Grechtelijke brief ipkd!
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Strafrecht

#1: Grechtelijke brief ipkd! Auteur: Fabje BerichtGeplaatst: za 08 aug 2015 11:55
    —
Vanmorgen vroeg vond ik op de deurmat een "niet-thuisbericht" bezorging Grechtelijke brief.. Blijkbaar hebben ze vanmorgen vroeg aangebeld maar heb ik dit niet gehoord.

Ik zou niet weten wat dit zou kunnen zijn en raak hiervan nogal in de stress. Het is afkomstig van ipkd en lees op het briefje dat het ook aan een huisgenoot overhandigd mag worden?

Nu is mijn vraag wat kan dit zijn?

Ca. 3 jaar geleden heb ik een rechtzaak gehad waarin ik "veroordeeld" ben tot een geldboete en deze heb ik netjes betaald. Zou het wellicht kunnen dat het OM in hogerberoep is gegaan en dat ik nu pas wat hoor erover?

Ook kan ik me nog bedenken dat er een andere aangifte is gedaan ca. 5 jaar geleden en hiervoor ben ik op politiebureau geweest zou dat het wellicht kunnen zijn dat ik daarvoor nu moet voorkomen pas na 5 jaar?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

#2:  Auteur: ArneL BerichtGeplaatst: za 08 aug 2015 19:53
    —
Voor iedereen blijft het net zo goed gissen natuurlijk...

#3:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 2:05
    —
Er werkt een grapjas bij de IPDK.
https://www.ipkd.nl/FAQ.aspx
Quote:
5. Ik heb geen computer. Hoe maak ik een nieuwe afspraak?

...

Hoe dan ook, het gaat blijkbaar om een brief van een rechtbank of gerechtshof en dus niet om de betekening van een dagvaarding of ander stuk. Dus of je bent vergeten dat in één van de 2 zaken die je noemt je al eens iets is betekend, of het gaat om iets anders.



Rechtenforum.nl -> Strafrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl