Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Outstanding С...
Gold signals -...
Gold Signal
Klacht tegen a...
Contact en str...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu za 04 mei 2024 14:45
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

hbo-rechten moet afgeschaft worden ?????
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 3 van 12 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  

hbo-rechten had nooit opgericht mogen worden
mee eens, hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren
29%
 29%  [ 39 ]
speciaal voor sovereign: ik wil dat hbo-r per direct word vernietigd
12%
 12%  [ 17 ]
oneens, hbo-rechten is top
58%
 58%  [ 78 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Auteur Bericht
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 17:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:

Bovendien hoef je van mij helemaal niks te geloven. Van mijn part mag je zelfs denken dat de wereld plat is. Ik heb je een zeer betrouwbare bron gegeven en als je daar geen gebruik van wenst te maken dan is dat aan jou. Ik ga het in ieder geval niet met een paplepel in je strot duwen. Smile
kortom, je hebt niets toe te voegen behalve zinloos gezwets en gefantaseer? Sleepy

Je moet wel erg op je teentjes zijn getrapt door dit draadje wil je geloven dat er reeds a) afgestudeerde HBO'ers zijn van de opleiding in Tilburg en b) dat ze reeds 2 jaar hebben afgelegd op de UvT. Liar Maar misschien heeft jouw 'betrouwbare bron' wel een tijdmachine. Rolling Eyes

Dit valt trouwens te lezen op de JH website:

Quote:
De Juridische Hogeschool Tilburg-Den Bosch startte in 2002 als eerste in Nederland met de opleiding HBO-Rechten. Inmiddels zijn er drie jaargroepen, een februari-instroom, zijn de eerste studenten op stage geweest en startin september de deeltijdvariant.
Begrijp je nu werkelijk niet dat het feitelijk onmogelijk is dat er afgestudeerden zijn, dat deze afgestudeerden ook nog eens het verplichte schakelprogramma hebben doorlopen, en daarna het mastertraject hebben gevolgd?

Logisch nadenken is ook heel erg moeilijk. Rolling Eyes


Laatst aangepast door Sovereign op za 09 jul 2005 17:28, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
sapper



Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): HHs

Berichten: 58


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 17:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

zozo... dit gaat er pittig aan toe. mooi, moet ook. maar wat is dit, een onderlinge concurrentiestrijd binnen de UvT ??? haha

wat ik alleen niet snap is waarom er weleens zo stoer wordt gedaan over de UvT. dat de rechtenstudie/faculteit daar zo'n geweldig niveau heeft en dat de boel daar absoluut top is ? Confused want dit lijkt mij eerlijk gezegd sterk... hieruit blijkt iets heel anders (tilburg hoort bij de slechtste 3) kijk hier voor het volledige rapport.

of maybe toch een nieuw topic hierover ?????
_________________
Dat is een tessst...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 17:37    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Huh? Strijd binnen de UvT? Question

En uit dat QANU rapport blijkt helemaal niet dat de UvT bij de drie slechtste hoort, hoe kom je daar nu op? Shocked Oh denk al dat ik zie hoe, maar dat tabelletje is dan ook geen echte ranking van goed naar slecht. Laughing Laat staan dat alle onderdelen op het onderwijs betrekking hebben. Ik raad aan het rapport zelf te lezen en niet af te gaan op het persberichtje van Groningen. Wink

Edit: Zie in het bijzonder de genuanceerde tabel op p. 269, waaronder meer de opmerking dat "De beoordeling heeft betrekking op de periode 1996 – 2001". Eigenlijk is het best grappig hoe een rapport uit 2004 zo verouderd kan zijn. Wink


Laatst aangepast door Sovereign op za 09 jul 2005 17:52, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 17:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:
MrWhite schreef:

Bovendien hoef je van mij helemaal niks te geloven. Van mijn part mag je zelfs denken dat de wereld plat is. Ik heb je een zeer betrouwbare bron gegeven en als je daar geen gebruik van wenst te maken dan is dat aan jou. Ik ga het in ieder geval niet met een paplepel in je strot duwen. Smile
kortom, je hebt niets toe te voegen behalve zinloos gezwets en gefantaseer? Sleepy

Je moet wel erg op je teentjes zijn getrapt door dit draadje wil je geloven dat er reeds a) afgestudeerde HBO'ers zijn van de opleiding in Tilburg en b) dat ze reeds 2 jaar hebben afgelegd op de UvT. Liar Maar misschien heeft jouw 'betrouwbare bron' wel een tijdmachine. Rolling Eyes

Dit valt trouwens te lezen op de JH website:

Quote:
De Juridische Hogeschool Tilburg-Den Bosch startte in 2002 als eerste in Nederland met de opleiding HBO-Rechten. Inmiddels zijn er drie jaargroepen, een februari-instroom, zijn de eerste studenten op stage geweest en startin september de deeltijdvariant.
Begrijp je nu werkelijk niet dat het feitelijk onmogelijk is dat er afgestudeerden zijn, dat deze afgestudeerden ook nog eens het verplichte schakelprogramma hebben doorlopen, en daarna het mastertraject hebben gevolgd?

Logisch nadenken is ook heel erg moeilijk. Rolling Eyes


Ik hoop dat je je niet beledigd voelt, maar ik zal toch het gezwets van de JHS boven jouw gezwets verkiezen. Smile

Bovendien heb ik niet veel redenen om op mijn teentjes te zijn getrapt. Ik begrijp heel goed dat jij universitair recht veel moeilijker wilt laten klinken dan het eigenlijk is. Ik heb ook even op de andere threads zitten lezen wat jouw mening is over de HBO-uni overstap en is overwegend zeer negatief.

Overigens met alle respect, maar heb jij wel eens de optie in overweging genomen dat jouw intelligentie misschien (iets) lager is dan die van de gemiddelde HBO of uni student? Dan zou misschien wel het een en ander veklaren?

En nog maals, indien je interesse hebt in de waarheid:

Juridische Hogeschool Tilburg-Den Bosch

Postadres

Juridische Hogeschool Tilburg-Den Bosch
Postbus 90904
5000 GE Tilburg

e-mail: juridischehogeschool@fontys.nl
Locatie Tilburg

St. Josephstraat 106
5017 GK Tilburg
t: 0877 878 200
f: 0877 878 244

Uiteraard mogen ook alle andere geïnteresseerden informeren naar de statistieken!
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 17:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:

Ik hoop dat je je niet beledigd voelt, maar ik zal toch het gezwets van de JHS boven jouw gezwets verkiezen. Smile
Ben je ook in staat om daadwerkelijk inhoudelijke argumenten aan te dragen? Het heeft er alle schijn van dat dit kennelijk niet mogelijk is.

Resumerend: Heb je enig materiaal aangedragen waaruit blijkt dat HBO-recht afgestudeerden in 90% van de gevallen zonder meer de UvT master doorlopen? Neen. Heb je aannemelijk gemaakt dat dit traject d.d. 9 juli 2005 reeds doorlopen kan zijn door een aanzienlijk aantal studenten? Neen, in tegendeel. QED.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:
MrWhite schreef:

Ik hoop dat je je niet beledigd voelt, maar ik zal toch het gezwets van de JHS boven jouw gezwets verkiezen. Smile
Ben je ook in staat om daadwerkelijk inhoudelijke argumenten aan te dragen? Het heeft er alle schijn van dat dit kennelijk niet mogelijk is.

Resumerend: Heb je enig materiaal aangedragen waaruit blijkt dat HBO-recht afgestudeerden in 90% van de gevallen zonder meer de UvT master doorlopen? Neen. Heb je aannemelijk gemaakt dat dit traject d.d. 9 juli 2005 reeds doorlopen kan zijn door een aanzienlijk aantal studenten? Neen, in tegendeel. QED.


Het valt mij op dat jij veel problemen lijkt te hebben met een zeer simplele en duidelijke casus. Maar het kan gemakkelijker!

Materiaal/aannemelijkheid
Omdat jij blijkbaar niet in staat lijkt te zijn de JHS te bezoeken, te telefoneren of te mailen dan zal ik dat voor jou doen. Het antwoord dat ik dan ontvang zal hier posten zodat zelfs jij in staat bent deze te lezen.

Een uitermate simpel concept, niet? Alhoewel ik dat niet in een rechtbank zou aanvoeren als ik jouw was. "Sorry Rechter dude, maar ik wilde geen contact opnemen met de bron omdat IK alles toch beter weet. Dus alles wat ze zeggen is automatisch fout." Dat zou niet goed aflopen, toch?

MAAR: Als ik gelijk heb dan bied jij je verontschuldigingen aan.

Gemakkelijker kan ik het niet maken!
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin


Laatst aangepast door MrWhite op za 09 jul 2005 18:35, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:

Materiaal/aannemelijkheid
Omdat jij blijkbaar niet in staat lijkt te zijn de JHS te bezoeken, te telefoneren of te mailen dan zal ik dat voor jou doen. Het antwoord dat ik ontvang zal ik daarna hier posten zodat zelfs jij in staat bent te lezen wat de uitkomst is.
Is het ooit in je opgekomen dat het weekend is, of dat ik helemaal niet in Tilburg woon (gezien je eerdere opmerking dat ik er maar heen moest fietsen). Bonk

Wat mij meer verwondert is dat, gezien de feitelijke stand van zaken, je in je sprookje blijft geloven.

Op Inter-E kun je trouwens lezen voor welke fase literatuur beschikbaar is, dat is tot op heden H3, hoofdfase 3. Maar je wilt het maar niet snappen, niet? Laughing
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sovereign schreef:
MrWhite schreef:

Materiaal/aannemelijkheid
Omdat jij blijkbaar niet in staat lijkt te zijn de JHS te bezoeken, te telefoneren of te mailen dan zal ik dat voor jou doen. Het antwoord dat ik ontvang zal ik daarna hier posten zodat zelfs jij in staat bent te lezen wat de uitkomst is.
Is het ooit in je opgekomen dat het weekend is, of dat ik helemaal niet in Tilburg woon (gezien je eerdere opmerking dat ik er maar heen moest fietsen). Bonk

Wat mij meer verwondert is dat, gezien de feitelijke stand van zaken, je in je sprookje blijft geloven.


Ahh! Ik zie dat jij niet bekend bent met het concept cynisme. Je hoeft uiteraard niet letterlijk naar Tilburg te fietsen, maar je kan zeker mailen of telefoneren. Waarom zou jij overigens kritiek leveren op het materiaal en de aannemelijkheid ervan nog voordat je enigzins hebt getracht met de JHS contact op te nemen? Zoals ik al eerder heb gezegd, mij hoef je niet te geloven en een mailtje sturen - al is het weekend - is heel goed mogelijk.

Nou ja sprookjes. Ik ben misschien vaak naïev, maar in dit geval ben ik er toch echt van overtuigd dat de HBO-uni overstap voor verreweg de meeste serieuze HBO-studenten heel goed te doen is.
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin


Laatst aangepast door MrWhite op za 09 jul 2005 18:25, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Op Inter-E kun je trouwens lezen voor welke fase literatuur beschikbaar is, dat is tot op heden H3, hoofdfase 3. Maar je wilt het maar niet snappen, niet? Laughing


Inderdaad, voor de februari instroom en H2 staat er helemaal niet tussen. Smile
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:

Ahh! Ik zie dat jij niet bekend bent met het concept cynisme. Je hoeft uiteraard niet letterlijk naar Tilburg te fietsen, maar je kan zeker mailen of telefoneren. Waarom zou jij overigens kritiek leveren op het materiaal en de aannemelijkheid ervan nog voordat je enigzins hebt getracht met de JHS contact op te nemen? Zoals ik al eerder heb gezegd, mijn hoef je niet te geloven en een mailtje sturen - al is het weekend - is heel goed mogelijk.
Ik hoef jou inderdaad niet te geloven, want er valt nu eenmaal weinig te geloven. De last rust nu eenmaal op jouw schouders, jij maakt de bewering, dan dien je hem ook zelf te staven.

Evenwel moge het duidelijk zijn dat je bewering onzinnig is, en de absurditeit ervan ligt er dubbeldik op gezien de informatie die beschikbaar is voor een ieder. Maar als jij ondanks dat wilt geloven dat er reeds afgestudeerden rondlopen, be my guest.

Quote:
Nou ja sprookjes. Ik ben misschien vaak naïev, maar in dit geval ben ik er toch echt van overtuigd dat de HBO-uni overstap voor verreweg de meeste serieuze HBO-studeten heel goed te doen is.
Prietpraat uit eigen kraam, thans onderbouwd met verzonnen cijfers. Rolling Eyes
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Ik hoef jou inderdaad niet te geloven, want er valt nu eenmaal weinig te geloven. De last rust nu eenmaal op jouw schouders, jij maakt de bewering, dan dien je hem ook zelf te staven.

Evenwel moge het duidelijk zijn dat je bewering onzinnig is, en de absurditeit ervan ligt er dubbeldik op gezien de informatie die beschikbaar is voor een ieder. Maar als jij ondanks dat wilt geloven dat er reeds afgestudeerden rondlopen, be my guest.


Haha, ga je zo ook procederen later? Mag ik trouwens vragen wat jij precies doet? "Hey ik hoef het niet te geloven! Dus ik heb gelijk!". Dan kun je beter stoppen voor het te laat is.

Bovendien heb ik je al een aanbod gedaan:

Quote:
Het valt mij op dat jij veel problemen lijkt te hebben met een zeer simplele en duidelijke casus. Maar het kan gemakkelijker!

Materiaal/aannemelijkheid
Omdat jij blijkbaar niet in staat lijkt te zijn de JHS te bezoeken, te telefoneren of te mailen dan zal ik dat voor jou doen. Het antwoord dat ik dan ontvang zal hier posten zodat zelfs jij in staat bent deze te lezen.

Een uitermate simpel concept, niet? Alhoewel ik dat niet in een rechtbank zou aanvoeren als ik jouw was. "Sorry Rechter dude, maar ik wilde geen contact opnemen met de bron omdat IK alles toch beter weet. Dus alles wat ze zeggen is automatisch fout." Dat zou niet goed aflopen, toch?

MAAR: Als ik gelijk heb dan bied jij je verontschuldigingen aan.

Gemakkelijker kan ik het niet maken!


Het enige dat je hoeft te doen is mijn aanbod te accepteren. Zo moeilijk is dat niet. Je bent blijkbaar zo overtuigd van je standpunt, dat je het onnodig acht om de JHS als bron te controleren. Ik bedoel, het moet toch zeer gemakkelijk zijn om mijn absurde, onnzinnige en verzonnen cijfer (niet cijfers) te weerleggen?
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin


Laatst aangepast door MrWhite op za 09 jul 2005 18:41, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:38    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb trouwens nog twee vragen. Vind jij de JHS als bron onzinnig of vind je het gewoon onzinnig om de bron te controleren? Of ben je eventueel niet in staat de bron te controleren?
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:
Haha, ga je zo ook procederen later? Mag ik trouwens vragen wat jij precies doet? "Hey ik hoef het niet te geloven! Dus ik heb gelijk!". Dan kun je beter stoppen voor het te laat is.
Doe eens niet zo kinderachtig, ik zou het bijna niet eens geloven dat je 21 jaar bent, ondanks dat je dat voor je leeftijd hebt ingevuld.

Voor wat betreft procederen, de hoofdregel in het bewijsrecht is dat diegene die stelt, ook bewijst. Me dunkt dat je problemen hebt met deze hoofdregel? Immers gaat deze je hier ook niet erg goed af. Is ook zo vervelend niet, als je geblaat moet staven.

Quote:
Ik bedoel, het moet toch zeer gemakkelijk zijn om mijn absurde, onnzinnige en verzonnen cijfers te weerleggen?
Jij dient ze simpelweg te onderbouwen, maar dat was kennelijk al teveel gevraagd. Rolling Eyes Dat nog afgezien van de logische inconsistenties die eenvoudig zijn aan te tonen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Sovereign



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 667


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:44    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MrWhite schreef:
Ik heb trouwens nog twee vragen. Vind jij de JHS als bron onzinnig of vind je het gewoon onzinnig om de bron te controleren? Of ben je eventueel niet in staat de bron te controleren?
Als je een paper schrijft, geef jij dan ook als bronvermelding op zoiets als:

Bibliotheek Tilburg, 2005, waar het precies staat weet ik niet, zoek zelf maar.

Ik vermaeck me echt kostelijk met jou hier.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
MrWhite



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 107


BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 18:48    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Doe eens niet zo kinderachtig, ik zou het bijna niet eens geloven dat je 21 jaar bent, ondanks dat je dat voor je leeftijd hebt ingevuld.

Voor wat betreft procederen, de hoofdregel in het bewijsrecht is dat diegene die stelt, ook bewijst. Me dunkt dat je problemen hebt met deze hoofdregel? Immers gaat deze je hier ook niet erg goed af. Is ook zo vervelend niet, als je geblaat moet staven.


En dit komt van een persoon dat niet eens in staat is een bron te controleren? Wat beschouw jij trouwens precies als bewijs? Moet ik even bij je langskomen, je handje vasthouden, en voorlezen wat de JHS als juist beschouwt? Of moet ik je misschien een lift geven naar de JHS zodat ik in je bijzijn kan vragen hoe het precies zit met die cijfers?

"Me dunkt" dat jij iets slechts als bewijs beschouwt je er mee eens bent. Helaas moet ik je dan teleurstellen.

Quote:
Jij dient ze simpelweg te onderbouwen, maar dat was kennelijk al teveel gevraagd. Dat nog afgezien van de logische inconsistenties die eenvoudig zijn aan te tonen.


Dus je durft het niet aan? Eventjes jouw logica volgen:
- Ik heb gelijk want ik ga de bron niet controleren.
- Jij bent onzinnig bezig met je verzonnen cijfers.
- Ik heb alles weerlegd en daar is geen twijfel over (trouwens wel geinig dat je voor eigen rechter speelt).
- MAAR ik wil tegelijkertijd niet het risico lopen er helemaal naast te zitten.

Netjes hoor. Laughing
_________________
"The greatest obstacle to discovery is not ignorance -- it is the illusion of knowledge."

-- Daniel J Boorstin


Laatst aangepast door MrWhite op za 09 jul 2005 18:54, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 3 van 12 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds