Tip aan de pers, kunnen er gevolgen zijn?
#16: Auteur: tikSimone
Geplaatst: do 14 aug 2008 23:00
Met het noemen van namen zijn de media (gelukkig) terughoudend. Bovendien zal ook een journalist zich van bewijzen willen voorzien, te meer nu deze in de rechtzaak zelf lijken te ontbreken.
Als ik jou was zou ik me gewoon focussen op een nieuwe start elders, hoezeer je hoofd wellicht ook naar wraak staat. Maar vergeet ook niet: áls zoiets al in de krant komt wordt jouw naam ook genoemd. Dat lijkt me geen pré om aangenomen te worden bij een ander bedrijf.
|
#17: Auteur: watnu?
Geplaatst: vr 15 aug 2008 8:06
tikSimone schreef: |
Als ik jou was zou ik me gewoon focussen op een nieuwe start elders, hoezeer je hoofd wellicht ook naar wraak staat. Maar vergeet ook niet: áls zoiets al in de krant komt wordt jouw naam ook genoemd. Dat lijkt me geen pré om aangenomen te worden bij een ander bedrijf. |
Je hebt helemaal gelijk, Simone! Dit is energie die ik beter ergens anders in kan steken, maar ja...stiekem overwoog ik het toch...
Bedankt voor al jullie reacties en het meedenken!
|
#18: Auteur: tikSimone
Geplaatst: za 16 aug 2008 23:09
Begrijpelijk, maar ja, over sommige dingen moet je alleen maar eventjes denken en ze dan vooral niet doen
Veel succes bij de nieuwe start!
|
#19: Auteur: watnu?
Geplaatst: di 26 aug 2008 19:04
Op rechtspraak.nl (en jure.nl) worden uitspraken gepubliceerd. Ik kan mijn beschikking echter nergens terug vinden. Wordt niet alles gepubliceerd? En is het ook nergens terug te vinden met het exacte VERZ. nr....?
|
#20: Auteur: tikSimone
Geplaatst: di 26 aug 2008 22:52
Nee, niet alles wordt gepubliceerd.
|
|