Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Outstanding С...
Gold signals -...
Gold Signal
Klacht tegen a...
Contact en str...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 03 mei 2024 23:51
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Militaire assistentie aan politie kost niets extra
Moderators: Michèle, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2011 14:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven




Ronald78 schreef:
Kunnen we dan niet beter het leger afschaffen en het budget toevoegen aan dat van de politie? Er zit niet voor niets een groot verschil in de opleidingen en taken.
Dat verschil in taken is maar betrekkelijk als je de militairen inzet, voor waar ze goed in zijn. Bijvoorbeeld een infanterist kan goed helpen met politiewerk in bos- en duingebieden, een marinier kan de waterpolitie helpen. Een militaire kok kan op politiebureaus en brandweerkazernes koken, een militaire arts kan meerijden op een ambulance, militaire ambulances kunnen worden ingezet als reserve-ziekenwagen, enz...

Het grote voordeel van mijn plan is, dat deze mensen zonodig kunnen worden uitgezonden op een militaire missie. En dat kan niet als ze geen militaire opleiding en uitrusting hebben.


Laatst aangepast door Leo Beek op zo 12 mei 2013 9:10, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Judge Tatting



Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 222


BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2011 14:39    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik ben altijd een beetje huiverig wanneer de overheid militaire bevoegdheden ten aanzien van interne situaties verbreedt. Hoewel het leger naar mijn mening best ingezet mag worden bij situaties die niet meer op de normale manier te handhaven zijn (te denken valt aan voetbalrellen of de situatie in Culemborg) moeten we toch voorzichtig zijn. Ik ben blij dat wij niet het straatbeeld hebben zoals in Islamabad, Kosovo, Bagdad en ook nu in het midden oosten.
_________________
Veritas incognita ergo dubito.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2011 15:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven




Judge Tatting schreef:
Ik ben altijd een beetje huiverig wanneer de overheid militaire bevoegdheden ten aanzien van interne situaties verbreedt. Hoewel het leger naar mijn mening best ingezet mag worden bij situaties die niet meer op de normale manier te handhaven zijn (te denken valt aan voetbalrellen of de situatie in Culemborg) moeten we toch voorzichtig zijn. Ik ben blij dat wij niet het straatbeeld hebben zoals in Islamabad, Kosovo, Bagdad en ook nu in het midden oosten.

De Nederlandse politie is totaal overbelast. Dat stimuleert maatschappeljke onvrede en racisme en kan zelfs leiden tot een oncontroleerbare groei van de georganiseerde misdaad, die bepaalde beleidsmakers kan bedreigen of vermoorden.

Je geeft voorbeelden van oorlogen en burgeroorlogen. Daar zie je inderdaad ook militairen en politie in gevechtskleding, maar de verschillen zijn natuurlijk heel groot met mijn voorstellen.

De kans dat er in Nederland een militaire dictatuur of burgeroorlog ontstaat lijkt me niet groot, maar groter wanneer we mijn voorstellen niet invoeren dan wanneer we dat wel doen.

Natuurlijk moeten we altijd beducht zijn voor het ontstaan van een militaire dictatuur. Maar het belangrijkste is dat we wetenschappelijk moeten uitproberen via kleinschalige proefprojecten wat de effecten zijn van mijn voorstellen. Pas dan kunnen we daar zinvolle uitspraken over doen.

We kunnen daarbij kijken wat de effecten zijn van militaire ondersteuning van de politie op allerlei factoren, zoals onder andere:
* het functioneren van de democratie,
* de vaak besproken kloof tussen burgers en overheid
* de opinie van militairen
* de mate van vrijwillige burgerparticipatie
* de sociale dynamiek en sociale cohesie in woonwijken
* etnische verdraagzaamheid
* de mate waarin conflicten escaleren
* de frequentie en ernst van politiegeweld
* welbevinden, geestelijke gezondheid en onveiligheidsgevoelens van burgers
* de gevoelens van criminelen ten opzichte van de politie en overheid
* cijfers van criminaliteitscijfers en ander ongewenst gedrag
* de mening van kiezers, enz...
En als er ongewenste effecten worden gevonden, kunnen we zoeken naar beleidsaanpassingen om die ongewenste effecten te verminderen.

Grote evenementen zoals voetbalwedstrijden lijken mij inderdaad een goede mogelijkheid om militaire assistentie aan de politie in te zetten. Bijvoorbeeld een kleine legertruck of ME-bus, gevuld met militairen met schild en wapenstok, onder leiding van een ervaren ME-er. Daardoor houdt de politie meer politiepersoneel over voor andere taken.


Laatst aangepast door Leo Beek op za 18 mei 2013 22:08, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Judge Tatting



Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 222


BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2011 21:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wanneer ik stel dat, door het consequent inzetten van het leger, haar soldaten, door een gebrek aan opleiding, vaker de grenzen overschrijden dan dat de reguliere politie dat doet, kun je daar dan tot op zekere hoogte in meegaan?

Als je daar in mee kunt gaan, zie je dan het gevaar in dat door bevoegdheidsverbreding ontstaat? De misdadiger tegen de militair, de laatste gaat in deze confrontatie over de schreef. Wat gaat er gezegd worden tegen de militair? Jammer hoor, maar we accepteren je gebrek aan opleiding.

In zo een fictieve situatie wordt het machtsoverwicht verder naar de zijde van de Staat gekanteld. Vroeg of laat leidt dat tot problemen. Uiteraard ten nadele van de burger en ten gunste van de overheid.
_________________
Veritas incognita ergo dubito.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2011 23:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Judge Tatting: Wanneer ik stel dat, door het consequent inzetten van het leger, haar soldaten, door een gebrek aan opleiding, vaker de grenzen overschrijden dan dat de reguliere politie dat doet, kun je daar dan tot op zekere hoogte in meegaan?

Leo: Dat is maar de vraag: Ik kan me ook voorstellen, dat politieagenten, juist door de assistentie van militairen een incident veel beter en sneller onder controle kunnen krijgen. En dat ze daardoor minder snel zullen overgaan tot geweld bij een aanhouding. Ik denk dat de voordelen van militaire assistentie, mits goed gecoördineerd, de nadelen ruimschoots zullen overtreffen. Of dat zo is, zal moeten blijken uit zorgvuldig experimenteel wetenschappelijk onderzoek, liefst in wetenschappelijke samenwerking met veel andere landen.

Er zijn allerlei mogelijkheden van militaire ondersteuning van de politie. Een ME-team van 10 militairen, geleid door één of meer ME-ers, kan bijvoorbeeld om de hoek van de straat in een ME-bus wachten tot een aanhouding door agenten uit de hand loopt. En dan kunnen ze omstanders op afstand houden, terwijl normale agenten de aanhouding uitvoeren. Het alternatief is dat de agenten geen extra backup hebben, met het risico van ernstige escalatie. Denk bijvoorbeeld aan de strandrellen in Hoek van Holland als extreem voorbeeld.

In een ME-team volgen de leden vrij strikt de bevelen van hun commandant op, waarbij minder eigen initiatief vereist is dan bij andere politietaken. Dat lijkt me daarom een geschikte taak voor militairen, die geen volledige politieopleiding hebben.

Judge: Als je daar in mee kunt gaan, zie je dan het gevaar in dat door bevoegdheidsverbreding ontstaat? De misdadiger tegen de militair, de laatste gaat in deze confrontatie over de schreef. Wat gaat er gezegd worden tegen de militair? Jammer hoor, maar we accepteren je gebrek aan opleiding.

Leo: Er moeten procedures en gedragsregels ontwikkeld worden om de risico's van mijn voorstellen te beperken. En het lijkt me het beste om dit systeem geleidelijk te ontwikkelen. Bijvoorbeeld eerst alleen militaire steun aan boswachters, ME en arrestatieteams. En als bepaalde militairen eenmaal jarenlang regelmatig meedoen met de politie, zullen ze meer vaardigheden daarin ontwikkelen. Voor de steun aan arrestatieteams komen alleen commando's in aanmerking, omdat zij een elite-eenheid vormen, waarvan de taken deels overeenkomen met die van een arrestatieteam.

Judge: In zo een fictieve situatie wordt het machtsoverwicht verder naar de zijde van de Staat gekanteld. Vroeg of laat leidt dat tot problemen. Uiteraard ten nadele van de burger en ten gunste van de overheid.

Leo: Is er specifiek historisch of experimenteel onderzoek waarop je dit baseert? Teveel macht bij de overheid moet en kan worden gecompenseerd door transparanter bestuur, talkradio, webfora, enz... En door het stimuleren van maatschappelijke burgerparticipatie via wijkorganisaties, politieke partijen en andere verbanden.

Ik verwacht dat als de criminaliteit veel verder zou groeien, er grote maatschappelijke onvrede en racisme kunnen ontstaan die uiteindelijk mogelijk onze politieke stabiliteit zouden kunnen bedreigen, zoals in veel andere landen is gebeurd (Mexico, El Salvador, Brazilië, Rusland, enz.). Maar gelukkig is dat nu niet aan de orde in Nederland.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
theod



Leeftijd: 66
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 728


BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 7:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Is het niet belangrijker om te trachten criminaliteit te voorkomen?

Is een belangrijk gegeven niet dat als de kloof tussen arm en rijk groter wordt de criminaliteit ook stijgt?

Is het niet zo dat als een regering de bevolking in een positie heeft geplaatst waar door intimidatie en niet schuwen van geweld er op een gegeven moment een volksopstand uitbreekt?


Het leger inzetten om de bevolking te sturen werkt intimiderend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 10:00    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Theod: Is het niet belangrijker om te trachten criminaliteit te voorkomen?

Leo: Mee eens, zie mijn voorstellen daarover: http://rechtenforum.nl/forum/thread/title/Criminaliteit+voorkomen+via+amusement+in+media/t/13669/

Maar zolang preventiemiddelen niet voldoende worden ingezet of niet voldoende werken, is meer repressie van criminaliteit nodig dan nu, volgens mij.

Theod: Is een belangrijk gegeven niet dat als de kloof tussen arm en rijk groter wordt de criminaliteit ook stijgt?

Leo: Dat geloof ik ook. Ik stem op de SP en ben erg voor inkomensnivellering, ook omdat mensen sterk verschillen in hun erfelijke eigenschappen. Er zijn bijvoorbeeld grote verschillen in gezondheid en in aangeboren lichamelijke en geestelijke beperkingen en lichamelijke aantrekkelijkheid. En die verschillen kunnen grote invloed hebben op de beroepsmatige prestaties die mensen kunnen leveren en op hun maatschappelijke positie.

Theod: Is het niet zo dat als een regering de bevolking in een positie heeft geplaatst waar door intimidatie en niet schuwen van geweld er op een gegeven moment een volksopstand uitbreekt?

Leo: Ja, dat risico bestaat denk ik. Daarom vind ik dat de overheid veel meer aandacht moet besteden aan misdaadpreventie via onder andere morele voorlichting en pestpreventie via scholen en massamedia. Maar zolang dat nauwelijks gebeurt moeten criminaliteitsslachtoffers beschermd worden. En ik denk dat er eerder een volkopstand uitbreekt als de criminaliteit heel sterk zou toenemen dan door effectiever optreden van politie en justititie.

Theod: Het leger inzetten om de bevolking te sturen werkt intimiderend.

Leo: Ik stel niet voor dat het leger de bevolking gaat sturen, maar dat militairen politietaken gaan ondersteunen onder leiding van de politie. En dat binnen een humane en transparante democratie. En het gedrag van die militairen moet daarbij zo vriendelijk mogelijk zijn, gezien de situatie.

Bovendien is je uitspraak een heel algemene hypothese, die experimenteel onderzocht zou moeten worden aan de hand van specifieke deelhypothesen. Dat kan bijvoorbeeld gedurende twee jaar in een speciaal aangewezen testgemeente. Mogelijk blijkt daaruit dat de bewoners van die testgemeente na afloop gemiddeld juist tevredener zijn dan daarvoor, als door militaire assistentie van de politie de criminaliteit sterk is teruggelopen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ronald78



Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 796


BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 10:53    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Leo Beek schreef:
Ik stem op de SP en ben erg voor inkomensnivellering,

Ik niet. Ik werk hard en hou daar wat aan over. Dat doe ik omdat ik dan leuke dingen kan doen, die ik anders niet zou kunnen doen.

Daarmee stimuleer ik de economie. Ik geef meer uit, want ik kan me veroorloven om bij de bakker brood te halen, in plaats van 3 broden voor 2 euro bij 's lands grootste kruidenier. Daardoor kan die bakker brood blijven bakken.

Omdat ik hard werk, gaat het goed met het bedrijf en kunnen er veel mensen aan het werk worden gehouden. Dat scheelt een heleboel uitkeringen en belastinginkomsten - in plaats van dat er geld de schatkist uitgaat, komt er geld in, dus dat telt dubbel.

Zou ik minder overhouden aan dat harde werk, namelijk net zoveel als aan niet zo hard werken, dan zou ik niet naar de bakker kunnen en andere dingen kunnen doen. Waarom zou ik dan nog hard werken, terwijl als ik niet zo hard werk, ik net zo weinig krijg? Dus werk ik niet zo hard. Het bedrijf waar ik werk verdient minder. Het bedrijf draait verlies en moet reorganiseren om niet failliet te gaan. Ik word ontslagen, maar ga er niet in besteedbaar inkomen op achteruit, want ik kreeg toch al weinig. Ik betaal netto geen belasting meer, maar krijg alleen nog maar van de overheid.

Omdat ik tijd over heb, ga ik hangen op straat. Gooi een keer een steen door de ruit van een bushokje. Staat er meteen een half peloton infanterie naast me met verlengde wapenstokken - iets te enthousiast, want ik ben pas de 36e die dag die zoiets flikt, hakken ze er op los. De doktersrekeningen stijgen de pan uit. Een ding scheelt - ik hou weer geld over voor leuke dingen, want ik hoef geen eten meer te kopen. Dat doet het ziekenhuis voor me. Helaas ben ik ook niet meer in de gelegenheid om die leuke te doen.

De chirurg was wat slordig met opereren, want hij had zijn hoofd er niet bij. Hij dacht aan vroeger, toen hij nog leuk betaald kreeg en leuke dingen kon doen. Die extra overuren die hij moet draaien vanwege het artsentekort - niemand kan meer een artsenopleiding betalen - eisen hun tol. Mijn volgende halte is het mortuarium, alwaar overlegd wordt door mijn nabestaanden of ze het geld dat ik heb uitgespaard door geen eten te hoeven kopen zullen gebruiken voor een kopje koffie bij de begrafenis, of zullen gebruiken om toch maar wat leuks te gaan doen. Want en-en is niet meer mogelijk.

Gelukkig hoef ik dat niet meer mee te maken.
_________________
Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2011 16:07    Onderwerp: Laat militaren landsgrenzen bewaken Reageer met quote Naar onder Naar boven

Militairen kunnen onder andere worden ingezet om te helpen onze landsgrenzen intensief te bewaken. Daarmee kan worden gecontroleerd op het vervoer van wapens, drugs, gestolen goederen en criminelen en kan mensenhandel (gedwongen prostitutie) worden tegengegaan.

In de grensstreken kunnen daartoe in de bossen militairen de grenzen helpen bewaken met Landrovers, kleine bemande militaire helikopters en kleine onbemande vliegtuigjes en onbemande hexacopters.

Ook kunnen onze landsgrenzen daartoe worden afgesloten met hekken, sloten en bewakingscamera's op palen. Burgers moeten wel gewon douaneposten kunnen passeren na controle.

Mariniers kunnen intensief onze kusten, grenswateren en rivieren helpen bewaken met kleine bootjes, inclusief waddengebied en zeehavens. Dit onder leiding van douane en politie. En ze kunnen in havens de inhoud van zeecontainers controleren. Ook de kans op terrorisme kan op die manier mogelijk worden verminderd. Het waddengebied kan worden bewaakt met onder andere kleine hovercrafts, militaire amfibievoertuigen en onbemande vliegtuigjes.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
theod



Leeftijd: 66
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 728


BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2011 17:11    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

1 wordt al gedaan door de marechaussee en douane.

2 Op zee hebben we bewaking door de kustwacht, geassisteerd door de marine.

Totaal geen betrokkenheid van politie dus, nog nieuwe voorstellen?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2011 17:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Theod: wordt al gedaan door de marechaussee en douane.

Leo: Maar dat vind ik veel te weinig.

Theod: Op zee hebben we bewaking door de kustwacht, geassisteerd door de marine.

Leo: Dat vind ik ook veel te weinig. Onze grenzen zijn vrijwel geen belemmering voor het vervoer van wapens, gestolen goederen, drugs, gedwongen prostituees, enz... Ook kunnen criminelen nu heel makkelijk naar het buitenland vluchten. Bovendien vormt onze kust de buitengrens van het Schengen-gebied.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ronald78



Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 796


BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2011 17:44    Onderwerp: Re: Laat militaren landsgrenzen bewaken Reageer met quote Naar onder Naar boven

Leo Beek schreef:
Ook kunnen onze landsgrenzen daartoe worden afgesloten met hekken, sloten en bewakingscamera's op palen.

Zeg, ik woon niet in een gevangenis!

Hoeveel km aan landsgrenzen hebben we in Nederland? Hoeveel kost dat aan hekken, sloten, camera's, kabels, beeldschermen, kantoren en menskracht om dat wel niet voor elkaar te krijgen? Zet dat eens af tegen de enorme hoeveelheid rubberbootjes die vanuit Somalië helemaal hierheen varen om aan wal te gaan.

Waar ben je een oplossing voor aan het bedenken?

If it ain't broke - don't fix it! - Bert Lance
_________________
Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2011 17:51    Onderwerp: Re: Laat militaren landsgrenzen bewaken Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ronald78 schreef:
Hoeveel km aan landsgrenzen hebben we in Nederland? Hoeveel kost dat aan hekken, sloten, camera's, kabels, beeldschermen, kantoren en menskracht om dat wel niet voor elkaar te krijgen?
Het kost ons land geen arbeidsloon, als we al het werk laten doen door militairen die toch al betaald worden. En militairen moeten toch oefenen in het aanbrengen van prikkeldraadversperringen. De genie kan sloten graven met graafmachines. Ook dat is een goede oefening voor militaire missies. Ik heb hierboven uitgebreid beschreven welke voordelen die grensbewaking kan opleveren. Misdaad kost ons land veel geld en berokkent veel leed aan slachtoffers.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
theod



Leeftijd: 66
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 728


BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2011 19:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Jij moet geen SP maar CP stemmen;

http://www.youtube.com/watch?v=cE7Ibube-wU

Ook gebouwd door militairen.

http://www.youtube.com/watch?v=nch5MbnvTqY

bewaakt door militairen,

http://www.youtube.com/watch?v=VxNM7j_ppHI

bezongen door menig orkest,

http://www.youtube.com/watch?v=wnYXbJ_bcLc


en toch weer afgebroken.

en de vrijheid bezongen:

http://www.youtube.com/watch?v=KJz-e9uxyj0

Ik wens jou dan ook geen succes. Wink
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2011 20:51    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

theod schreef:

Ook gebouwd door militairen.

http://www.youtube.com/watch?v=nch5MbnvTqY

bewaakt door militairen,


Stroman drogreden, oftewel je verdraait mijn mening. Dat is een vorm van geestelijk geweld.

Ik ben tegen een militaire dictatuur en vóór een humane, transparante democratie, waarbij de politie slechts wordt ondersteund door militairen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds