Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 23 mei 2024 4:31
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Berichten verwijderen van forum
Moderators: Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
adelante



Leeftijd: 51
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: za 09 apr 2011 1:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Maar die boete is toch gebaseerd op dat ik hun stalkte/de oren van de kop zeurde in hun werktijd(verlies van hun productieve arbeidsuren, want ze steken toch tijd in mij)..of heb ik het mis?

En zou ik dan toch meer kans maken om het bericht verwijderd te krijgen en zoniet, dat de advocaat het geld kan terugvorderen???

Of kan ik eisen dat ze in ruil dat ze het geld mogen houden, mijn gebruikersnaam moeten veranderen??



Want het forum wil niet dat het topic verwijderd wordt want dat is hun eigendom....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Jet



Leeftijd: 61
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 322


BerichtGeplaatst: za 09 apr 2011 7:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Staat dat in hun voorwaarden dan? Dat ze kosten in rekening gaan brengen als iemand van het forum aan hun kostbare tijd peuzelt?

Het gaat hier over het wetenschapsforum toch?
Waar één eigenaar is en welke voor de rest draaiende wordt gehouden door
vrijwilligers

Het feit dat ze bij de KvK ingeschreven staan, wil nog niet zeggen dat ze dus een bedrijf zijn. Die KvK inschrijving is nodig omdat ze anders die donaties niet mogen ontvangen. Donaties, die nodig zijn om het forum online te houden.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
adelante



Leeftijd: 51
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: za 09 apr 2011 22:38    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dankje voor je goede reactie, Jet!! Het is inderdaad het Wetenschapsforum!!

Het staat inderdaad niet in hun voorwaarden dat ik eventueel een boete moet betalen als ik hen stalk...of van hun tijd peuzel...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Jet



Leeftijd: 61
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 322


BerichtGeplaatst: za 09 apr 2011 23:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

adelante schreef:
Dankje voor je goede reactie, Jet!! Het is inderdaad het Wetenschapsforum!!

Het staat inderdaad niet in hun voorwaarden dat ik eventueel een boete moet betalen als ik hen stalk...of van hun tijd peuzel...


Wink Dat had ik niet geraden hoor. Dat had je zelf verklapt:

adelante schreef:
Ik had nog een vraag....ik zeurde de hele tijd tegen het forum om berichten te laten verwijderen en omdat ze dat zagen als stalking en lastigvallen brachten ze me voor elk telefoontje dat ik pleegde 12,30 in rekening. Dus de eindrekening was 120,00 euro. Kan dat zomaar???
Mijn advocaat probeert dat bedrag terug te vorderen als ze niet de berichten verwijderen(ook al zijn de berichten van wetenschapsforum).


Ik ben bijzonder benieuwd hoe hij gaat reageren op de sommatie van je advocaat.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
adelante



Leeftijd: 51
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2011 17:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Maar in hoeverre maak ik kans dat wetenschapsforum.nl mijn topics toch verwijderd??
Want de berichten c.q. topics is hun eigendom, dat staat in de disclaimer..
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22893


BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2011 18:42    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

"Eigendom van berichten" bestaat niet. Maar de berichten staan wel op hun computers, en zij mogen normaal gesproken zelf bepalen wat er op hun computers staat.

Jij hebt weliswaar het auteursrecht op jouw berichten (wat het forum daarover ook zou mogen beweren), maar door die berichten zelf op het forum te posten heb je het forum auteursrechtelijk toestemming gegeven om die berichten op hun site te plaatsen. Het is niet redelijk dat je die toestemming zonder goede reden zou kunnen intrekken, want dan zou iedere forumposter het forum kunnen verstoren.

Je maakt dus alleen kans als je een goede reden hebt. Over een reden heb je ons nog niets verteld, dus daar kunnen wij geen mening over geven.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Jet



Leeftijd: 61
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 322


BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2011 18:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De berichten hoeven niet verwijderd te worden. Ze kunnen wel je naam veranderen in *gast*

Ik heb op dat forum gezien dat dit al een aantal keer eerder voorgekomen is. Ik zou dan ook niet weten waarom ze dit nu niet weer zouden doen.

Ik kwam dit op hun forum tegen onder het kopje 'help'

Quote:
Uitschrijven
Op verzoek kan een account worden opgeheven. Dat zal echter niet als gevolg hebben dat de onder dat account geplaatste berichten verwijderd zullen worden! Omdat er echter geen account meer aan deze berichten is gekoppeld zal de naam van de poster van deze berichten veranderen in "*_gast_*". Om tegemoet te komen aan privacybescherming kunnen eventueel andere maatregelen genomen worden.


Dus uitschrijven of ze wijzen op die laatste zin.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
adelante



Leeftijd: 51
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2011 18:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dus alleen bij een goede reden verwijderen ze?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
jampam



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011 12:44    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Voor een meer pragmatische, niet juridische oplossing tot op zekere hoogte is het wellicht een idee een online reputatie management dienst af te nemen. Een online reputatie management bedrijf kan er voor zorgen dat het onprettige bericht veel minder goed vindbaar zal zijn op het forum of in zoekmachines. Succes!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
adelante



Leeftijd: 51
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: za 23 apr 2011 0:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dank voor het goede advies, Jampam en Jet!! Ik heb al een advocaat in de arm genomen en ik krijg als het goed is eind volgende week fiat voor een "toevoeging".
Ik heb een minimaal inkomen, maar de reden moet ook gegrond zijn om een toevoeging te krijgen. Je kan niet voor elk wissewasje een toevoeging krijgen.
Enerzijds geef ik het Wetenschapsforum gelijk dat ik zovaak gezeurd heb om aanpassingen. Dat ze daardoor terecht een punthoofd van me kregen en zeiden dat de grens nu bereikt is!!! En daarom geen aanpassingen meer gaan verrichten. Anderzijds is het niet redelijk dat ik ze zoveel geld schuldig ben.
Mijn hypothese is dat ze op aandringen van mijn advocaat geen aanpassingen meer gaan doen en dat het tot een rechtszaak gaat komen en dat zij de rechtszaak gaan winnen....weg geld, weg mogelijkheid tot aanpassingen....

Ach ja er zijn ergere dingen in de wereld.... Wink

Fijne paasdagen gewenst aan iedereen op dit forum!!!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
adelante



Leeftijd: 51
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: zo 24 apr 2011 21:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goed nieuws: De berichten zijn verwijderd van het forum!! En het geld heb ik terug!!

Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Jet



Leeftijd: 61
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 322


BerichtGeplaatst: zo 24 apr 2011 22:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nou... dat ging rap! Hartelijk gefeliciteerd. Wat deed ze ineens anders besluiten?

Fijne Paasdagen voor jou ook nog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds