Wat kost een jaartje boeken?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#31:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2006 11:18
    —
Meestal vertellen ze tijdens de colleges wel of er veel veranderd is met een vorige druk of komen er handouts beschikbaar waarin dat aangegeven staat. Met als grote waarschuwing: een vorige druk gebruik je op eigen risico! Confused

Er valt wel een aardig duitje mee te verdienen denk ik (door de schrijvers uiteraard).

#32:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2006 14:27
    —
Quote:
Studentenkorting noemen ze dat... ook vaag.. ze verkopen die dingen toch alleen maar aan studenten... ?!
Blijkbaar toch niet, want ik kwam 'm laatst in een zakelijke omgeving (niet-advocatenkantoor,maar w.s. de kamer van een jurist) tegen.

#33:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2006 15:56
    —
Volento Deo schreef:

Er valt wel een aardig duitje mee te verdienen denk ik (door de schrijvers uiteraard).


Vandaar ook dat ze graag een zelfgeschreven boek voorschrijven, daar elk jaar een komma of een punt in wijzigen, en dan weer de nieuwe editie voorschrijven... handige lui die hoogleraren.. Smile

#34:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2006 16:20
    —
MiriamvL schreef:
Volento Deo schreef:

Er valt wel een aardig duitje mee te verdienen denk ik (door de schrijvers uiteraard).


Vandaar ook dat ze graag een zelfgeschreven boek voorschrijven, daar elk jaar een komma of een punt in wijzigen, en dan weer de nieuwe editie voorschrijven... handige lui die hoogleraren.. Smile


Yesss Shhh



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 3

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl