|
Auteur |
Bericht |
Irene24
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 95
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 19:51 Onderwerp: |
|
|
Staatsrecht heb ik wel gehaald Godzijdank
Maar die vraag was niet van mij, maar van iemand anders.
Klaar voor morgen? Nee eigenlijk niet
Het is 1 van de 4 die ik nog moet, dus ik hoop dat het een beetje gaat lukken. _________________ Winnaars zijn verliezers die nooit opgeven |
|
|
|
 |
Ellyru
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 19:55 Onderwerp: |
|
|
Ja, k hoop dat ik klaar ben voor morgen...moet zo oppassen en ga daar nog wat opdrachten doornemen en oefententamens van blackboard.
Volgens mij is het vooral rijtjes toepassen --> of aan de vereisten is voldaan.
Aangezien ik bij mijn werkgroep van Kempen allemaal rijtjes met vereisten heb gekregen die wij moeten aflopen om tot .. causaal verband, poging, feitelijk leidinggeven etc te komen.
Dusja, heb die rijtes er ingestampt en pas die telkens toe dan.
En natuurlijk de arresten kennen.
Vind alleen werkgroep 11 beetje lastig..heb die niet zo goed bestudeerd, en ook bijzonder strafrecht niet (penitentiair, forensisch etc). En helaas krijgen we daar zoiezo al 1 casus over!
Maarja, we houden de moed erin!
succes nog met leren en je tentamens, k heb gelukkig straks alleen nog geschiedenis privaatrecht |
|
|
|
 |
Irene24
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 95
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 19:58 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het mastervak strafrecht verdiept gedaan, waar penitentiair recht en bijzonder strafrecht onderdelen zijn. Dat heb ik al gehaald, dus dat is dan weer niet zo moeilijk voor me  _________________ Winnaars zijn verliezers die nooit opgeven |
|
|
|
 |
|