Opheffen waterschappen
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

#16:  Auteur: Dahliya BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 14:39
    —
Michèle schreef:
Dahliya schreef:


Misschien in jouw beleving loos maar niet in de mijne. Dus door iets loos te verklaren zonder dat daar gronden aan toegekend zijn is ook niet een manier om mensen te overtuigen.



Wat je wilt, steek je kop maar in het zand.
Ik ben in ieder geval niet geneigd iemand serieus te nemen, die constant zelf precies dat doet wat ie anderen verwijt, en bovendien niet in staat is een inhoudelijke discussie te voeren.
Goodbye


Misschien moet ik speciaal voor jou mijn oorspronkelijke oproep een beetje aanpassen...wie aan zijn opgelegde/opgedrongen irrelevantie wil onsnappen moet zeker niet laten zien dat hij/zij arrogant is. Tijdens het steken van je hoofd in het zand kunnen we het uitgebreid hebben over de noodlottige wijze waarop irrelevantie uiteindelijk tot arrogantie leidt:D

#17:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 16:02
    —
Dahliya, zou je -om weer on-topic te gaan & inhoudelijk te discussiëren Rolling Eyes - reactie willen geven op de laatste posting van bona fides?
Het verband tussen het opheffen van de waterschappen en het verminderen van de bureaucratie is namelijk niet zo eenduidig/direct als jij lijkt te denken...



Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl