|
Auteur |
Bericht |
dareal37
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 14 jan 2012 20:32 Onderwerp: vorderingen |
|
|
heb een probleem en zoek oplossing
Ik heb twee jaar geleden een ondernemer op de hoek hier geholpen door de zaak een paar maanden op mijn naam te zetten dit was nodig i.v.m zijn scheiding zei hij, nu zijn er in die maanden rekeningen onstaan en heeft de man rekeningen gemaakt en de man heeft na een paar maanden de zaak op naam laten zetten van zijn nieuwe vriendin.
Ik heb toen een contractje laten opstellen en ondertekenen door hem en daarin verklaard hij dat de schulden van hem zijn en de belastingen en dat hij die zou gaan betalen.
hij heeft toen wel een jaar uitstel gevraagd van betalen en ik heb dat met me stomme kop verleend heb wel een getuigenverklaring van een van zijn werknemers toendertijd ervan en nu ben ik dus in de periode dat die zou moeten gaan betalen maar hij weigert dit.
Op mijn salaris word loonbeslag gelegd door de rekeningen die hij gemaakt heeft en ik wil dat geld terug
Ik heb hem er op aangesproken en gemaild en hierop werd werkelijk een terreur voor me deur uitgevoerd me autobanden kapot en hard op raam kloppen medebewoners lastig gevallen enzo en de politie doet niets die schreef me een net briefje dat het een buren verschil is en ze evtueel wel in dit verschil willen bemiddelen
Nu wil ik wel me geld terug maar weet niet wat ik moet doen als ik de vordering uit handen wil geven krijg ik te horen dat gaat niet want er lopen vorderingen tegen u pffffffffffffffff help me wat kan ik doen en hoe voorkom ik overlast van deze man |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 15 jan 2012 3:24 Onderwerp: Re: vorderingen |
|
|
dareal37 schreef: | Ik heb twee jaar geleden een ondernemer op de hoek hier geholpen door de zaak een paar maanden op mijn naam te zetten dit was nodig i.v.m zijn scheiding zei hij, nu zijn er in die maanden rekeningen onstaan en heeft de man rekeningen gemaakt en de man heeft na een paar maanden de zaak op naam laten zetten van zijn nieuwe vriendin. |
Tja, als je je met dit soort zaken inlaat....
Zoek een goede accountant en advocaat en hoop dan maar dat de schade meevalt en justitie je niet gaat vervolgen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
dareal37
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 15 jan 2012 9:29 Onderwerp: Re: vorderingen |
|
|
bona fides schreef: | dareal37 schreef: | Ik heb twee jaar geleden een ondernemer op de hoek hier geholpen door de zaak een paar maanden op mijn naam te zetten dit was nodig i.v.m zijn scheiding zei hij, nu zijn er in die maanden rekeningen onstaan en heeft de man rekeningen gemaakt en de man heeft na een paar maanden de zaak op naam laten zetten van zijn nieuwe vriendin. |
Tja, als je je met dit soort zaken inlaat....
Zoek een goede accountant en advocaat en hoop dan maar dat de schade meevalt en justitie je niet gaat vervolgen. |
zou niet weten op welke gronden ze me kunnen vervolgen want heb alles via de regels gedaan , wil alleen me geld terug en heb toch een ondertekend contract dat rechtsgeldig is en getuigen ervan |
|
|
|
 |
|