universiteit na HBO-rechten
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Juridische masters

#1: universiteit na HBO-rechten Auteur: Jessy BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2006 11:14
    —
Ik zit op het moment in het laatste jaar van HBO rechten en hoop in juni 2007 af te studeren. In september wil ik beginnen aan een bachelor recht aan de universiteit. Ik twijfel tussen de UU, de UVA en de VU. De UVA heeft een schakelprogramma ontwikkeld, de andere twee voor zover ik weet niet. Wat dat betreft gaat mijn voorkeur uit naar de UVA, maar ik hoor wel eens slechte verhalen over de juridische masters die aan de UVA gegeven worden.
Ik ben daarom erg benieuwd naar ervaringen van andere studenten die na het HBO op een van deze universiteiten rechten zijn gaan studeren!
Confused

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2006 11:24
    —
Je kunt ook nog het schakelprogramma van de EUR meenemen in je beoordeling.

#3:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2006 11:36
    —
De HAN heeft nu een samenwerking met de OU, waarbij je de HAN leerlingen als tijdens de bachelor de voor het civiel effect verplichte vakken volgen bij de OU. Dus misschien is de OU een optie ?

Het gerucht gaat dat van de 60 mensen die tentamen 'formeel strafrecht' (één van de moeilijkste bachelor vakken bij de OU) deden, slechts een enkeling het vak heeft gehaald.

#4:  Auteur: Mr. in spé BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 15:43
    —
ja....en?

#5:  Auteur: Eva BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2007 9:11
    —
Je moet uiteraard zelf je keuze maken maar ik kan in ieder geval zeggen dat de UvA een prima universiteit is. Je kunt daar dus met een gerust hart gaan studeren als je dat wilt.

#6:  Auteur: blackopal BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 20:51
    —
En wat dacht je van de universiteit van Tilburg. Ik ben van plan om in augustus een schakeljaar rechten te volgen, waarna ik een master zal volgen.



Rechtenforum.nl -> Juridische masters

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl