Stage: hoe pak je dit aan?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

#1: Stage: hoe pak je dit aan? Auteur: Tess BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2004 16:45
    —
Hoi allemaal!

Komend najaar moet ik stage gaan lopen in het buitenland. Momenteel ben ik druk bezig met een stage bij de permanente vertegenwoordiging van Nederland bij de VN in New York. Erg leuk natuurlijk, maar ik heb wel even heel flink moeten zoeken en nadenken voordat ik wist wat ik wilde. Dus voor de mensen die al stage hebben gelopen; ervaringen zijn welkom!

Groetje Tess

#2:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2004 17:34
    —
Hoi Tess, ik ben bang dat weinig mensen hier (al) iets zinnigs over te zeggen hebben. Ikzelf ook niet helaas Sad
Is het je wel al gelukt wat info elders te verzamelen? En zo ja, waar dan?
In ieder geval suc6.
Groetjes Michèle

#3:  Auteur: Okidoki BerichtGeplaatst: do 13 mei 2004 16:26
    —
Ben net terug en kan het je zeker aanraden. Ik heb zelf stage gelopen op de Nederlandse Antillen.
De VN klinkt goed! Het is zeker belangrijk dat je weet wat je wil. Bereid je wel goed voor op een verblijf in het buitenland en probeer ook te genieten! Van een stage kun je alleen maar leren dus zeker doen. Lukt het niet bij de VN, schrijf dan gewoon open brieven of loop bij een stagebureau binnen. Probeer anders iedereen in te schakelen die je maar enigzins kan helpen of waar je bijvoorbeeld kan verblijven (familie/vrienden in het buitenland). Een stageplek vinden is niet al te moeilijk hoor. Ben benieuwd wat het gaat worden.



Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl