|
Auteur |
Bericht |
chradem
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 11 apr 2009 14:26 Onderwerp: Contract aanpassen |
|
|
Ik heb via internet iets besteld en daarvoor heb ik een automatisch gegenereerd contract thuis gekregen om te ondertekenen en terug te sturen. Nu ben ik het met een punt niet helemaal eens. Ik vroeg me af of ik dit punt mag aanpassen en dan het contract ondertekend kan terug sturen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 11 apr 2009 15:54 Onderwerp: |
|
|
In principe kan dat, maar de kans bestaat dat de webwinkel de wijziging niet opmerkt of negeert, met allerlei gedoe als resultaat. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 11 apr 2009 16:28 Onderwerp: |
|
|
Je kunt duidelijk de wijziging aangeven (en zet daar je paraaf bij) en als je het helemaal netjes wilt doen maak je in de begeleidende brief melding van die wijziging. Dan zie je wel of zij reageren en zo niet, dan is het blijkbaar accoord.
Vergeet niet om zekerheidshalve een kopie van alles te maken en het mooiste is als je het ook kunt faxen (met een bewijs van ontvangst waarop die tekst van jouw brief te zien is). _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|