je begrijpt dat ik bijna de bomen niet meer door het bos zie.

Wie kent een goede, haalbare, route en/of uni?

#2:  Auteur: Nobility BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 8:22
    —
Ik denk niet dat ik op deze manier een goed advies kan geven, elke universiteit hanteert natuurlijk een andere maatstaaf en ik denk dat een studie-adviseur op de universiteit het beste antwoord kan geven hierop.

Ik weet ook niet waar je woont maar in Den Haag (als onderdeel van de universiteit Leiden) bieden ze tijdens de avonduren ook Rechtsgeleerdheid aan speciaal voor "professionals" die al de nodige juridische achtergrond/werk hebben. Dus niet meer voor studenten bedoeld maar voor mensen die hun juridische kennis willen vergroten/studie volgen en masterstudenten.

Misschien een idee om daarmee contact op te zoeken?
http://www.campusdenhaag.nl/

#3:  Auteur: Linny BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 12:10
    —
http://www.studeren.uva.nl/rechten-na-hbo

1 jaar schakeljaar, 1 jaar master, geen civiel effect

wil je wel civiel effect, volgens mij moet je dan de hele Bachelor doorlopen, wellicht krijg je vrijstelling voor een enkel vak

#4:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: do 26 feb 2009 10:08
    —
Volgens mij kan dit niet. Hij heeft namelijk geen HBO Rechten diploma. Zelf denk ik toch echt dat gewoon de bachelor moet worden doorlopen met een enkele vrijstelling en vervolgens de master.



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl