|
Auteur |
Bericht |
DoT
Leeftijd: 59 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 1
|
Geplaatst: wo 19 dec 2018 13:42 Onderwerp: Recht op goede tools op de PC |
|
|
Hallo,
Ik vraag me af of het ergens geregeld is dat een werknemer met een specialistisch vak ook mag verwachten dat hij daar de juiste en goed werkende tools voor krijgt.
Ik werk namelijk zelf met tools die je alleen frustreren en een hoop stress opleveren.
Ondanks dat je aangeeft dat het niet goed werkt, je daardoor nooit weet hoelang je er mee bezig bent en soms voor niets aan het werk bent omdat de pc crached.
Zelf weet ik niet meer wat ik zou kunnen doen om een en ander te verbeteren maar krijg bij het vragen naar hulp steeds te horen dat ik het zelf moet oplossen.
Wel word er (aantoonbaar via mail) gezegt dat men er mee bezig is maar in dat geval mag ik toch ook wel een richttijd verwachten tot het wel goed werkt en niet zoals het nu gaat al 7 jaar aanmoddert?
Nu kun je zeggen Dick laat gaan en zoek een andere baan maar weet je hoe moeilijk dat is als je vak je hobbie is.
Je nog steeds de hoop hebt dat we idd de boel gaan verbeteren en dan je hobbie een droomwereld zou worden.
Ik ben dus niet op zoek naar een conflict maar naar een goede oplossing.
Groet Dick |
|
|
|
|
hilde12
Leeftijd: 124 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: wo 19 dec 2018 18:36 Onderwerp: |
|
|
Waarschijnlijk maakt het voor de werkgever niet uit.
Het is zijn bedrijf, je werkt voor hem.
Als het hem wat uit had gemaakt had je wel goede spullen gekregen.
Dus recht ergens op? Nee...
Alleen als je er op aangesproken wordt dat je werk niet op tijd af is en de reden is slecht materiaal, dan kan je goede spullen "eisen". |
|
|
|
|
|