Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 2:42
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Geroyeerde advocaat start jurridisch bureau
Moderator: Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
orakel



Leeftijd: 74
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 21


BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012 19:53    Onderwerp: Geroyeerde advocaat start jurridisch bureau Reageer met quote Naar onder Naar boven

Met behulp van de TROS is het gelukt om ex advocaat kuijpers van KDK advocaten te ontmaskeren.

http://www.youtube.com/watch?v=jvMre6zcTLE
http://www.opgelicht.nl/dossiers/detail/advocaat-eric-kuijpers-alias-karel-van-der-linden/8/
http://www.sdnl.nl/quote-500.htm

Nu is deze toga crimineel een juridisch advies buro gestart KvK 27365134
is dit toegestaan ? deze pisvlek van de advocatuur heeft de beroepsgroep enorme schade toegebracht en hij kan zo maar verder gaan !
Stel dat een hersen chirurg wordt geroyeerd, en als ZZP´er door gaat ?

Gaarne advies (alleen serieus s.v.p.)
Orakel
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 12:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ongeacht wat hij eerder zou hebben gedaan (dat heb ik verder niet nagelezen en boeit me ook verder niet), die man mag net als iedereen voor zichzelf beginnen en een inkomen genereren. Hij mag alleen -- als hij inderdaad van het tableau is gehaald -- niet de titel advocaat voeren noch zich anderszins daarvoor uitgeven en werkzaamheden als dusdanig uitvoeren. Of zou je liever hebben dat hij op kosten van de maatschappij om een uitkering gaat staan bedelen?

Als er reden is om hem strafrechtelijk te vervolgen en zijn werkzaamheden in de juridische sector te beperken, dan moet het OM daar achteraan gaan.
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
ro-er



Leeftijd: 46
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 292


BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2012 14:42    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bij mijn weten mag iedereen zich jurist noemen.
Het zegt alleen niets over kennis en kunde, oveirgens net zomin als de titel advocaat iets zegt over de kennis en kunde in een specifiek rechtsgebied.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2012 16:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

ro-er schreef:
Bij mijn weten mag iedereen zich jurist noemen.
Het zegt alleen niets over kennis en kunde, oveirgens net zomin als de titel advocaat iets zegt over de kennis en kunde in een specifiek rechtsgebied.

Advocaten voldoen aan bepaalde minimum(opleidings)eisen en staan onder toezicht van de Orde van Advocaten. Dat is wel "iets".
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
ro-er



Leeftijd: 46
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 292


BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 8:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kan zijn, maar mijn ervaring uit de praktijk leert iets heel anders.
Ik kom genoeg advocaten tegen die denken dat ze even bestuursrecht erbij kunnen doen. Meestal weten ze niet waar ze het over hebben....
Soms heb ik zelfs meelij met de tegenpartij.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
orakel



Leeftijd: 74
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 21


BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 13:44    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

dr.dunno schreef:
Ongeacht wat hij eerder zou hebben gedaan (dat heb ik verder niet nagelezen en boeit me ook verder niet), die man mag net als iedereen voor zichzelf beginnen en een inkomen genereren. Hij mag alleen -- als hij inderdaad van het tableau is gehaald -- niet de titel advocaat voeren noch zich anderszins daarvoor uitgeven en werkzaamheden als dusdanig uitvoeren. Of zou je liever hebben dat hij op kosten van de maatschappij om een uitkering gaat staan bedelen?

Als er reden is om hem strafrechtelijk te vervolgen en zijn werkzaamheden in de juridische sector te beperken, dan moet het OM daar achteraan gaan.


@dr.dunno, uw emergente reactie is de oorzaak dat deze psychopaat gesteund door reacties als de uwe honderden slachtoffers en miljarden
aan schade kunnen toebrengen aan onschuldige burgers.
Toen de nazi’s de communisten arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen communist.
Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten heb ik gezwegen;
ik was immers geen sociaaldemocraat.
Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;
ik was immers geen syndicalist.
Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;
ik was immers geen Jood.
Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen katholiek.
Toen ze mij kwamen halen
…was er niemand meer die nog kon protesteren.
Pastor Martin Niemöller (1892–1984)
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Regin



Leeftijd: 36
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 1042


BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 14:37    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Een nieuw record voor Godwin's law?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
lawyer



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 629


BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 15:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

In ieder geval op dit forum...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
ArieKanarie



Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UM

Berichten: 331


BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 9:00    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Vergissen is menselijk, vergeven is goddelijk.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leer Ling



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 185


BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 13:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Regin schreef:
Een nieuw record voor Godwin's law?


Laughing

Eigenlijk de eerste keer dat ik dit meemaak. En dan nog wel op dit forum ook nota bene.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 15:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

--dubbel--
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!


Laatst aangepast door dr.dunno op di 10 jul 2012 15:48, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 15:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

orakel schreef:
dr.dunno schreef:
Ongeacht wat hij eerder zou hebben gedaan (dat heb ik verder niet nagelezen en boeit me ook verder niet), die man mag net als iedereen voor zichzelf beginnen en een inkomen genereren. Hij mag alleen -- als hij inderdaad van het tableau is gehaald -- niet de titel advocaat voeren noch zich anderszins daarvoor uitgeven en werkzaamheden als dusdanig uitvoeren. Of zou je liever hebben dat hij op kosten van de maatschappij om een uitkering gaat staan bedelen?

Als er reden is om hem strafrechtelijk te vervolgen en zijn werkzaamheden in de juridische sector te beperken, dan moet het OM daar achteraan gaan.


@dr.dunno, uw emergente reactie is de oorzaak dat deze psychopaat gesteund door reacties als de uwe honderden slachtoffers en miljarden
aan schade kunnen toebrengen aan onschuldige burgers.

(verdere onzin geknipt)


Je begrijpt natuurlijk wel dat je jezelf met dit soort waanzinnige, irrationele uitspraken onmiddelijk inhoudelijk diskwalificeert.
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
orakel



Leeftijd: 74
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 21


BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012 9:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

dr.dunno schreef:
orakel schreef:
dr.dunno schreef:
Ongeacht wat hij eerder zou hebben gedaan (dat heb ik verder niet nagelezen en boeit me ook verder niet), die man mag net als iedereen voor zichzelf beginnen en een inkomen genereren. Hij mag alleen -- als hij inderdaad van het tableau is gehaald -- niet de titel advocaat voeren noch zich anderszins daarvoor uitgeven en werkzaamheden als dusdanig uitvoeren. Of zou je liever hebben dat hij op kosten van de maatschappij om een uitkering gaat staan bedelen?

Als er reden is om hem strafrechtelijk te vervolgen en zijn werkzaamheden in de juridische sector te beperken, dan moet het OM daar achteraan gaan.


@dr.dunno, uw emergente reactie is de oorzaak dat deze psychopaat gesteund door reacties als de uwe honderden slachtoffers en miljarden
aan schade kunnen toebrengen aan onschuldige burgers.

(verdere onzin geknipt)


Je begrijpt natuurlijk wel dat je jezelf met dit soort waanzinnige, irrationele uitspraken onmiddelijk inhoudelijk diskwalificeert.


Paradox (dat heb ik verder niet nagelezen en boeit me ook verder niet) verzoek een serieuze reactie ?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
orakel



Leeftijd: 74
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 21


BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012 9:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

dr.dunno schreef:
orakel schreef:
dr.dunno schreef:
Ongeacht wat hij eerder zou hebben gedaan (dat heb ik verder niet nagelezen en boeit me ook verder niet), die man mag net als iedereen voor zichzelf beginnen en een inkomen genereren. Hij mag alleen -- als hij inderdaad van het tableau is gehaald -- niet de titel advocaat voeren noch zich anderszins daarvoor uitgeven en werkzaamheden als dusdanig uitvoeren. Of zou je liever hebben dat hij op kosten van de maatschappij om een uitkering gaat staan bedelen?

Als er reden is om hem strafrechtelijk te vervolgen en zijn werkzaamheden in de juridische sector te beperken, dan moet het OM daar achteraan gaan.


@dr.dunno, uw emergente reactie is de oorzaak dat deze psychopaat gesteund door reacties als de uwe honderden slachtoffers en miljarden
aan schade kunnen toebrengen aan onschuldige burgers.

(verdere onzin geknipt)


Je begrijpt natuurlijk wel dat je jezelf met dit soort waanzinnige, irrationele uitspraken onmiddelijk inhoudelijk diskwalificeert.


Paradox (dat heb ik verder niet nagelezen en boeit me ook verder niet) verzoek een serieuze reactie ?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
orakel



Leeftijd: 74
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 21


BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012 9:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Regin schreef:
Een nieuw record voor Godwin's law?

Een metafoor valt hier niet onder (moeilijk hé lezen ). gaarne serieuze reactie !
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds