Proeftijd beeindigd, terugvordering kosten
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

#31:  Auteur: Sambaramba BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 21:03
    —
jvdl schreef:
Sambaramba schreef:

ps er zijn nog meer redenen waarom ik denk in mijn gelijk te staan dan hetgeen ik hier neerzette; dit zijn weliswaar ietwat minder relevante zaken, maar maken mijn zaak natuurlijk wel sterker... en zo heb ik nog een extra stokje achter de deur...

Nu word ik nieuwsgierig (en anderen zeker ook) ... Je bent nu toch bezig, gooi het er maar uit... Wink

Nja ik ga hier niet alles neerzetten (veel factoren liggen in het verlengde van het eerdere besprokene). Wat me echter wel enigzins stoort is dat m;n manager toegaf dat hij ook in de gaten had dat niet alles helemaal soepeltjes verliep. Tevens gaf hij aan dat hij wellicht tijdens mijn sollicitatiegesprek een duidelijker beeld van het bedrijf had moeten scheppen; hij realiseerde zich dat de kans dat ik de baan dan niet genomen zou hebben vrij groot was. Achteraf blijkt dit voor beide partijen beter. Ik vind het dan ook jammer / storend dat men niet eerder een gesprek met mij is aangegaan en me serieus heeft gevraagd of ik toekomst in deze werkgever zag. Hij gaf ook aan dat hij had gehoopt dat ik zou blijven (niet geheel onlogisch), maar toch vind ik dit gedrag ietwat oppertuun naar mijn smaak.

Gisteren heb ik overigens nog een reactie gestuurd op de mail die ik ontving; tot nu toe heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

#32:  Auteur: PcDealer BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 23:06
    —
Ik neem aan dat je je eindafrekening ook niet hebt, gezien het feit dat je kilometervergoeding er nog niet is, dus mis je ook nog je vakantiegeld en niet genoten vakantiedagen, etc.

#33:  Auteur: Sambaramba BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 16:15
    —
PcDealer schreef:
Ik neem aan dat je je eindafrekening ook niet hebt, gezien het feit dat je kilometervergoeding er nog niet is, dus mis je ook nog je vakantiegeld en niet genoten vakantiedagen, etc.

Het is inmiddels een week of 2 later. Nadat ik (als reactie op de ontvangen email) bezwaar heb aangetekend (wederom per email) is het stil gebleven.

Vandaag ontving ik een brief van mijn voormalige werkgever met het verzoek het openstaande bedrag binnen 30 dagen aan hen over te maken.

Het lijkt er dus op dat men geen notie van mijn bezwaar heeft genomen. En ik ben nog steeds NIET van plan om ook maar een enkele cent te betalen.

Brief sturen dan maar?

ps over de bedagen die ik vergoed zou moeten krijgen, nl de niet opgenomen vakantiedagen en openstaande reiskosten, wordt geen woord gerept. Slecht verhaal, niet waar?

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 3

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl