Makkelijk boekje ruimtelijk bestuursrecht?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Makkelijk boekje ruimtelijk bestuursrecht? Auteur: jurisd BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2006 21:17
    —
Nou ik heb het gezellige boekje 'Hoofdlijnen ruimtelijk bestuursrecht' (voor het gelijknamige notariële tweedejaarsvak) van Buuren e.a. à 488 pagina's van kaft tot kaft uit m'n hoofd geleerd met als beloning het eerbiedwaardige judicium van 4. Dat goed niet goed dus. Sad Daarom wil ik jullie vragen: kent iemand een wat leesbaardere inleiding in de wonderen van het ruimtelijk bestuursrecht? Bij voorbaat dank...

#2: Re: Makkelijk boekje ruimtelijk bestuursrecht? Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 7:58
    —
jurisd schreef:
Nou ik heb het gezellige boekje 'Hoofdlijnen ruimtelijk bestuursrecht' (voor het gelijknamige notariële tweedejaarsvak) van Buuren e.a. à 488 pagina's van kaft tot kaft uit m'n hoofd geleerd met als beloning het eerbiedwaardige judicium van 4. Dat goed niet goed dus. Sad Daarom wil ik jullie vragen: kent iemand een wat leesbaardere inleiding in de wonderen van het ruimtelijk bestuursrecht? Bij voorbaat dank...

Tja, leesbaar, da's lastig. Zelf gebruik ik vaak de 'Handboek Ruimtelijke Ordening' van Klaassen en het heel erg handige 'Jurisprudentie Ruimtelijke Ordening', ook van Klaassen.

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl