|
|
| Auteur |
Bericht |
xsaannx
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: vr 18 nov 2011 10:49 Onderwerp: Plichten vehuurder bij sneeuw of ijs. |
|
|
Hallo,
Ben bezig met een onderzoek rondom het huurrecht (voor een stage), en een van de vragen die ik tegen kom is:
Is een verhuurder verplicht zorg te dragen voor het sneeuw- en ijsvrij houden van een (parkeer) helling?
Heb overal proberen te zoeken, maar kom er niet uit..
wie o wie kan mij helpen..??
Groetjes. |
|
|
|
|
 |
muttley
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: vr 18 nov 2011 11:15 Onderwerp: Re: Plichten vehuurder bij sneeuw of ijs. |
|
|
| xsaannx schreef: | Hallo,
Ben bezig met een onderzoek rondom het huurrecht (voor een stage), en een van de vragen die ik tegen kom is:
Is een verhuurder verplicht zorg te dragen voor het sneeuw- en ijsvrij houden van een (parkeer) helling?
Groetjes. |
Ik denk dat 7:204 lid 2 BW je vraag beantwoord |
|
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: vr 18 nov 2011 12:41 Onderwerp: Re: Plichten vehuurder bij sneeuw of ijs. |
|
|
| xsaannx schreef: | Hallo,
Groetjes. |
Op basis van deze summiere informatie kan ik je niet aan een antwoord helpen. Maakt de helling onderdeel uit van het gehuurde, of worden bijvoorbeeld parkeerplaatsen gehuurd die slechts bereikbaar zijn via de betreffende helling die zelf niet is verhuurd? |
|
|
|
|
 |
xsaannx
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: ma 21 nov 2011 12:42 Onderwerp: Re: Plichten vehuurder bij sneeuw of ijs. |
|
|
| Quote: |
Op basis van deze summiere informatie kan ik je niet aan een antwoord helpen. Maakt de helling onderdeel uit van het gehuurde, of worden bijvoorbeeld parkeerplaatsen gehuurd die slechts bereikbaar zijn via de betreffende helling die zelf niet is verhuurd? |
de helling is de enige ingang naar de parkeergarage, waarin parkeervakken worden verhuurd aan huurders van de flat die vlakbij de garage staat. |
|
|
|
|
 |
|
|