Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Ner้e
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu di 23 apr 2024 13:49
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Handiiiiiig!!! (electronische juridische bronnen)
Moderators: de Webmeester, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 16:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hier wat meer info inclusief demo.
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
jacq



Leeftijd: 54
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 454


BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 16:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

pacta sunt servanda schreef:
850286159 schreef:
Je kent de OPmaat toch wel? Daarhebben we in ieder geval toegang toe (wel weer inloggen met je studentnummer). Ook via recht.nl hebben we nu eindelijk toegang.

Veel succes!
Michiel

ps. ik ga ook regelmatig gewoon naar de UB hier in Nijmegen. Kan overal gewoon bij.


Naar de bieb gaan is geen optie voor mij. Ik werk 40uur+.

Ik ben niet op de hoogte van OPmaat. Hoe gaat dit in zijn werk? Als ik namelijk met mijn 850***** en mijn inlogcode die ik nu voor studienet gebruik inlog dan krijg ik nul.


probeer het eens via de link die je vindt op BB. tabblad rechtswetenschappen/recht van het net/juridischebronnen/zoeken naar wet- en regelgeving, bij mij werkt dat wel en direct via opmaat inloggen niet.
Succes,

groet,
jacq
Bekijk profiel Stuur privé bericht
pacta sunt servanda

pacta sunt servanda

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 805


BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 9:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

jacq schreef:
pacta sunt servanda schreef:
850286159 schreef:
Je kent de OPmaat toch wel? Daarhebben we in ieder geval toegang toe (wel weer inloggen met je studentnummer). Ook via recht.nl hebben we nu eindelijk toegang.

Veel succes!
Michiel

ps. ik ga ook regelmatig gewoon naar de UB hier in Nijmegen. Kan overal gewoon bij.


Naar de bieb gaan is geen optie voor mij. Ik werk 40uur+.

Ik ben niet op de hoogte van OPmaat. Hoe gaat dit in zijn werk? Als ik namelijk met mijn 850***** en mijn inlogcode die ik nu voor studienet gebruik inlog dan krijg ik nul.


probeer het eens via de link die je vindt op BB. tabblad rechtswetenschappen/recht van het net/juridischebronnen/zoeken naar wet- en regelgeving, bij mij werkt dat wel en direct via opmaat inloggen niet.
Succes,

groet,
jacq


Gouden tip!!! Het werkt. Bedankt Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
pacta sunt servanda

pacta sunt servanda

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 805


BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 9:51    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
Hier wat meer info inclusief demo.


Dus als ik het goed begrijp kun je het volgende omzeilen door voor € 15,- een KB te kopen:
"Navigator Onderwijs kost € 0,529 per leerling per jaar, daarnaast betaalt u € 525,– voor het jaarlijkse onderhoud en u betaalt ้้nmalig € 1.575,– installatiekosten (alle prijzen zijn exl. btw). Van Kluwer Navigator Onderwijs zijn drie opties mogelijk; een po/vo versie, een po versie en een vo versie."

Shocked
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 12:06    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Omzeilen vind ik in dit verband niet een echt goed gekozen woord. Overigens zou je niet snel zelf zo'n abonnement nemen, tenzij voor zakelijk gebruik (en dat gebruik is ook uitgesloten volgens de voorwaarden). Het werkt gewoon zoals het normaal ook werkt met de universiteitsbibliotheken: je betaalt lidmaatschapsgeld en in ruil daarvoor heb je toegang tot allerlei interessante informatie (hoewel je als niet-student of niet-medewerker niet vanaf huis kan inloggen op de databases bij mijn uni). Het instituut betaalt de basiskosten en draagt daarnaast ongetwijfeld een vergoeding af voor x gebruikers.

Maar ik begrijp niet waarom de OU niet uitgebreide voorzieningen op dat gebied heeft voor de studenten. Juist omdat het daar gaat om onderwijs op afstand.
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
pacta sunt servanda

pacta sunt servanda

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 805


BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 15:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
Omzeilen vind ik in dit verband niet een echt goed gekozen woord. Overigens zou je niet snel zelf zo'n abonnement nemen, tenzij voor zakelijk gebruik (en dat gebruik is ook uitgesloten volgens de voorwaarden). Het werkt gewoon zoals het normaal ook werkt met de universiteitsbibliotheken: je betaalt lidmaatschapsgeld en in ruil daarvoor heb je toegang tot allerlei interessante informatie (hoewel je als niet-student of niet-medewerker niet vanaf huis kan inloggen op de databases bij mijn uni). Het instituut betaalt de basiskosten en draagt daarnaast ongetwijfeld een vergoeding af voor x gebruikers.

Maar ik begrijp niet waarom de OU niet uitgebreide voorzieningen op dat gebied heeft voor de studenten. Juist omdat het daar gaat om onderwijs op afstand.


Ok ik zal het woord omzeilen terugnemen. Het is meer een manier om inplaats van ruim € 500,- maar € 15,- te betalen voor dezelfde databank Wink

Ik snap alleen niet waarom je aangeeft dat je niet zo snel een abonnement zult nemen?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2009 16:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Joe moet dat quote-knopje eens wat minder gebruiken; dat houdt het leesbaarder. Wink

Waar lees je dat ik zelf niet zo snel een abonnement zou nemen?

Ik hoef dat overigens ook niet, want ik kan toch via mijn uni overal bij?
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
pacta sunt servanda

pacta sunt servanda

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 805


BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2009 10:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
Overigens zou je niet snel zelf zo'n abonnement nemen, tenzij voor zakelijk gebruik (en dat gebruik is ook uitgesloten volgens de voorwaarden).


Klein quootje mag wel? Ik klik eigenlijk alleen op quote als ik dat bericht wil aanwijzen als het bericht waar ik op reageer. Ik was in de veronderstelling dat dit de vraag wat duidelijker zou maken Embarassed

Ik dacht dat jij "je" gebruikte om een algemene persoon aan te duiden, als in "men".
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22893


BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2009 10:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

pacta sunt servanda schreef:
Klein quootje mag wel? Ik klik eigenlijk alleen op quote als ik dat bericht wil aanwijzen als het bericht waar ik op reageer. Ik was in de veronderstelling dat dit de vraag wat duidelijker zou maken Embarassed

Het punt is dat je, als ik me niet vergis, altijd het hele bericht quote. Het is prettiger en duidelijker als je gericht quote, dus alleen het stuk waar je echt op reageert.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
pacta sunt servanda

pacta sunt servanda

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 805


BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2009 11:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ok, ik zal mijn berichten inkorten.

Bij het quoten van grote berichten maak ik de delen waarop ik doel vaak vetgedrukt omdat dit sneller ging dan het betere knipwerk, maar ik zal vanaf heden den schaer in de berichten gebruiken.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2009 21:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Mr. Green Dank u!
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds