Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...
aansprakelijkh...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 13:52
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Te laat door kind wegbrengen naar opvang
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 3 Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kokopelli



Leeftijd: 124
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: do 06 okt 2011 17:42    Onderwerp: Te laat door kind wegbrengen naar opvang Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb mijn werkgever gevraagd wat te mogen schuiven in mijn werktijd om zo mijn kind naar de opvang te kunnen brengen. Het gaat dan om maandelijks hooguit 2x 10 minuten in de ochtend en 2 x 15 minuten in de namiddag. Ik heb voorgesteld dit met pauzes te compenseren. Mijn werkgever vindt dit mijn probleem en deze wil niet meewerken.

Soms vraag ik mij wel af waar men problemen van maakt. Maar goed, het blijft mijn voorstel nog steeds om dit "probleem" samen op te lossen, maar goed als men niet wil meewerken, vraag ik mij af of ik hierin rechten kan doen gelden?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: do 06 okt 2011 20:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zowel werknemer als werkgever dienen zich te gedragen als een goed werknemer c.q. werkgever. Dat betekent dat je niet alleen rechten hebt, maar ook plichten.

Als jouw probleem op te lossen is met 10 minuten eerder uit je bed kruipen, dan is het jouw probleem, zeker als je werk inhoudt dat je er op een gegeven vast moment gewoon moet zijn en er niemand is die adequaat voor je kan invallen. Is die persoon er wel en is er geen absolute noodzaak om er exact op tijd te zijn, dan moet men van beide kanten water bij de wijn kunnen doen.

Daarmee heb je antwoord op je vraag.
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011 1:44    Onderwerp: Re: Te laat door kind wegbrengen naar opvang Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kokopelli schreef:
Het gaat dan om maandelijks hooguit 2x 10 minuten in de ochtend en 2 x 15 minuten in de namiddag.

Begrijp ik het goed dat je later wilt beginnen én (wellicht andere dagen) eerder weg?

Redelijker lijkt het mij om wanneer je later begint, ook wat langer door te werken. Of dit een optie is waarmee de werkgever akkoord dient te gaan zal echter afhangen van de aard van het werk.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Kokopelli



Leeftijd: 124
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011 11:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Misschien ben ik niet duidelijk geweest in mijn vraagstelling.

Als ik om 7.30 moet beginnen met mijn werk en mijn kind niet eerder bij de opvang kan brengen dan op dat zelfde tijdstip, dan betekent het dat ik iets later op mijn werk ben. Dat geldt ook voor het ophalen. Deze situatie doet zich hooguit 2 keer voor per maand. Zoals ik al schreef, compenseer ik die tijd dan met m'n pauze. Het kost de werkgever dus niets. Mijn collega is op zo'n moment dan al aanwezig en die vindt het geen enkel probleem als ik 10 minuten later ben of eens 15 minuten eerder wegmoet.
Mijn werkgever maakt er een probleem van. Mijn vraag is of ik hierin rechten heb.

Dr.Dunno uw voorstelling dat ik 10 minuten eerder op moet staan, zal dus niet helpen. Zoals ik al schreef vraag ik geen tijd van de werkgever. Ik wil compenseren. Ik zou dan ook niet inzien waarin ik mij in zo'n geval niet als goed werknemer zou gedragen. Ik probeer te overleggen. Dat lukt uitstekend met mijn collega, maar mijn werkgever maakt er een probleem van. Jammer dat u zo vooringenomen reageert en u dus geen antwoord geeft op mijn vraag, maar een oordeel.

Overigens heb ik wat aan een juridisch onderbouwt antwoord en niet aan persoonlijke meningen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011 11:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kokopelli schreef:
Overigens heb ik wat aan een juridisch onderbouwt antwoord en niet aan persoonlijke meningen.

Je zult vergeefs zoeken naar een wet die bepaalt dat je later op je werk mag komen of vroeger mag vertrekken. Wat objectief redelijk is speelt daarom een grote rol. Goed werkgeverschap en goed werknemerschap zijn juridische begrippen.

De werkgever is verplicht ervoor te zorgen dat werknemers ten minste 30 minuten pauze nemen. Hij mag dus niet accepteren dat je bijv. 8 uur aan één stuk doorwerkt.

Je zegt verder niets over wat voor soort werk je doet, dus wij hebben geen idee of het op redelijke bezwaren stuit dat je niet strikt op tijd begint.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Kokopelli



Leeftijd: 124
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011 17:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bona fides als een vrouw na haar zwangerschap korter wil werken dan moet een werkgever daarmee akkoord gaan tenzij er zwaarwegende argumenten tegen zijn. Dat is wet.
Het kan heel goed zijn dat in het door mij geschetste geval ook sprake is van wetgeving. Als dat niet zo is, dan is mijn vraag beantwoord.
Jij hoeft verder niets van mij te weten om een juist antwoord te kunnen geven.
Verder zijn goed werkgeverschap en goed werknemerschap vrij holle begrippen, die aan de hand van subjectieve begrippen uitlegbaar zijn. Wat u goed vindt, kan de rechter wel eens heel anders zien. Juridische begrippen zijn geen wetten. Andersom staan in wetten wel juridische begrippen. Of ik te vergeefs zoek naar een wet t.a.v. mijn vraag, zou heel goed kunnen. Mijn vraag heeft meer in zich dan simpelweg te laat mogen komen. Jammer dat jij dat niet ziet evenals die dr.Oordeel.

Men wil dat mannen en vrouwen zo veel mogelijk deelnemen aan het arbeidsproces en daarom zijn bepaalde regels gesteld. Zo een als waar ik mee begon bijvoorbeeld.
Ik zou het ook redelijk vinden als een ouder in overleg met zijn werkgever iets regelt om een kind naar de opvang te brengen. Als ik iets redelijk acht, dan zoek ik ook of het juridisch kan worden gedragen. Vandaar mijn vraag. Hoe een en ander wordt verrekend doet er niet toe. Dat is mijn vraag niet, want dat zou simpelweg bespreekbaar moeten zijn.
Dat een werkgever na 5,5 uur verplicht is gelegenheid te geven tot pauze doet in dit geval niet terzake. Daar wordt niet aan getornd.

U hoeft verder niet meer in te gaan om mijn vraag, want dit schiet niet op zo. Leek mij verder wel zo netjes om u duidelijk te maken waarom ik met uw antwoorden niets kan.
Hopelijk is op dit forum een echt jurist die mij eenvoudig met ja of nee iets kan melden.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
hilde12



Leeftijd: 124
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 1572


BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011 20:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

U zou in dit geval ouderschapsverlof op kunnen nemen.
Dat is de enige wet waar u gebruik van kunt maken in dit geval.

U heeft in totaal recht op zesentwintigmaal de arbeidsduur per week.

Het aantal uren verlof per week bedraagt ten hoogste de helft van de arbeidsduur per week.

(wet arbeid en zorg, artikel 6.2)
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011 21:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kokopelli schreef:
Jij hoeft verder niets van mij te weten om een juist antwoord te kunnen geven.

Dus jij denkt werkelijk dat het antwoord op jouw vraag niet afhangt van het soort werk dat je doet? Je ziet wat dit betreft geen verschil tussen bijv. een leraar die op school les moet geven en een boekhouder die de hele dag in zijn eentje de boeken zit bij te houden?

Quote:
Verder zijn goed werkgeverschap en goed werknemerschap vrij holle begrippen, die aan de hand van subjectieve begrippen uitlegbaar zijn. Wat u goed vindt, kan de rechter wel eens heel anders zien.

Die begrippen zijn wel degelijk objectieve begrippen. Natuurlijk kan het wel gebeuren dat twee rechters er verschillend over oordelen.

Quote:
Hopelijk is op dit forum een echt jurist die mij eenvoudig met ja of nee iets kan melden.

Voor een fatsoenlijk uurtarief ben ik wel bereid om "ja" te zeggen. Wat schiet je daarmee op?
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Jet



Leeftijd: 61
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 322


BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011 22:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

bona fides schreef:
Kokopelli schreef:
Jij hoeft verder niets van mij te weten om een juist antwoord te kunnen geven.

Dus jij denkt werkelijk dat het antwoord op jouw vraag niet afhangt van het soort werk dat je doet? Je ziet wat dit betreft geen verschil tussen bijv. een leraar die op school les moet geven en een boekhouder die de hele dag in zijn eentje de boeken zit bij te houden?

Quote:
Verder zijn goed werkgeverschap en goed werknemerschap vrij holle begrippen, die aan de hand van subjectieve begrippen uitlegbaar zijn. Wat u goed vindt, kan de rechter wel eens heel anders zien.

Die begrippen zijn wel degelijk objectieve begrippen. Natuurlijk kan het wel gebeuren dat twee rechters er verschillend over oordelen.

Quote:
Hopelijk is op dit forum een echt jurist die mij eenvoudig met ja of nee iets kan melden.

Voor een fatsoenlijk uurtarief ben ik wel bereid om "ja" te zeggen. Wat schiet je daarmee op?


@Bona fides,

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 4:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kokopelli schreef:
Misschien ben ik niet duidelijk geweest in mijn vraagstelling.

Als ik om 7.30 moet beginnen met mijn werk en mijn kind niet eerder bij de opvang kan brengen dan op dat zelfde tijdstip, dan betekent het dat ik iets later op mijn werk ben. Dat geldt ook voor het ophalen. Deze situatie doet zich hooguit 2 keer voor per maand. Zoals ik al schreef, compenseer ik die tijd dan met m'n pauze. Het kost de werkgever dus niets. Mijn collega is op zo'n moment dan al aanwezig en die vindt het geen enkel probleem als ik 10 minuten later ben of eens 15 minuten eerder wegmoet.
Mijn werkgever maakt er een probleem van. Mijn vraag is of ik hierin rechten heb.

Toch is die overweging niet aan jou noch je collega als je werkgever gegronde redenen heeft om hier niet mee akkoord te gaan. Zie mijn eerdere antwoord.

Quote:

Dr.Dunno uw voorstelling dat ik 10 minuten eerder op moet staan, zal dus niet helpen. Zoals ik al schreef vraag ik geen tijd van de werkgever. Ik wil compenseren. Ik zou dan ook niet inzien waarin ik mij in zo'n geval niet als goed werknemer zou gedragen. Ik probeer te overleggen. Dat lukt uitstekend met mijn collega, maar mijn werkgever maakt er een probleem van. Jammer dat u zo vooringenomen reageert en u dus geen antwoord geeft op mijn vraag, maar een oordeel.

Overigens heb ik wat aan een juridisch onderbouwt antwoord en niet aan persoonlijke meningen.


Mijn mening ís juridisch onderbouwd, het is alleen niet het antwoord waar je naar aan het vissen bent om de relatie met je werkgever (verder) mee te kunnen verslechteren.

En alleen personen die je gelijk geven zijn blijkbaar een goed jurist, kennelijk kunnen we met zijn allen hier dan onze bul gaan inleveren. Of je regelt gewoon zelf dat een ander je kind opvangt of naar de opvang brengt: je hebt er immers zelf voor gekozen om er een te krijgen, voor de onredelijke consequenties ervan hoeft je werkgever niet op te draaien.
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!


Laatst aangepast door dr.dunno op za 08 okt 2011 4:57, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 4:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

--dubbelpost--
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Judge Tatting



Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 222


BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 11:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kokopelli schreef:
Bona fides als een vrouw na haar zwangerschap korter wil werken dan moet een werkgever daarmee akkoord gaan tenzij er zwaarwegende argumenten tegen zijn. Dat is wet.
Het kan heel goed zijn dat in het door mij geschetste geval ook sprake is van wetgeving. Als dat niet zo is, dan is mijn vraag beantwoord.
Jij hoeft verder niets van mij te weten om een juist antwoord te kunnen geven.
Verder zijn goed werkgeverschap en goed werknemerschap vrij holle begrippen, die aan de hand van subjectieve begrippen uitlegbaar zijn. Wat u goed vindt, kan de rechter wel eens heel anders zien. Juridische begrippen zijn geen wetten. Andersom staan in wetten wel juridische begrippen. Of ik te vergeefs zoek naar een wet t.a.v. mijn vraag, zou heel goed kunnen. Mijn vraag heeft meer in zich dan simpelweg te laat mogen komen. Jammer dat jij dat niet ziet evenals die dr.Oordeel.

Men wil dat mannen en vrouwen zo veel mogelijk deelnemen aan het arbeidsproces en daarom zijn bepaalde regels gesteld. Zo een als waar ik mee begon bijvoorbeeld.
Ik zou het ook redelijk vinden als een ouder in overleg met zijn werkgever iets regelt om een kind naar de opvang te brengen. Als ik iets redelijk acht, dan zoek ik ook of het juridisch kan worden gedragen. Vandaar mijn vraag. Hoe een en ander wordt verrekend doet er niet toe. Dat is mijn vraag niet, want dat zou simpelweg bespreekbaar moeten zijn.
Dat een werkgever na 5,5 uur verplicht is gelegenheid te geven tot pauze doet in dit geval niet terzake. Daar wordt niet aan getornd.

U hoeft verder niet meer in te gaan om mijn vraag, want dit schiet niet op zo. Leek mij verder wel zo netjes om u duidelijk te maken waarom ik met uw antwoorden niets kan.
Hopelijk is op dit forum een echt jurist die mij eenvoudig met ja of nee iets kan melden.


Als u zelf de wet zo goed kent dan vraag ik mij ten eerste af waarom u uw vraag hier stelt.
U krijgt een reactie van drie forumleden. Drie afgestudeerde juristen zijn bereid om met u mee te denken en u voelt zich vervolgens aangevallen omdat de verdiepende vragen u niet bevallen. Gaat u alstublieft naar een advocaat mevrouw. Hij zal u dezelfde vragen stellen om tot een antwoord te komen wat ook stand kan houden. Echter zal hij dit doen tegen een tarief van ongeveer 150 euro per uur ex. btw.

Ik wilde u een inhoudelijk antwoord geven op uw vraag maar deze steekt u maar ergens in een plekje waar de zon niet schijnt. Dat u daarnaast nog stelt dat Bona Fides zijn vak niet zou verstaan vind ik, zeker uit uw mond, een gotspe.
_________________
Veritas incognita ergo dubito.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Kokopelli



Leeftijd: 124
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 12:58    Onderwerp: Re: Te laat door kind wegbrengen naar opvang Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het enige antwoord waar ik iets mee kan en dat ook een zakelijke reactie is op mijn vraag is van Hilde12, hartelijk dank daarvoor. Deze suggestie, die al wel in mijn achterhoofd had, zal ik zeker in overweging gaan nemen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Guthman



Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): HvA

Berichten: 436


BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 15:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Judge Tatting schreef:
Kokopelli schreef:
Bona fides als een vrouw na haar zwangerschap korter wil werken dan moet een werkgever daarmee akkoord gaan tenzij er zwaarwegende argumenten tegen zijn. Dat is wet.
Het kan heel goed zijn dat in het door mij geschetste geval ook sprake is van wetgeving. Als dat niet zo is, dan is mijn vraag beantwoord.
Jij hoeft verder niets van mij te weten om een juist antwoord te kunnen geven.
Verder zijn goed werkgeverschap en goed werknemerschap vrij holle begrippen, die aan de hand van subjectieve begrippen uitlegbaar zijn. Wat u goed vindt, kan de rechter wel eens heel anders zien. Juridische begrippen zijn geen wetten. Andersom staan in wetten wel juridische begrippen. Of ik te vergeefs zoek naar een wet t.a.v. mijn vraag, zou heel goed kunnen. Mijn vraag heeft meer in zich dan simpelweg te laat mogen komen. Jammer dat jij dat niet ziet evenals die dr.Oordeel.

Men wil dat mannen en vrouwen zo veel mogelijk deelnemen aan het arbeidsproces en daarom zijn bepaalde regels gesteld. Zo een als waar ik mee begon bijvoorbeeld.
Ik zou het ook redelijk vinden als een ouder in overleg met zijn werkgever iets regelt om een kind naar de opvang te brengen. Als ik iets redelijk acht, dan zoek ik ook of het juridisch kan worden gedragen. Vandaar mijn vraag. Hoe een en ander wordt verrekend doet er niet toe. Dat is mijn vraag niet, want dat zou simpelweg bespreekbaar moeten zijn.
Dat een werkgever na 5,5 uur verplicht is gelegenheid te geven tot pauze doet in dit geval niet terzake. Daar wordt niet aan getornd.

U hoeft verder niet meer in te gaan om mijn vraag, want dit schiet niet op zo. Leek mij verder wel zo netjes om u duidelijk te maken waarom ik met uw antwoorden niets kan.
Hopelijk is op dit forum een echt jurist die mij eenvoudig met ja of nee iets kan melden.


Als u zelf de wet zo goed kent dan vraag ik mij ten eerste af waarom u uw vraag hier stelt.
U krijgt een reactie van drie forumleden. Drie afgestudeerde juristen zijn bereid om met u mee te denken en u voelt zich vervolgens aangevallen omdat de verdiepende vragen u niet bevallen. Gaat u alstublieft naar een advocaat mevrouw. Hij zal u dezelfde vragen stellen om tot een antwoord te komen wat ook stand kan houden. Echter zal hij dit doen tegen een tarief van ongeveer 150 euro per uur ex. btw.

Ik wilde u een inhoudelijk antwoord geven op uw vraag maar deze steekt u maar ergens in een plekje waar de zon niet schijnt. Dat u daarnaast nog stelt dat Bona Fides zijn vak niet zou verstaan vind ik, zeker uit uw mond, een gotspe.


Wow.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Kokopelli



Leeftijd: 124
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: za 08 okt 2011 16:32    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Inderdaad Guthman en dan te bedenken dat deze rechtse ballen het Nederlandse recht moeten bewaken in de rechtzaal. Zo wordt Nederland wel een bananenrepubliek, als het dat al niet is.

Waar zijn de tijden van sociaalgeorienteerde rechtenstudenten en juristen?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 3 Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds