Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 16:43
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Hoorzitting College B&W verweerpunten uit verslag weggelaten
Moderators: Michèle, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SAGITARIUS



Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 21


BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 6:53    Onderwerp: Hoorzitting College B&W verweerpunten uit verslag weggelaten Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hoi, lang geleden dat ik op het Forum was.

Een tijd terug op 13 Maart 2017 heb ik een hoorzitting bijgewoont van het College van Burgermeester en Wethouders, dit was een hoorzitting terzake een Bezwaarschrift op een besluit van Sociale Zaken.

Ik heb ten einde van het gesprek in bijzijn van de verslaggeefster en een stageloopster alles zon beetje besproken wat nodig was met de Rechtspersoon waar verder weinig op valt aan te merken, ten einde het gesprek vroeg de Rechtspersoon of ik nog wat had op te merken, alwaar ik inderdaad nog wel wat had op te merken, het beste als laatste had bewaart, ik voer aan de Beslagvrije voet , ik merk op dat in Januari 2017 mij een bedrag is onthouden van circa 350 euro op een maandinkomen,dit is gebeurt zonder dat daarbij rekening is gehouden met de Beslagvrije voet, aangezien ik als Burger de privileges geniet van de Beslagvrije voet.

Mevrouw de Rechtspersoon , merkte vervolgens op dat ze niet precies wist wat ik bedoelde en dat ze dat nog wel zou uitzoeken, om vervolgens de Hoorzitting te beeindigen.

4 weken later kwam het Besluit van het College, welke vernietigend was,bijgevoegd was het verslag van de Hoorzitting, aldaar was niets te lezen over een beslagvrije voet, evenmin dat het College dat heeft meegenomen in haar besluit, ik heb vervolgens de Rechtspersoon aangesproken hieerover en vervolgens de verslaggeefster beklaagd bij het College.
Aldaar nog wachtende ben op een bericht hierover.

Mijn vraag hierin is : is hier sprake van verduistering ?.
En hoe zou je dit kunnen aanpakken als je eingelijk de drempel van vriendelijkheid reeds hebt gepaseert ?.
Of is het beklag bij het College daarin voldoende ?
Liefst doe ik gewoon aangifte van verduistering.
Dat de beslagvrije voet is weggelaten heeft zo ziin redenen gehad om de Klantmanager uit de wind te houden,en het College zelfe in haar besluit, mijns inziens gewoon corrupt.

Ik hoor graag wat ik nog meer kan doen dan alleen klagen bij het zelfde orgaan die zijn eigen vlees keurt.

PS: heb dit onderwerp er 2 xd staan, 1ste in verkeerde rubriek aangezien het hier thuishoort. excuses.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
@Paul



Leeftijd: 122
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 347


BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 17:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Je had 6 weken de tijd om beroep aan te tekenen tegen het besluit van het college, gezien de datum topic lijkt mij dat die termijn verstreken is.

Maar eerlijk gezegd is mij onduidelijk wat je doel is. Je had klaarblijkelijk een schuld bij de gemeente die de gemeente in één keerheeft terug gevorderd, weliswaar zonder rekening te houden met de beslag vrije voet. Maar hé, je hebt het overleeft en lives go on.

Wil je dan het bedrag boven de vv terug vorderen en dan de opeenvolgende maanden in delen (rekening houdend met je vv) gaan terug betalen?

Dat kan natuurlijk, maar heb je verder geen hobby's of zo?

Gaat het hier om een WWB uitkering? Kan de gemeente zelfstandig besluiten om vorderingen op jou via je WWB te verhalen zonder tussen komst van een rechter? Pffff.
Want als de gemeente hierover een besluit heeft genomen, had je mijn inziens je tóen tegen dat besluit dienen te verweren lijkt mij.

Maar dat laat ik graag aan de experts over van de WWB.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds