Bijeenkomsten verplicht OU? Help ou studenten!?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#1: Bijeenkomsten verplicht OU? Help ou studenten!? Auteur: mwalhout BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2010 11:56
    —
Allereerst stel ik mezelf even voor, ik ben nieuw op het forum maar lees al een tijdje mee. Ik ben 21 jaar en na lang twijfelen en zoeken naar de juiste studie heb ik in 2009 mijn propedeuse HBO recht gehaald.
Het niveau was voor mij echter een beetje te laag, en na een jaar reizen in Australie had ik dan ook besloten door te stromen naar rechtsgeleerdheid aan de universiteit.

Omdat ik inmiddels in Frankrijk woon wil ik dit gaan doen middels de studie die de OU aanbied. Mijn enige struikelblok; de veelbesproken bijeenkomsten..
Ik kan alleen nergens duidelijk vinden of die bijeenkomsten nou verplicht zijn? Ik studeer vaak beter en liever zelfstandig, en daarnaast is het vrij onmogelijk voor me om telkens op en neer te moeten vanuit France..

Ik hoop hier snel een antwoord te kunnen vinden, want ik sta te popellen om me in te schrijven Very Happy

Alvast heel erg bedankt!

#2:  Auteur: BG BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2010 12:01
    —
Studieadviseur bellen lijkt me meest gemakkelijke. Telefoonnummer 045 - 576 28 88.

Link naar andere contactgegevens van medewerkers: http://www.ou.nl/eCache/DEF/629.html

#3:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2010 12:02
    —
Alleen voor een enkel vak zijn er verplichte bijeenkomsten. Ik had volgens mij in mijn hele studie tussen de zes en tien verplichte bijeenkomsten.

#4:  Auteur: jacq BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2010 16:28
    —
Voor zover ik weet zijn er nu in de bachelor 2 verplichte bijeenkomsten voor juridische gespreksvaardigheden, 2 voor de bachelor essay, 2 voor het integratiepracticum + eindpleiten.

Voor de master ligt het erg aan de vakken die je gaat doen. Als je van tussen 6-10 verplichte bijeenkomsten voor de hele studie uitgaat zit je denk ik wel aardig in de richting.

groet,
jacq

PS Ik zie nu dat ik het volledig eens ben met de vorige beantwoorder



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl