Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 18 apr 2024 20:30
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Verjaring belasting t/m 2008
Moderators: Michèle, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015 11:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De Belastingdienst had binnen 6 weken mijn bezwaarschrift van 9-3-2015 moeten beoordelen (dus uiterlijk op 21-4-2015).
Op 15-5-2015 stelde ik de Belastingdienst in gebreke voor het niet tijdig nemen van een besluit op mijn bezwaar.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 11:37    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 20-5-2015 liet de Belastingdienst weten, dat omdat ze mijn bezwaarschrift van 9-3-2015 als een verzoek tot navordering beschouwen: ik geen bezwaar (en beroep) kan instellen tegen de definitieve belastingaanslagen van 2004 tot en met 2013. Ik krijg dus geen besluit op mijn bezwaar na mijn ingebrekestelling.
Nu kan ik dus zelf bepalen wanneer ik in beroep ga bij de bestuursrechter (art. 6:12 lid 1 AWB).


Laatst aangepast door Firestarter op zo 18 feb 2018 17:58, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2015 14:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 9-10-2015 nodigde de Belastingdienst mij uit om belastingaangifte te doen voor 2014. Op 19-10-2015 heb ik aangifte voor 2014 gedaan.
Bizar genoeg is inmiddels de verjaring van 3 en 5 jaar uit (artikelen 11 en 16 van) de Wet op de Loonbelasting verwijderd.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ronald78



Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 796


BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2015 17:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat heeft daar ook nooit gestaan. In art. 11 AWR staat wel een 3-jaarstermijn en in art. 16 AWR een 5- c.q. 12-jaarstermijn. Die gelden voor aanslagbelastingen, zoals de inkomstenbelasting. Niet voor voldoenings- en afdrachtsbelastingen zoals de loonbelasting. Daarvoor moet je naar hoofdstuk IV van de AWR, met een termijn van 1 maand voor wat betreft de betaling en 5 jaar na afloop van het kalenderjaar waarin de belastingschuld is ontstaan voor wat betreft de naheffingsaanslag.

Oh, en er zijn nog een paar uitzonderingen op deze regels.
_________________
Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 29 okt 2015 15:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nu hou ik wel van een leuke uitdaging, maar een rechtszaak van een miljoen euro, zonder geld voor boodschappen en woninghuur, gaat zelfs mij te ver. Dit is nog afgezien van misdadig, dat de overheid mijn banktegoeden blokkeert, in een poging mij te vermoorden.
Ik maak door deze situatie fouten (meer dan ik normaal al doe).
Quote:
Bizar genoeg is inmiddels de verjaring van 3 en 5 jaar uit (artikelen 11 en 16 van) de Wet op de Loonbelasting verwijderd.

De verjaring is helemaal niet verwijderd uit de AWR. Voor zover ik het kan beoordelen, is in deze situatie de 3 jaar van artikel 11, lid 3 van de Algemene Wet inzake Rijksbelasting (AWR) van toepassing: "De bevoegdheid tot het vaststellen van de aanslag vervalt door verloop van drie jaren na het tijdstip waarop de belastingschuld is ontstaan. Indien voor het doen van aangifte uitstel is verleend, wordt deze termijn met de duur van dit uitstel verlengd".
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ronald78



Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 796


BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2015 11:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat ligt eraan over welk belastingmiddel je het hebt. Je had het over loonbelasting. Dat is geen aanslagbelasting, zodat art. 11 AWR daarop niet van toepassing is.

Inkomstenbelasting is wel een aanslagbelasting. Daarvoor geldt dat de primaire aanslag binnen 3 jaar (+ kenbaar verleend uitstel) moet zijn opgelegd. Daarna kan nog wel een navorderingsaanslag worden opgelegd, als aan de voorwaarden daarvoor is voldaan (zie art. 16 AWR).
_________________
Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015 19:38    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nu heeft eindelijk iemand antwoord gegeven op mijn vraag van 20-1-2015: "Is mijn belastingschuld van meer dan 5 jaar geleden (conform art. 16 lid 3 van de AWR) of alleen van meer dan 3 jaar geleden (conform art. 11 lid 3 van de AWR) verjaard?".
Misschien dat dit uit de jurisprudentie blijkt, maar uit de AWR kan ik niet opmaken, waarom bij loonbelasting niet art. 11, lid 3 AWR van toepassing is, maar alleen art. 16, lid 3 AWR: "De bevoegdheid tot het vaststellen van een navorderingsaanslag vervalt door verloop van vijf jaren na het tijdstip waarop de belastingschuld is ontstaan. (...) Voor zover navordering zonder toepassing van het tweede lid, onderdeel c, niet zou kunnen plaatsvinden, vervalt de bevoegdheid tot het vaststellen van een navorderingsaanslag, in afwijking in zoverre van de eerste volzin, door verloop van twee jaren na het tijdstip waarop het besluit is genomen om geen aanslag op te leggen, dan wel de belastingaanslag is vastgesteld".

Ik zie ook nog een verjaring van 2 jaar, nadat de belastingaanslag is vastgesteld. Meestal wordt de definitieve aanslag in de herfst van het daarop volgende jaar bepaald; dus dit zou zelfs betekenen, dat als ik de belastingaanslag van 2012 in oktober 2013 kreeg, de belasting over mijn loon van 2012 nu al verjaard is.
Misschien dat ik maar beter geen beroep kan instellen na mijn ingebrekestelling van 15-5-2015. Dan kan ik de besluiten van de Belastingdienst, dat mijn aanvullende belastingaangiften en bezwaar tegen de belastingaanslagen van 2004 t/m 2013 niet ontvankelijk zijn, gebruiken om te onderbouwen dat de Belastingdienst me geen nieuwe belastingaanslagen kan opleggen voor die jaren.


Laatst aangepast door Firestarter op zo 18 feb 2018 17:59, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ronald78



Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 796


BerichtGeplaatst: do 05 nov 2015 17:42    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op grond van art. 9.1 Wet IB 2001 is de inkomstenbelasting een aanslagbelasting.
Op grond van art. 27, lid 5, Wet LB 1964 is de loonbelasting een aangiftebelasting.

Op aanslagbelastingen is hoofdstuk III van de AWR van toepassing.
Op aangiftebelastingen is hoofdstuk IV van de AWR van toepassing.
In deze hoofdstukken zijn (onder meer) de termijnen opgenomen. Artt. 11 en 16 staan in hoofdstuk III van de AWR en zien dus alleen op aanslagbelastingen zoals de inkomstenbelasting. Art. 16 AWR is dus ook niet van toepassing op de loonbelasting.

De genoemde tweejaarstermijn is alléén van toepassing als de navorderingsaanslag alléén opgelegd mag worden omdat een aanslag door een fout ten onrechte achterwege is gebleven of door een kenbare fout te laag is vastgesteld.
_________________
Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015 14:30    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dus je stelt nu, dat hoofdstuk 3 van de AWR "Heffing van belasting bij wege van aanslag" niet van toepassing is op loonbelasting?
Ik geef jaarlijks, met een aangifte, loonbelasting en inkomstenbelasting op en krijg jaarlijks een aanslag (inclusief loonbelasting). De wetsartikelen, waar je naar verwijst, onderbouwen niet dat hoofdstuk 3 van de AWR niet geldt voor loonbelasting.
In ieder geval erken je dat de verjaring van 5 jaar van art. 20, lid 3 (uit hoofdstuk 4) van de AWR toepasselijk is: "De bevoegdheid tot naheffing vervalt door verloop van vijf jaren na het einde van het kalenderjaar waarin de belastingschuld is ontstaan of de teruggaaf is verleend".
Ook in art. 9, lid 11, onderdeel b van de Invorderingswet 1990 is een verjaringstermijn van 5 jaar opgenomen.
In afdeling 4.4.3 van de AWB zijn ook nog regels over verjaring van een schuld aan de overheid (met ook in art. 4:104, lid 1 AWB een verjaringstermijn van 5 jaar). Bizar genoeg kan een schuldenaar zich niet meer beroepen op verjaring van een schuld, nadat deze een schuld erkend heeft (art. 4:105, lid 2 AWB).
Quote:
Ik zie ook nog een verjaring van 2 jaar, nadat de belastingaanslag is vastgesteld. Meestal wordt de definitieve aanslag in de herfst van het daarop volgende jaar bepaald; dus dit zou zelfs betekenen, dat als ik de belastingaanslag van 2012 in oktober 2013 kreeg, de belasting over mijn loon van 2012 nu al verjaard is.

Mijn definitieve belastingaanslag van 2012 is trouwens gedagtekend op 30-8-2015.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ronald78



Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 796


BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015 19:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
De wetsartikelen, waar je naar verwijst, onderbouwen niet dat hoofdstuk 3 van de AWR niet geldt voor loonbelasting.
Dan vrees ik dat je de wettekst anders interpreteert dan gebruikelijk wordt gedaan.
Quote:

In ieder geval erken je dat de verjaring van 5 jaar van art. 20, lid 3 (uit hoofdstuk 4) van de AWR toepasselijk is: "De bevoegdheid tot naheffing vervalt door verloop van vijf jaren na het einde van het kalenderjaar waarin de belastingschuld is ontstaan of de teruggaaf is verleend".
wel op de loonbelasting, niet op de inkomstenbelasting, zie hieronder.
Quote:

Ook in art. 9, lid 11, onderdeel b van de Invorderingswet 1990 is een verjaringstermijn van 5 jaar opgenomen.
Dat ziet op de verjaring van de formele belastingschuld, die termijn vangt in ieder geval niet eerder aan dan het moment van vaststellen van de aanslag. Ook wel logisch, de invorderingswet ziet immers op de invordering van aanslagen, niet op de vaststelling van die aanslagen.

Je doet jaarlijks aangifte inkomstenbelasting, niet loonbelasting. In de aangifte inkomstenbelasting vermeld je hoeveel loonbelasting ingehouden is, omdat de loonbelasting een voorheffing is op de inkomstenbelasting. Je verrekent dus de ingehouden loonbelasting met de te betalen inkomstenbelasting, omdat je anders dubbel zou betalen. De aanslag die je krijgt, is dan ook alleen een aanslag inkomstenbelasting (zoals ook netjes rechtsboven op het biljet staat vermeld), geen aanslag loonbelasting. De loonbelasting wordt alleen vanwege de verrekening vermeld, niets meer en niets minder. Werkgevers doen aangifte loonbelasting. Dat is wel belangrijk om uit elkaar te houden.

Nu duidelijk is over welk belastingmiddel we het hebben, kun je ook bepalen welke wetsartikelen relevant zijn. Als vermeld is de inkomstenbelasting een aanslagbelasting (vandaar dat je na het doen van aangifte steeds netjes een aanslag krijgt opgelegd). Daarop zijn de aanslagtermijnen van hoofdstuk 3 AWR van toepassing. Dat betekent dat de belastingdienst de primitieve aanslag inkomstenbelasting binnen 3 jaar (+ uitstel) na afloop van het kalenderjaar waarop de aanslag ziet moet opleggen. 30-8-2015 is voor de aanslag over 2012 dus ruim op tijd.[/code]
_________________
Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 12 nov 2015 14:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Op grond van art. 9.1 Wet IB 2001 is de inkomstenbelasting een aanslagbelasting.
Op grond van art. 27, lid 5, Wet LB 1964 is de loonbelasting een aangiftebelasting.
Op aanslagbelastingen is hoofdstuk III van de AWR van toepassing.
Op aangiftebelastingen is hoofdstuk IV van de AWR van toepassing.
In deze hoofdstukken zijn (onder meer) de termijnen opgenomen. Artt. 11 en 16 staan in hoofdstuk III van de AWR en zien dus alleen op aanslagbelastingen zoals de inkomstenbelasting. Art. 16 AWR is dus ook niet van toepassing op de loonbelasting.
Er zijn meerdere websites, die dit bevestigen. Ik zie nog steeds niet hoe dit uit deze wetsartikelen volgt, misschien heb ik nog de mogelijkheid om deze wat beter lezen.
Een belastingschuld ontstaat op de laatste dag van het jaar (dus voor 2010 op 31-12-2010). Dus is mijn belasting voor het jaar 2010, bij een verjaringstermijn van 5 jaar vanaf 1-1-2016 verjaard. Ik begrijp dat ik er ook nog op moet letten, dat niet iedere termijn op dezelfde dag begint te lopen.

Quote:
Misschien dat er verder nog civiele wetten zijn. Als het niet tijdig doen van belastingaangifte of het innen van te veel belasting te beschouwen is als een onrechtmatige daad is misschien de verjaring van art. 3:310 BW van 5 jaar en 20 jaar relevant.
Behalve dat de belastingwetten en AWB relevant zijn voor verjaring van een belastingschuld, voor loonbelasting dus alleen een verjaringstermijn van 5 jaar, zijn er ook - in boek 3 van het Burgerlijk Wetboek - civiele wetten relevant voor de verjaring.
In artikelen 3:307 t/m 3:311 BW is ook een verjaringstermijn van 5 jaar gedefinieerd (waarvan sommige wetsartikelen toepasselijk zijn).
In art. 3:99, lid 1, BW is een verjaringstermijn van 3 jaar, die waarschijnlijk van toepassing is: Rechten op roerende zaken die niet-registergoederen zijn, en rechten aan toonder of order worden door een bezitter te goeder trouw verkregen door een onafgebroken bezit van drie jaren, andere goederen door een onafgebroken bezit van tien jaren.
Dit zou betekenen, dat mijn belastingschuld van 2011, vanaf 1-1-2015 verjaard is.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2016 13:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 26-1-2016 ontving ik een besluit van de Belastingdienst...
Het was niet waar ik op wachtte, maar de definitieve vaststelling van mijn toeslagen over 2014 op nihil, op basis van een jaarinkomen van 50.413 euro (informatie van de BasisRegistratie Inkomen).
Dat geeft in ieder geval vertrouwen voor het komende besluit van de Belastingdienst over mijn achterstallig salaris van 2004 tot en met 2014; op 19-10-2015 heb ik bij mijn belastingaangifte voor 2014 als loon opgegeven: Abn amro: EUR 47.857 en DWI: EUR 2.556 = EUR 50.413.


Laatst aangepast door Firestarter op zo 18 feb 2018 17:59, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2016 17:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 22-3-2016 stelde ik de Belastingdienst in gebreke (ex artikel 6:12 van de AWB), omdat ze uiterlijk binnen 8 weken mijn belastingaangifte van 19-10-2015 had moeten beoordelen (ex artikel 4:13 van de AWB).
Vanwege artikel 8, lid 3 van de Algemene wet Rijksbelasting is het onduidelijk of de Belastingdienst aan enige termijn gehouden is (in de Belastingwetgeving staat geen termijn): "Het doen van aangifte is geen aanvraag in de zin van artikel 1:3, derde lid, van de Algemene wet bestuursrecht".


Laatst aangepast door Firestarter op zo 18 feb 2018 18:00, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2016 14:59    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 24-3-2016 besloot de Belastingdienst dat mijn ingebrekestelling niet ontvankelijk is, omdat een belastingaangifte op grond van de AWB geen aanvraag is, zodat ze aan geen enkele wettelijke termijn gehouden is.
Op 29-3-2016 besloot de Belastingdienst op basis van "nieuwe informatie" dat mijn toeslagen voor 2014 waren vastgesteld op nihil, op basis van een jaarsalaris van 474.936 euro. Volgens mij is dit besluit niet ontvankelijk, omdat er al een definitief besluit genomen was op 26-1-2016 en heb ik geen belang bij bezwaar, omdat ook bij een jaarinkomen van 50.000 euro mijn toeslagen nihil zijn.
Ik heb informatie en jurisprudentie gevonden over de bepalingen "vorderbaar en inbaar" en "rentedragend". Vorderbaar betekent het moment, dat mijn werkgever uiterlijk had moeten betalen (dus het einde van iedere maand waarop het loon betrekking heeft) en inbaar betekent dat mijn werkgever ook in staat is om te betalen (dus solvabel is), zie: http://loonzaken.sdu.nl/thema/20100413%20loon%20vorderbaar%20en%20inbaar.xml/Loon%20vorderbaar%20en%20inbaar.html
Hier wordt verwezen naar jurisprudentie, Rechtbank Haarlem, 23-3-2010, LJN BL9691. Het ging om een werknemer, die in 2006 geen loon ontving ondanks dat hij vorderingen had ingesteld. De werknemer stelde dat het bedrijf hem niet kon betalen, zodat het loon niet inbaar was - dat werd verworpen. De werknemer stelde ook dat het in strijd is met het evenredigheidsprincipe dat het loon van zijn dochter - die dat ook niet ontving van dit bedrijf - niet belast werd, terwijl de Belastingdienst zijn (niet ontvangen) loon wel belast. Op grond van het evenredigheidsprincipe werd zijn loon niet belast.
Ik heb ook nog andere jurisprudentie over "vorderbaar en inbaar": Gerechtshof Leeuwarden, 27-7-2007, LJN BB0732. Hier werd een stamrechtuitkering niet in 2001 betaald. Het Hof oordeelde dat omdat de vordering zowel "vorderbaar als inbaar" was, deze in 2001 belast moest worden.
Quote:
Ik heb al op 14-9-2005 gevorderd dat Abn amro mijn (achterstallig) salaris voldeed t/m een rechtsgeldig einde van de arbeidsovereenkomst.
Voor rentedragend is vereist dat een werknemer een vordering instelt tegen zijn werkgever. Dit betekent dat mijn achterstallig loon van 2004 en 2005 vanaf 14-9-2005 en daarna aan het einde van iedere maand rentedragend werd.
Ook belangrijk: de bewijslast is bij mij. Ik neem maar aan, dat ik niet hoef te bewijzen dat Abn amro, met een jaarlijkse miljardenomzet, wel degelijk solvabel was (zodat mijn loon behalve vorderbaar tevens inbaar was). Ik kan in ieder geval ook nog een beroep doen op het evenredigheidsprincipe: in deze periode kregen andere werknemers van Abn amro gewoon hun loon op de gewone tijdstippen uitbetaald.


Laatst aangepast door Firestarter op zo 18 feb 2018 18:03, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 28 apr 2016 11:00    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 25-4-2016 heb ik beroep ingesteld bij de rechtbank belastingrecht voor het niet tijdig nemen van een besluit na ingebrekestelling. De Belastingdienst heeft nog steeds geen besluit genomen op mijn belastingaangifte van oktober 2015 en heeft zelfs nog geen datum laten weten wanneer ik een beslissing kan verwachten.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds