ISP Contract (Dommel) - Kan ik eruit stappen?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

#1: ISP Contract (Dommel) - Kan ik eruit stappen? Auteur: DigitalMonster BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2008 14:52
    —
Hallo,

Ik ben net verhuisd op een nieuw adres en wou mijn internet abo mee laten overkomen. Helaas kom ik nu tot de constatatie dat ik 49 euro 'administratieve' kosten moet betalen, dit terwijl nieuwe klanten er maar 20 moeten betalen, dat gaat mijn verstand te boven .. als nieuwe klant veel beloven en als oude klant word je straal genegeerd. Uiteraard krijg je aan de helpdesk de standaard antwoorden waar niemand iets aan heeft ..

Daarbovenop trekt de service op niet veel en is er bovendien al een openstaand ticket al een 15 dagen onbeantwoord.

Bij deze wou ik dus de mogelijkheid bekijken om uit het verplichte eerste-jaar-contract te stappen. Ik merk op dat er in de eerste paragraaf verwezen wordt naar mijn specifieke naam en adres. Is dit eventueel een teken dat je op een nieuw adres vrij van contract bent?

Ik voeg hierbij mijn contract toe in pdf formaat. Mijn gegevens heb ik uiteraard weggelaten. Ik vind niets terug dat de regeling ivm verhuizen uitlegt ..

http://urahost.com/download.php?file=3754

Alvast bedankt voor een antwoord !
Mvg,

Phil

#2:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2008 15:20
    —
In principe mogen ze je geen administratieve kosten in rekening brengen wanneer zoiets niet is overeengekomen. Doorgaans wordt dat gedaan in de algemene voorwaarden.
Ik zie geen mogelijkheid om onder je contract uit te komen, wel om (onderbouwd) te weigeren die €49 te betalen (er van uitgaand dat er in de AV niets over vermeld staat).



Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl