Curator weigert kontakt op te nemen.
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Advocatuur

#1: Curator weigert kontakt op te nemen. Auteur: wetwet BerichtGeplaatst: di 30 jan 2007 17:17
    —
Ik heb 4 januari 2007 een kortgeding aangespannen wegens onterecht ontslag, uitspraak 18 januari 2007. De rechter veroordeelt mijn baas dat hij o.a. de loonstroken aan mij moet leveren binnen vijf dagen op straffe van € 250,-- per dag.(Welke nog betekend moet worden) Ik heb nog 7 maanden loonstroken tegoed, die mij na herhaaldelijk verzoek niet gegeven. Ik heb deze nodig om mij te melden bij het UWV /CWI en Belastingaangifte etc.
Ondertussen blijkt dat voor mijn baas op 17 januari 2007 zijn faillisement is uitgesproken en een curator is benoemd. Tevens is er een voorlopige schuldsanering voor hem uitgesproken, waarvoor de eerder genoemde curator als bewindvoerder is benoemd. Als ik kontakt wil opnemen met desbetreffende curator, word ik afgescheept door de secretaresse van de curator, ook eventuele post/ mail worden niet beantwoord. Wie kan ik er nu vervolgens op aanspreken. Kan ik mij nu rechtstreeks naar de R.C. wenden?

#2:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: di 30 jan 2007 17:32
    —
Als je een vonnis hebt, kun je dan niet die loonstroken door een deurwaarder op laten halen ?

En als de bewindvoerder niet reageert, neem dan eens contact op met de rechter-commissaris.



Rechtenforum.nl -> Advocatuur

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl