Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Gold signals -...
Gold Signal
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 02 mei 2024 7:43
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

hbo-rechten moet afgeschaft worden ?????
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 4 van 12 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  

hbo-rechten had nooit opgericht mogen worden
mee eens, hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren
29%
 29%  [ 39 ]
speciaal voor sovereign: ik wil dat hbo-r per direct word vernietigd
12%
 12%  [ 17 ]
oneens, hbo-rechten is top
58%
 58%  [ 78 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Auteur Bericht
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Als je een paper schrijft, geef jij dan ook als bronvermelding op zoiets als:

Bibliotheek Tilburg, 2005, waar het precies staat weet ik niet, zoek zelf maar.

Ik vermaeck me echt kostelijk met jou hier.


Aha... dus de volgende zaken zijn voor jou onduidelijk?

Quote:
Juridische Hogeschool Tilburg-Den Bosch

Postadres

Juridische Hogeschool Tilburg-Den Bosch
Postbus 90904
5000 GE Tilburg

e-mail: juridischehogeschool@fontys.nl
Locatie Tilburg

St. Josephstraat 106
5017 GK Tilburg
t: 0877 878 200
f: 0877 878 244


Inderdaad, ik kan begrijpen dat een telefoonnummer of een e-mailadres dat je direct verbindt met de informatiebalie uitermate gecompliceerd kan zijn. Misschien is het beter als ze daarvoor een aparte studie inlasten. Wat weet trouwens zo een gek wijf van de informatiebalie nou, toch?

Maar jij loopt waarschijnlijk een bibliotheek binnen en begint tegen de boeken te praten?
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:
Een heleboel onzin
Werkelijk geweldig, je lijkt wel een LP die is vastgelopen. Laughing

Je geblaat komt erop neer dat je de regels van het debat meent te kunnen omdraaien, het roepen van de naam van een instelling zou voldoende te kwalificeren zijn als "bron" en onderbouwing, terwijl dat natuurlijk geenszins het geval is. Me dunkt dat enige objectiviteit en realiteitsgevoel wel heel erg ver te zoeken is bij jou, maar alas..

Stop evenwel met je misrepresentatie en stroman dat ik je eenvoudig weg niet zou geloven zonder gegronde redenen. Die redenen zijn er wel degelijk, en in al je geblaat over het afgelopen uur ben je net een hofnar om die gronden heen gefietst.

Het is trouwens bijzonder dat je meent dat Hogescholen op zaterdag open zijn. Rolling Eyes
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Werkelijk geweldig, je lijkt wel een LP die is vastgelopen. Laughing

Je geblaat komt erop neer dat je de regels van het debat meent te kunnen omdraaien, het roepen van de naam van een instelling zou voldoende te kwalificeren zijn als "bron" en onderbouwing, terwijl dat natuurlijk geenszins het geval is. Me dunkt dat enige objectiviteit en realiteitsgevoel wel heel erg ver te zoeken is bij jou, maar alas..

Stop evenwel met je misrepresentatie en stroman dat ik je eenvoudig weg niet zou geloven zonder gegronde redenen. Die redenen zijn er wel degelijk, en in al je geblaat over het afgelopen uur ben je net een hofnar om die gronden heen gefietst.

Het is trouwens bijzonder dat je meent dat Hogescholen op zaterdag open zijn. Rolling Eyes


Dat noemen ze efficiënt werken. Als jij constant dezelfde onnozele opmerkingen maakt en tegelijkertijd zeer simpele concepten terzijde schuift dan is het alleen maar logisch dat ik mijn antwoorden herhaal. Ergo:

Quote:
En dit komt van een persoon dat niet eens in staat is een bron te controleren? Wat beschouw jij trouwens precies als bewijs? Moet ik even bij je langskomen, je handje vasthouden, en voorlezen wat de JHS als juist beschouwt? Of moet ik je misschien een lift geven naar de JHS zodat ik in je bijzijn kan vragen hoe het precies zit met die cijfers?

"Me dunkt" dat jij iets slechts als bewijs beschouwt je er mee eens bent. Helaas moet ik je dan teleurstellen.

_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:06    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:
Aha... dus de volgende zaken zijn voor jou onduidelijk?
Ik mag je aanraden je bronvermelding niet op die manier te doen, daar zet de docent een dikke streep door. Laughing

Quote:
Maar jij loopt waarschijnlijk een bibliotheek binnen en begint tegen de boeken te praten?
Als jij het zegt moet het vast wel waar zijn. Laat me raden, als ik je om onderbouwing vraag moet ik zeker ook met de hogeschool bellen? Laughing

Hou oud was je ook alweer?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

mag je aanraden je bronvermelding niet op die manier te doen, daar zet de docent een dikke streep door. Laughing

Dank je wel voor het advies, maar tot zover is nog geen enkele bronvermelding doorgestreept. Maar laten we eerlijk zijn, wat is het nut van een bronvermelding als mensen het toch niet lezen?

Quote:
Als jij het zegt moet het vast wel waar zijn. Laat me raden, als ik je om onderbouwing vraag moet ik zeker ook met de hogeschool bellen? Laughing


Nu niet teveel zwatelen Sovereign. Nogmaals, jouw meningen zijn geen feit! Dit moet echt een hel zijn voor jou. Je beschouwt je eigen meningen als feiten, een bron langslopen is teveel gevraagd en je kunt niet eens met een gevat antwoord komen.
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:

Dat noemen ze efficiënt werken.
Nee, dat noem ik kinderachtige obfuscatie.

Quote:
Als jij constant dezelfde onnozele opmerkingen
Ah, natuurlijk, de opmerking dat er nog niemand kan zijn afgestudeerd, dat dit feit zelfs af te lezen valt op de website van de JH, is natuurlijk zo "onnozel" dat MrWhite er geen aandacht aan hoeft te besteden.

Quote:
maakt en tegelijkertijd zeer simpele concepten terzijde schuift
Het simpele concept is dat jij stelt, en dat jij dan ook bewijst. Ik hoef je werk niet voor je te doen, hoezeer jij die rol ook graag wilt omdraaien.

Lezers: genieten jullie er nog van? Want dit wordt wel enorm saai nu. De rek is eruit. Laughing
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:
Dank je wel voor het advies, maar tot zover is nog geen enkele bronvermelding doorgestreept. Maar laten we eerlijk zijn, wat is het nut van een bronvermelding als mensen het toch niet lezen?
Een verwijzing naar een hogeschool is geen bron, net zo min als een verwijzing naar de UvT dat zou zijn. Noch ontslaat dat jou van je eigen verplichting tot onderbouwing.

Quote:
Nu niet teveel zwatelen Sovereign. Nogmaals, jouw meningen zijn geen feit! Dit moet echt een hel zijn voor jou.
Je werkt eerder op mijn lachspieren dan dat ik moet denken aan enig hellevuur.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
sapper



Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): HHs

Berichten: 58


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:
Lezers: genieten jullie er nog van? Want dit wordt wel enorm saai nu. De rek is eruit. Laughing


mensen, meningen... wat denken jullie hiervan ?? wie kraamt onzin uit, white of sovereign
_________________
Dat is een tessst...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

En je noemt mij een LP plaat? Dezelfde standaard opmerkingen, dus dezelfde standaard antwoorden. Nou daar gaan we weer:

Quote:
En dit komt van een persoon dat niet eens in staat is een bron te controleren? Wat beschouw jij trouwens precies als bewijs? Moet ik even bij je langskomen, je handje vasthouden, en voorlezen wat de JHS als juist beschouwt? Of moet ik je misschien een lift geven naar de JHS zodat ik in je bijzijn kan vragen hoe het precies zit met die cijfers?

"Me dunkt" dat jij iets slechts als bewijs beschouwt je er mee eens bent. Helaas moet ik je dan teleurstellen.

(...)

Het valt mij op dat jij veel problemen lijkt te hebben met een zeer simplele en duidelijke casus. Maar het kan gemakkelijker!

Materiaal/aannemelijkheid
Omdat jij blijkbaar niet in staat lijkt te zijn de JHS te bezoeken, te telefoneren of te mailen dan zal ik dat voor jou doen. Het antwoord dat ik dan ontvang zal hier posten zodat zelfs jij in staat bent deze te lezen.

Een uitermate simpel concept, niet? Alhoewel ik dat niet in een rechtbank zou aanvoeren als ik jouw was. "Sorry Rechter dude, maar ik wilde geen contact opnemen met de bron omdat IK alles toch beter weet. Dus alles wat ze zeggen is automatisch fout." Dat zou niet goed aflopen, toch?

MAAR: Als ik gelijk heb dan bied jij je verontschuldigingen aan.

Gemakkelijker kan ik het niet maken!

_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Je werkt eerder op mijn lachspieren dan dat ik moet denken aan enig hellevuur.


Is dat zo? Want hoe hard je het ook aan proberen bent, je hebt nog geen enkele gevatte antwoord gegeven. Het wil je maar niet lukken? Laughing

Ach, als je er maar lol bij hebt.
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Goedemorgen,

Op de website rechtenforum.nl hebben we momenteel een discussie met als stelling "HBO-rechten moet afgeschaft worden". Een nogal prikkelende stelling, zo blijkt uit de discussie.

Een van de deelnemers aan de discussie stelde: "Ik weet bijvoorbeeld dat 90% van de studenten die de opleiding HBO-Rechten Tilburg afmaken met succes hun master halen op de UvT." Daarop repliceerde een ander dat dat pure nonsens zou zijn, omdat uw opleiding pas in 2002 van start is gegaan en in die tijd nog niemand het HBO-traject, het verplichte schakelprogramma en de master doorlopen kan hebben.

De persoon die de 90%-stelling deed bood aan dit te laten controleren. En om nu maar aan veel gekakel en gekibbel een einde te laten komen stuur ik u deze mail.

Wilt u mij alstublieft per kerende mail laten weten wie van de kibbelende heren het gelijk aan zijn kant heeft?

Alvast heel hartelijk dank!


Aldus de tekst van de email die ik zojuist heb verzonden.
Al dat gekibbel schiet niet op en ik hou er wel van gedegen brononderzoek te doen. Enne ... ik mag toch wel als onafhankelijke derde gelden?

Zal jullie op de hoogte houden van de reactie die ik ontvang.

Goodbye
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:
En je noemt mij een LP plaat?
Eh, ja. To wit:

Quote:
Nou daar gaan we weer:
QED. Laughing
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:26    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign, je kunt nog 100 keer "quod erat demonstrandum" aanvoeren, maar je positie wordt er echt niet beter van. Smile

Oh en, blijkbaar was er toch iemand die wel snapte hoe hij contact kon opnemen met de JHS. Gek hè!? Bijna een wonder zelfs!
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin


Laatst aangepast door MrWhite op za 09 jul 2005 19:28, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

O, eigenlijk zou ik dan ook nog even een mailtje naar de UvT moeten sturen he? Mr. Green

Mannen, kunnen jullie terug naar het eigenlijke topic alstublieft?
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:
Is dat zo? Want hoe hard je het ook aan proberen bent, je hebt nog geen enkele gevatte antwoord gegeven. Het wil je maar niet lukken? Laughing
Je bent een uiterst mooi voorbeeld waarom rechters nodig zijn om een knoop door te hakken. Er zijn altijd uiterst koppige mensen die hun ongelijk niet willen toegeven, zelfs al staren ze er recht tegenaan.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 4 van 12 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds