raio selectieprocedure met analytische test op 20 april
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#46:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2009 18:40
    —
hoi Anne, jij ook gefeliciteerd! wordt vast een leuke tijd die RAIO, collega van me (rechter te maastricht) is altijd enthousiast over het circuitje waarin de raio's draaien.

over plaatsing weet ik niets, ik heb ook nog geen bericht van SSR gehad. jullie moeten snel je voorkeur doorgeven, duurt het zo kort mogelijk! Wink

zitten jullie eigenlijk nog in de plaatsing van oktober? er waren geluiden over dat er mogelijk teveel kandidaten waren en dat er misschien naar april werden doorgeschoven.

#47:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2009 18:41
    —
p.s. dat zei die mevrouw Santokhi.

#48:  Auteur: Ramonkey BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2009 21:40
    —
allen die aangenomen zijn gefeliciteerd Smile
wij (lichting 2009-I) kregen eind januari de plaatsing te horen. Het maakt niets uit hoe snel je die voorkeuren opgeeft...ze wachten tot de lichting vol is en dan kijken ze naar plaatsing...helaas Wink

tot ergens in zutphen begin oktober of wie weet eerder op de rechtbank Utrecht
groetjes!

#49:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 8:23
    —
hoi Ramon, ja ik weet het. op zich ook wel eerlijk natuurlijk.
ik begreep van iemand die ook aangenomen is gisteren dat de ronde vol is of bijna vol. haar konden ze nl. niet garanderen dat ze in oktober mocht beginnen. de RvdR zei al eerder dat het een grote ronde was met waarschijnlijk teveel geschikte kandidaten. m.a.w. ik hoop dat de ronde deze week gevuld is geraakt en dat ze dan een beetje opschieten met die plaatsing en het allemaal wat eerder rond is. zoals bij jullie 2 maanden van te voren weten of je je huis moet verkopen, een nieuwe creche moet vinden en dergelijke, is, kort gezegd, kl*t* Wink

los daarvan kan ik niet wachten te beginnen!!!

#50:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 17:44
    —
8 juli arbeidsvoorwaardengesprek.

#51:  Auteur: Taina BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 22:51
    —
Door naar ronde twee (25 juni). Smile

Wat betreft het volraken van de opleiding (okt. 09 lichting): bij mijn bevestigingsbrief van de afspraak voor het voorgesprek, zat een tweede brief.

Inhoud: alle kandidaten die tussen 15 juni t/m 16 juli een positief advies tot benoeming krijgen, zullen NIET allemaal kunnen starten op 1 oktober. Bij besluit van het Presidium van de SRM zal "op grond van de beschikbare gegevens worden bepaald wie voor benoeming per 1 oktober 2009 voor vervulling van de nog openstaande plaatsen in aanmerking komen" .

Daarnaast hebben de kandidaten met positief advies, maar zonder plek op 1 oktober " zonder verdere selectie recht op een opleidingsplaats voor de RAIO-opleiding per 1 april 2010" .

Met het vriendelijke verzoek reeds nu al aan te geven indien je sowieso per 1 april zou willen starten, bij eventueel positief advies.


Laatst aangepast door Taina op vr 19 jun 2009 14:58, in totaal 1 keer bewerkt

#52:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2009 12:14
    —
Taina schreef:
bij mijn bevestigingsbrief van de afspraak voor het voorgesprek, zat een tweede brief


Ahah, dat verheldert de boel! Bedankt.

Succes met de verdere selectierondes!

#53:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 9:57
    —
Weet iemand al iets over de plaatsing?!
Ze houden het wel spannend zeg!!

#54: plaatsing Auteur: W.J. BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 12:01
    —
Nee, ook nog niets gehoord maar:

Handboek raioregelingen 2009:
" Uiterlijk 2 maanden voor aanvang opleiding: plaatsingsbesluit. Het raio-stagebureau maakt de toegewezen standplaats telefonisch aan de raio bekend. De raio krijgt vervolgens zo spoedig mogelijk een schriftelijk besluit. P&O SSR maakt daarna schriftelijk de plaatsing bekend aan de gerechtsbesturen en hoofden van de parketten. "

dus waarschijnlijk krijgen we uiterlijk volgende week telefonisch bericht.

#55:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 13:28
    —
Ja, ik hoopte op een weekje eerder Crying or Very sad

#56:  Auteur: anne27 BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 17:39
    —
Ik hoop maar dat het ook echt volgende week is...
Ik heb namelijk pas op 5 augustus het arbeidsvoorwaardengesprek, terwijl ik ook per 1 oktober ga beginnen!

#57:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 10:19
    —
Arg Confused was je met vakantie Anne? Dat is namelijk wel heel laat!

#58:  Auteur: anne27 BerichtGeplaatst: di 28 jul 2009 16:50
    —
Ik heb mijn plaatsingsbrief gekregen en ik ben er blij mee!

Laatst aangepast door anne27 op vr 09 okt 2009 18:13, in totaal 2 keer bewerkt

#59:  Auteur: MartijnZ BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 9:16
    —
Wat was je derde voorkeur Anne? Wel fijn dat het iets van je lijstje was!

Ik ben heel benieuwd, gister was mijn brief er nog niet, dus ik neem aan vandaag wel!

Edit: geen brief, dus maar even gebeld. Roermond ben ik geplaatst. Stond niet op mijn lijstje, maar had ik serieus rekening mee gehouden gezien het gesprek en ik vind het ook niet erg dat ik daar geplaatst ben.



Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Laat alle berichten zien
Pagina 4 van 4

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl