Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 17:08
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Gezocht (student) repetitor voor Vennootschapsrecht UL
Moderators: Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lawless1984



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 3


BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2013 23:11    Onderwerp: Gezocht (student) repetitor voor Vennootschapsrecht UL Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goedenavond,

Wellicht kunnen jullie me helpen of heeft iemand een suggestie waar ik verder kan zoeken? Ik ben derdejaars student in Leiden en ik zit met m'n laatste 2 tentamens waaronder het tentamen Vennootschaps-en rechtspersonenrecht waarvoor ik heeeeel erg graag een hele goede repetitor zou willen vinden met actuele juridische kennis die weet hoe hij zijn kennis moet overdragen en de punten waar ik tegenaan loop kan uitleggen.

Iemand? Smile Alvast bedankt!

Wellicht als nuttige toevoeging ook ik heb Bierens de Haan van www.repetitoren.nl geprobeerd, maar deze meneer -laten we het er ophouden- dat hij wellicht goed is in zijn vak als fiscalist maar dat hij never nooit niet als repetitor aan de slag zou moeten zijn. Ik kan over 4 uur privé les een heel boekwerk schrijven, echt deze meneer is om te huilen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LisettedeGroot



Leeftijd: 36
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: di 25 jun 2013 18:27    Onderwerp: kritiek op dit bericht Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste lezer,

dat noem ik nou eens laf. Zelf volkomen anoniem maar zo'n bericht plaatsen. Het zegt vast meer over jouzelf dan over wie dan ook!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Lawless1984



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 3


BerichtGeplaatst: di 25 jun 2013 18:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik zou bijna denken dat je of Dhr. Bierens de Haan zelf bent of er iets mee te maken. Ik verkondig mijn mening en verder niets, zo anoniem is het overigens niet want je kan gewoon mijn gegevens zien in het profiel daarbij ben ik net door Dhr. Bierens de Haan opgebeld en bedreigd om dit bericht weg te halen, dus wat nou laf of anoniem?

Opmerkingen dat ik niet op mijn laptop aantekeningen zou mogen maken van deze meneer op dat nou eenmaal niet zo gebeurd bij hem. Ook niet als ik aangeef dat ik met een nekhernia en MS gerelateerde klachten loop en daardoor uitvalverschijnselen in m'n handen heb dan zou ik nog even nadenken over je eigen woorden beste Lisette de Groot.

Edit: overigens kan ik nog veel meer voorbeelden uitschrijven, die ik niet gepast acht voor dit forum, want ik zocht een repetitor wat nu niet eens meer relevant is want ik heb het tentamen gewoon gehaald maar ik weiger aangevallen te worden op mijn mening die ik nog kan onderbouwen ook en vervolgens wordt ik nog bedreigd door de telefoon en krijg ik geen enkele kans op iets terug te zeggen. Ben dan ook zo'n grote vent om hoor en wederhoor toe te passen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LisettedeGroot



Leeftijd: 36
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2013 15:06    Onderwerp: reactie Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo,

nee hoor ik ben helemaal niet wie of wat je zegt in jouw vorige bericht. Ik vind je zelf nogal idioot reageren hier. Ik geef in mijn post ook gewoon mijn mening. Raar dat je hier zo op reageert en houd je persoonlijke problemen even voor je, wil je? Geen medestudent kan daar wat mee.

Succes, hoor!!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Lawless1984



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 3


BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2013 20:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

********
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds