Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 4:06
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

ontzeggen toegang bij zaalhuur
Moderators: StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Seinsei



Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 20:01    Onderwerp: ontzeggen toegang bij zaalhuur Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goeiendag

Ik heb een probleem waar ik antwoord op probeer te krijgen en ik hoop dat er iemand hier misschien duidelijkheid kan geven hierover.

Ik geef al een aantal jaar sportlessen in de gymzaal van een school. Deze zaal huur ik van de betreffende BSO die de gymzaal in gebruik heeft en later op de dag (doorlopend) van de gemeente. Ik heb bij de BSO een huurcontract dat elk jaar opnieuw opgemaakt en ondertekend word. Het huidige contract loopt tot de zomervakantie.

Nu wilt de betreffende BSO opeens van mij een VoG om te koppelen aan een screening die ze wettelijk verplicht zijn bij hun medewerkers. Ik heb de regels er op na gelezen en ik betwist ten zeerste dat dit op mij van toepassing is aangezien ik niet bij hun in dienst ben (zowel niet direct als indirect zoals bijvoorbeeld schoonmakers) en ik ook niet op de opvang zelf kom (de gymzaal zit in een apart deel en kan indien de opvang behoorlijk de deuren op slot zou doen volledig afgesloten worden van de kinderopvang). Het enige buiten de zaalhuur wat ik deel met de BSO zijn een aantal gezamelijke leerlingen/klanten. Deze staan gewoon bij mijn club ingeschreven en het is dus geen dienstverlening van de BSO. De BSO brengt en haalt deze kinderen maar ik heb gewoon contracten met de ouders over hun lidmaatschap. Na mijn bezwaar aangegeven te hebben (ik vind niet dat ik de BSO verantwoording schuldig ben) kreeg ik de mededeling dat ik het binnen een week moet regelen en dat mij anders de toegang tot ze zaal word ontzegd. Op dat moment gingen bij mij ook de hakken in het zand en weigerde ik om medewerking hieraan te verlenen.

Nu is mijn vraag of de BSO mij dus de toegang tot de gymzaal kan ontzeggen. Ik heb gewoon een ondertekend huurcontract. Volgens mij kunnen ze hooguit weigeren om de overlappende leerlingen te brengen nog te brengen, maar dat wil ik dus zeker weten voor ik besluit wel of niet de zaal te betreden. Ik weet niet hoever het zal oplopen, maar als ze bijvoorbeeld politie erbij zouden halen dan zou dat niet ideaal zijn als ik voor het oog van ouders naar buiten begeleid word.
alvast bedankt!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
UwJurist.nl

UwJurist.nl

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN
Studieomgeving (MA): RUN
Berichten: 1012


BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 13:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het antwoord op die vraag hangt af van de precieze inhoud van de huurovereenkomst.

Maar ik begrijp uw probleem niet. Waarom wilt u dit niet? Het komt naar de ouders van uw leerlingen alleen maar beter over als u een Vog hebt. Het is bovendien volslagen normaal als je met kinderen werkt / kinderen les geeft.
_________________
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
UwJurist.nl
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds