Oefenrechtbank
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Juridische vaardigheden

#1: Oefenrechtbank Auteur: Masterstudent Bestuursrec BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2010 12:24
    —
Beste MedeRechten geintresseerden,

Voor oefenrechtbank moet ik een onderzoeknotitie schrijven betreffende staat en bestuursrecht. Het betreft een politieambtenaar welke op bais van art. 55a Besluit nevenact. wil gaan verricht op een schietschool, echter dit is middels besluit afgewezen door de burgemeesters (korpsbeheerder). In het kader van de deze casus dien ik te vermelden of grondrechten geleden voor ambtenaren en dit icm vrijheid van onderwijs.
Tevens dien ik beide, zowel burgemeester als politieambtenaar vanuit deze grondrechten hun standpunt te argumenteren.

Nu heb ik echt heel veel informatie reeds gevonden (nieuwe informatie is uiteraard welkom), de informatie ga ik straks selecteren.

Echter weet iemand hoe een onderzoeksnotitie eruit ziet? Ik wel vaak een Essay geschreven, echter een onderzoeksnotitie is voor mij helemaal niet. Welke indeling moet er gemaakt worden. Kennis bij mij in nu een korte samenvatting van de juridische relevante uit de casus en korte essay met de bevindend en dan dhet uiteenzetten van de argumenten bij beide partijen.

Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een onderzoeksnotitie die ik ter inzage kan gebruiken?

Groetjes Rechten Student



Rechtenforum.nl -> Juridische vaardigheden

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl