Duaal werken: welke mogelijkheden?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#1: Duaal werken: welke mogelijkheden? Auteur: Warrie BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2006 0:05
    —
Ik vind het moeilijk om iets te vinden voor een duale richting, ik zie alleen maar vacatures die afgestudeerde rechtenstudenten zoeken e.d., maar nooit iets wat mogelijkheid geeft tot deeltijd.

Iemand ervaring mee? Of weet iemand wat ik het beste kan doen?

#2:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2006 8:25
    —
Je opleiding die duaal aanbiedt moet je wel een beetje kunnen helpen met zoeken... Bedenk eens waar je zelf zou willen werken en probeer dan of er mogelijkheden zijn (open sollicitatie dus)..

#3:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2006 9:23
    —
Tja, ik doe dus mijn wo-master duaal. (Ik weet niet voor welke opleiding je iets zoekt? hbo of ga je straks naar een uni?)
In ieder geval heeft onze opleiding een lijstje beschikbaar met advocatenkantoren waar je duaal aan de slag kunt (tegen stagevergoeding, dat dan weer wel). Zelf heb ik via m'n 'netwerk' een kantoor gevonden, via de mensen die ik kende van mijn gewone studentstage. Ben gewoon eens gaan praten op dit kantoor en 't was eigenlijk zo geregeld, maar dat is dan ook 'maar' een stage dus daar kunnen ze geen buil aan vallen.

Voor een duale baan... Ken je Integrand? Die bieden ook werkopdrachten aan, ook voor een paar dagen p/w en met een wat langere looptijd.

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl