Waar verheug jij je het meest op dit nieuwe collegejaar?
#1: Waar verheug jij je het meest op dit nieuwe collegejaar? Auteur: tikSimone
Geplaatst: za 03 sep 2005 19:47
We gaan weer starten. Dus vertel eens: waar zien jullie nou echt naar uit??
Ik bijvoorbeeld naar de cappucino die ik altijd van Dirk krijg
|
#2: Re: Waar verheug jij je het meest op dit nieuwe collegejaar? Auteur: StevenK
Geplaatst: za 03 sep 2005 20:05
tikSimone schreef: | We gaan weer starten. Dus vertel eens: waar zien jullie nou echt naar uit??
Ik bijvoorbeeld naar de cappucino die ik altijd van Dirk krijg  |
Tja, ik heb niet zo'n 'we gaan weer starten' gevoel; zit nu al tegen 'Rechtssociologie' aan te hikken, één van de drie tentamens in november en tegen formeel strafrecht niet minder en van het vak 'juridische vaardigheden 2 wordt ik al helemaal niet gelukkig; alleen belastingrecht trekt me. Heb dus eigenlijk het idee dat komende drie maanden, wat studie betreft dan enzo, niet echt feestelijk wordt.
Maar verder ? Jazeker, eindelijk weer rallyrijden Daar verheug ik me gigantisch op
|
#3: Auteur: MiriamvL
Geplaatst: zo 04 sep 2005 11:56
Eeeeiiiiiindelijk weer college!! Nieuwe vakken!! Weer een normaal dagritme!! Weer roeien!! Weer mensen zien!! Ik kan echt niet wachten!!!! En wij beginnen pas de 19e weer..
|
#4: Auteur: ergo sum
Geplaatst: zo 04 sep 2005 23:29
Nou ... allemaal nieuwe mensen enthousiast maken voor het rechtenforum natuurlijk!!
|
#5: Auteur: J.C.
Geplaatst: ma 05 sep 2005 13:39
ergo sum schreef: | Nou ... allemaal nieuwe mensen enthousiast maken voor het rechtenforum natuurlijk!!  |
Workin' on it...
|
#6: Auteur: ergo sum
Geplaatst: ma 05 sep 2005 16:26
J.C. schreef: | ergo sum schreef: | Nou ... allemaal nieuwe mensen enthousiast maken voor het rechtenforum natuurlijk!!  |
Workin' on it...  |
Good job!
|
#7: Auteur: tikSimone
Geplaatst: ma 05 sep 2005 19:14
Weer helemaal "fris" kunnen beginnen is natuurlijk ook leuk (al voel ik me op deze eerste collegedag nou niet echt fris ... ). Allemaal nieuwe vakken en wat is er blijven hangen van de vorige?
En even kijken bij wie je nu weer in de zaal zit, bijvoorbeeld.
|
#8: Auteur: ergo sum
Geplaatst: ma 05 sep 2005 19:29
Nou .... ik heb een hele hoop eerste jaars gezien vandaag!
Zij wanen zich duidelijk in een voor hen totaal onbekende wereld. Wel grappig om te zien!!
|
#9: Auteur: Ingeborg
Geplaatst: ma 05 sep 2005 20:27
Hey, jullie al begonnen
Ik heb nog een week vakantie
Maar waar ik het meest naar uitkijk is iedereen weer te zien!
|
#10: Auteur: marcel
Geplaatst: di 13 sep 2005 14:53
Mijn stage! ( februari 2006). Overigens, wie nog tips heeft voor een stageplek? altijd welkom
|
#11: Auteur: saar
Geplaatst: di 20 sep 2005 20:27
Ik verheug mij op studiepunten
|
#12: Auteur: ergo sum
Geplaatst: di 20 sep 2005 22:23
Goed zo!
|
#13: Auteur: quinty
Geplaatst: wo 21 sep 2005 0:51
ik verheug me op afstuderen in november/december.....pfffffff eindelijk zit t eraan te komen!!!
|
#14: Auteur: tikSimone
Geplaatst: wo 21 sep 2005 0:57
Ik verheug me dan op Quinty's feest
(We zijn toch allemaal uitgenodigd???)
|
#15: Auteur: quinty
Geplaatst: wo 21 sep 2005 1:01
euh......10 euro entree p.p. die ik niet persoonlijk ken, maw iedereen op dit forum
|
|